De mijne geeft dat ook aanquote:Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef Koepert het volgende:
Mooi kuddevolk ook
Waarom geeft mijn PF eigenlijk aan dat ie overmorgen pas jarig is....zie ik net..
Kut PFquote:Op zondag 8 mei 2011 11:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
De mijne geeft dat ook aan
Remcore wie faalt er hier? PF? of de Fokkers? geef ons het verlossende woord.
Ok, ik sta niet meer zo voor lul, beach overtreft de grapquote:
Inderdaad wederom een gevalletje niet het topic lezen en wel posten.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ok, ik sta niet meer zo voor lul, beach overtreft de grap
Het is mooi weer, ga naar buiten doe eens vrolijk!quote:Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Inderdaad wederom een gevalletje niet het topic lezen en wel posten.
Als je topics niet wil lezen, waarom zit je dan op een forum?
quote:
Weg met die bagger.quote:
Ik ben hartstikke vrolijk, maar het stoort me gewoon wanneer mensen hier posten zonder eerst het topic te lezen.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Het is mooi weer, ga naar buiten doe eens vrolijk!
x2 en dan helemaal als het onzin is, kan rippert niet bans geven op een sub forum ?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke vrolijk, maar het stoort me gewoon wanneer mensen hier posten zonder eerst het topic te lezen.
Het hele idee van een forum is dat mensen lezen en reageren op elkaar.
Nee, mods hebben sowieso niet de rechten om iemand te bannen. Ze kunnen alleen mensen aangeven. Een soort politie die ze naar de rechter stuurt.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:13 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
x2 en dan helemaal als het onzin is, kan rippert niet bans geven op een sub forum ?
Ik vroeg mij nog af. Had jij op BtB dat oranje shirt aan? (er waren er wel meer met een oranje shirt trouwens.quote:
Ik had een oranje NC shirt aan jaquote:Op zondag 8 mei 2011 15:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vroeg mij nog af. Had jij op BtB dat oranje shirt aan? (er waren er wel meer met een oranje shirt trouwens.) Want ik dacht dat ik jou zag lopen. Je liep volgens mij nog een keer voor mij langs, toen tikte ik je op de rug, maar je had het niet door.
Eenschquote:Op zondag 8 mei 2011 15:22 schreef T-Force het volgende:
Gold (Bioweapon Remix) is echt nog steeds zo'n gruwelijk fijn plaatje![]()
Misschien heb ik het al ooit gezegd, maar alles wat het origineel net niet maakte, is in die Remix verbeterd![]()
Vocal die er goed bij past, kick die fijn is (heel fijn zelfs), lekkere opbouw met fatsoenlijke anticlimax, kortom een pareltje
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt denk ik wel dat ik je gezien heb. Volgende keer zeg ik 'Hallo!'
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:46 schreef T-Force het volgende:
Kon me weer eens niet inhouden en heb toch maar kaartjes besteld voor Emporium![]()
En dan niet zozeer voor de Hardstyle, maar meer voor Trance/Electro/Techno
Nice, zien we (de FOK!'ers) daar!quote:Op zondag 8 mei 2011 15:46 schreef T-Force het volgende:
Kon me weer eens niet inhouden en heb toch maar kaartjes besteld voor Emporium![]()
En dan niet zozeer voor de Hardstyle, maar meer voor Trance/Electro/Techno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |