Dat is precies wat ik bedoelde, ik wist het alleen niet goed te verwoordenquote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef NLS04 het volgende:
Klopt wel dat op de een of andere manier er een positieve vibe om hem hangt en niet meer dat say my name/calimero gedoe![]()
Helemaal mee eens. Ik weet, zonder andere inzendingen te luisteren, wel zeker dat er betere remixes bij hebben gezeten. Maarja, het is niet aan ons.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef NLS04 het volgende:
Snap trouwens helemaal niks van die fusion contest. Co2 remix is erg netjes met enorm veel respect voor het origineel. Widowmaker vind ik ook wel goed maar die smack remix is echt dramaBlijft een rare uitslag
Helemaal eensch! Ben alleen even in de IH-zaal geweest om wat te eten maar ik vond er kwa sfeer niks aan! Mainstage was daar en tegen een top sfeertje, de warmte ach na knock-out kan je alles hebben en de muziek was de hele avond top. Sfeer zat er vanaf begin af aan goed in. Heb een half uurtje van Crypsis meegepakt want daarna ging het lampie uit. Was smiddags al om 3 uur al wappie na het voetballen dus zo gek vond ik het nietquote:Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef ElDani het volgende:
Plus en min:
+ Sets. De meeste sets waren gewoon dik in orde
+ Headhunterz vs. Wildstylez. Beste set, paste in de avond qua hardheid en zorgde voor een supersfeer
+ Lichtshow. Zwaar in orde met oa 4 Full Color lasers.
+ Geluid: In de main zwaar in orde, in de IH zaal acceptabel.
+ Weer aardig wat gezellige mensen gesproken
- The R3bels was toch wat in verwachtte en dat was helaas niet super.
- De ontzettende hitte in de main. Ik ben halverwege de avond op water overgestapt om niet compleet uit te drogen.
- Het van de kaart gehalte in de IH-zaal was echt buitensporig. Dat je een beetje op hebt prima, maar er stonden gasten bij die helemaal nergens meer op leken, behalve op een hoopje ellende.
Wuuuuut!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef RiKe het volgende:
De tering....67,50 ex fee per kaartje voor Decibel
Duur hè, btw regeling heeft er mee te maken. Mysteryland is zelfs 79equote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef RiKe het volgende:
De tering....67,50 ex fee per kaartje voor Decibel
Decibel is voor mij elk jaar weer het festival van het jaar, maar 71 euro voor een feestje begint toch wel redelijk tegen m`n principes in te gaan. Deze prijs brengt me serieus aan het twijfelen..quote:Op maandag 9 mei 2011 15:19 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Duur hè, btw regeling heeft er mee te maken. Mysteryland is zelfs 79e
Maar ja, ga toch naar Decibel. De prijs per uur valt nog mee.
Dat is wel erg ziek inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Decibel is voor mij elk jaar weer het festival van het jaar, maar 71 euro voor een feestje begint toch wel redelijk tegen m`n principes in te gaan. Deze prijs brengt me serieus aan het twijfelen..
Defqon: ¤65
Decibel: ¤70
Q-Base: ¤65 (?)
Dat is ff in 3 maanden een dikke ¤200 voor alleen entree! Tel er ¤100 per dag bij op voor eten/drinken = ¤500.
Was afgelopen zomer ook al rond de 1000e kwijt voor 6/7 feesten niet goedkoop maar alle feesten waren het waard. Drinken/eten kan wel iets goedkoper helemaal als je gaat snoepen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Decibel is voor mij elk jaar weer het festival van het jaar, maar 71 euro voor een feestje begint toch wel redelijk tegen m`n principes in te gaan. Deze prijs brengt me serieus aan het twijfelen..
Dat is ff in 3 maanden een dikke ¤200 voor alleen entree! Tel er ¤100 per dag bij op voor eten/drinken = ¤500.
Elke hobby is duurquote:Op maandag 9 mei 2011 15:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Datquote:
succesquote:Op maandag 9 mei 2011 09:17 schreef Baronpilsener het volgende:
Komende weken niet erg actief ivm examens. Dat jullie het ff weten
Ja ik vind hem ook wel iets hebben zo op het eerste gehoor, maar ik ben bang dat hij me snel gaat vervelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef Levitas het volgende:
De remix van Zany - Widowmaker is dan wel weer heel vet![]()
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef de_huig het volgende:
Heb ik nog iets gemist? (als in: is het de moeite om de vorige topics terug te lezen?)
Argentina.. nice. Welkom terug.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef de_huig het volgende:
Zo, hier ben ik weer na 3 weken vlees eten en de toerist uithangen in Argentina![]()
Heb ik nog iets gemist? (als in: is het de moeite om de vorige topics terug te lezen?)
en dik 70 euro voor een decibel kaartje is wel duur ja, maarja..dan maar 2 biertjes minder drinken
Voor de rest wel eensquote:Op maandag 9 mei 2011 18:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja ik vind hem ook wel iets hebben zo op het eerste gehoor, maar ik ben bang dat hij me snel gaat vervelen.
Het origineel heeft zoveel sfeer en dat mis ik toch wel een beetje in deze.
Die smack remix klinkt alsof ie door een driejarige is gemaakt, KERMIS FTW!!!!![]()
Maar het origineel is ook een kutplaat dus dat maakt me niet uit. Het origineel is heul vet![]()
Volgens mij DV8 gewoon...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:07 schreef T-Force het volgende:
Weet iemand trouwens wie die MC is die Hardstyle Rockers inschreeuwt?
quote:
quote:1. Unknown - Equal mindz -Guide u
2. Technoboy - Rage (An Hardstyle Song)
3. Noisecontrollers - Aliens
4. The KGB's - Fahrenheit (Technoboy remix)
5. TNT - Double Dutch Darkies (Original Mix)
6. A-Lusion - Guidelinez
7. A-lusion meets Scope DJ - Reaching Out
8. A-Lusion - In Trouble
9. Zany & Tatanka - Wise Guys
10. The KGB's - Yerba Diabolika (TBY Mix)
11. The Prophet - Chubby
12. Psyko Punkz - BassBoom
13. Zatox - Vintage
14. The R3bels - Motherland
Chef!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:20 schreef T-Force het volgende:
Nee, op dat filmpje zie je iemand anders Hardstyle Rockers schreeuwen en dat is volgens mij ook de stem in het daadwerkelijke nummer
quote:
Chef! Dat is een kloonquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Chef! Dat is een kloon bertIs bij de meeste hier bekend, maarja.
Kon je ook wel aan z'n kapsel zienquote:Op maandag 9 mei 2011 19:31 schreef T-Force het volgende:
Oke, die MC Lishious is nu dus Jordy Lishious, zo'n popie-jopie-house-DJ
Is dit iets wat je nu gewoon ter plekke even kwijt wilt? Of reageer je op iemand?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik download de laatste tijd niet echt vaak setjes, ze moeten toch wel een redelijke rating krijgen @ LSDB.. Ik heb er gewoon geen tijd voor ( ik archieveer altijd alles netjes met tracklist.txt)
Mjah beetje van beidequote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Is dit iets wat je nu gewoon ter plekke even kwijt wilt? Of reageer je op iemand?![]()
Zelfde probleem hier. Zet altijd alles netjes, voeg in iTunes zelfs een tracklist toe zodat als hij op m'n ipod staat ik ook de tracklist nog kan nalezen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik download de laatste tijd niet echt vaak setjes, ze moeten toch wel een redelijke rating krijgen @ LSDB.. Ik heb er gewoon geen tijd voor ( ik archieveer altijd alles netjes met tracklist.txt)
Waarquote:
Vooral Part 4, nog nooit zoveel mensen gezien met de handen in de luchtquote:Op maandag 9 mei 2011 19:07 schreef T-Force het volgende:
En toen kwam ik deze reeks tegen, en die wil ik niemand onthouden. Man man man wat een feest. Was iemand hierbij? Ik helaas niet, maar onvoorstelbaar hoe hard het daar los gaat![]()
Wat is een jijbuis? Ik gebruik het nu voornamelijk om de problemen die \er anders met speedyshare waren (20 min. wachten) op te lossenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah beetje van beide![]()
Off topic : Dat sound cloud zie ik vaak voorbij komen, ik heb dus net ook jou setje daar aanstaan. Kan ik dit een beetje als jijbuis vervanger gaan zien kwa muziek, playlists etc ?
Want dan hoef ik niet heel de tijd die setjes te downloaden enzo, heb ik ze gelijk overal
Thnx!quote:
Qlimax 2006, ook zo'n heldenset van de Donkeys.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vooral Part 4, nog nooit zoveel mensen gezien met de handen in de lucht![]()
Hoe bedoel je dat precies? Je kan hem eventueel adden als favorite, dat ie bij jou in een favorietenlijst komt, maar geen idee of je dat ook echt bedoeldquote:Op maandag 9 mei 2011 21:23 schreef Sc0tTy het volgende:
jijbuis = youtube
hmm jammer dat je in SoundCloud geen playlists kan maken
Ja dat heb ik nu ook gedaan, maar ik heb nu D&B en Hardstyle door elkaar staan, op Youtube kan je dan een playlist enzo aanmaken. Had ook wel handig geweestquote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Je kan hem eventueel adden als favorite, dat ie bij jou in een favorietenlijst komt, maar geen idee of je dat ook echt bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |