abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2011 @ 10:57:37 #201
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_96498715
Mooi kuddevolk ook :')

Waarom geeft mijn PF eigenlijk aan dat ie overmorgen pas jarig is....zie ik net..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 8 mei 2011 @ 11:11:59 #202
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96498995
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 10:57 schreef Koepert het volgende:
Mooi kuddevolk ook :')

Waarom geeft mijn PF eigenlijk aan dat ie overmorgen pas jarig is....zie ik net..
De mijne geeft dat ook aan :+

Remcore wie faalt er hier? PF? of de Fokkers? geef ons het verlossende woord.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 8 mei 2011 @ 11:20:29 #203
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_96499143
Ik denk de Fokkers :P
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  zondag 8 mei 2011 @ 11:42:52 #205
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_96499689
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:11 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

De mijne geeft dat ook aan :+

Remcore wie faalt er hier? PF? of de Fokkers? geef ons het verlossende woord.
Kut PF :@

Hoef ik er overmorgen niet aan te denken :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_96500358
Haha schitterend _O-
  zondag 8 mei 2011 @ 12:11:02 #207
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96500363
hij kan het je iig niet kwalijk nemen dat je het bent vergeten ;)
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_96500410
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag ReMcOrE
*O*
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 8 mei 2011 @ 12:19:17 #209
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_96500635
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:12 schreef Beach het volgende:

[..]

Ok, ik sta niet meer zo voor lul, beach overtreft de grap :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:07:09 #210
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96502163
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ok, ik sta niet meer zo voor lul, beach overtreft de grap :P
Inderdaad wederom een gevalletje niet het topic lezen en wel posten.

Als je topics niet wil lezen, waarom zit je dan op een forum? |:(
pi_96502749
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Inderdaad wederom een gevalletje niet het topic lezen en wel posten.

Als je topics niet wil lezen, waarom zit je dan op een forum? |:(
Het is mooi weer, ga naar buiten doe eens vrolijk! w/
  zondag 8 mei 2011 @ 14:00:34 #212
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_96504004
quote:
Gefeliciteerd met je verjaardag ReMcOrE
*O*
;)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zondag 8 mei 2011 @ 14:15:56 #213
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96504863
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 8 mei 2011 @ 14:30:23 #215
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96504983
quote:
Weg met die bagger.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 8 mei 2011 @ 14:56:54 #216
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96505684
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:25 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Het is mooi weer, ga naar buiten doe eens vrolijk! w/
Ik ben hartstikke vrolijk, maar het stoort me gewoon wanneer mensen hier posten zonder eerst het topic te lezen.
Het hele idee van een forum is dat mensen lezen en reageren op elkaar.
  zondag 8 mei 2011 @ 15:13:18 #217
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96506054
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:56 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ik ben hartstikke vrolijk, maar het stoort me gewoon wanneer mensen hier posten zonder eerst het topic te lezen.
Het hele idee van een forum is dat mensen lezen en reageren op elkaar.
x2 en dan helemaal als het onzin is, kan rippert niet bans geven op een sub forum ? :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_96506236
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:13 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

x2 en dan helemaal als het onzin is, kan rippert niet bans geven op een sub forum ? :)
Nee, mods hebben sowieso niet de rechten om iemand te bannen. Ze kunnen alleen mensen aangeven. Een soort politie die ze naar de rechter stuurt. :+

quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2011 10:18 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik vroeg mij nog af. Had jij op BtB dat oranje shirt aan? (er waren er wel meer met een oranje shirt trouwens. :P ) Want ik dacht dat ik jou zag lopen. Je liep volgens mij nog een keer voor mij langs, toen tikte ik je op de rug, maar je had het niet door. :P
gr gr
pi_96506302
Gold (Bioweapon Remix) is echt nog steeds zo'n gruwelijk fijn plaatje _O_
Misschien heb ik het al ooit gezegd, maar alles wat het origineel net niet maakte, is in die Remix verbeterd :D
Vocal die er goed bij past, kick die fijn is (heel fijn zelfs), lekkere opbouw met fatsoenlijke anticlimax, kortom een pareltje O+
  zondag 8 mei 2011 @ 15:23:05 #220
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_96506307
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]

Ik vroeg mij nog af. Had jij op BtB dat oranje shirt aan? (er waren er wel meer met een oranje shirt trouwens. :P ) Want ik dacht dat ik jou zag lopen. Je liep volgens mij nog een keer voor mij langs, toen tikte ik je op de rug, maar je had het niet door. :P
Ik had een oranje NC shirt aan ja :Y

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:22 schreef T-Force het volgende:
Gold (Bioweapon Remix) is echt nog steeds zo'n gruwelijk fijn plaatje _O_
Misschien heb ik het al ooit gezegd, maar alles wat het origineel net niet maakte, is in die Remix verbeterd :D
Vocal die er goed bij past, kick die fijn is (heel fijn zelfs), lekkere opbouw met fatsoenlijke anticlimax, kortom een pareltje O+
Eensch
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_96506495
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:23 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik had een oranje NC shirt aan ja :Y
Ja nu je het zegt denk ik wel dat ik je gezien heb. Volgende keer zeg ik 'Hallo!' :P
gr gr
  zondag 8 mei 2011 @ 15:33:59 #222
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_96506584
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:30 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ja nu je het zegt denk ik wel dat ik je gezien heb. Volgende keer zeg ik 'Hallo!' :P
^O^
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_96506877
Kon me weer eens niet inhouden en heb toch maar kaartjes besteld voor Emporium :@
En dan niet zozeer voor de Hardstyle, maar meer voor Trance/Electro/Techno *O*
  zondag 8 mei 2011 @ 16:57:41 #224
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_96508766
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:46 schreef T-Force het volgende:
Kon me weer eens niet inhouden en heb toch maar kaartjes besteld voor Emporium :@
_O_
Wordt gewoon een goed feest. :Y
pi_96514034
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:46 schreef T-Force het volgende:
Nice, zien we (de FOK!'ers) daar! :D
Ik zit nog enooorm te twijfelen over Remember..
  zondag 8 mei 2011 @ 19:46:56 #226
280735 Deeltjesversneller
v0lg je dr0men
pi_96515288
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:21 schreef Levitas het volgende:

[..]

Nice, zien we (de FOK!'ers) daar! :D
Ik zit nog enooorm te twijfelen over Remember..
Ja ik wil er eigenlijk ook best graag heen, maar die afstand, en net een week voor Emporium vind ik zo zonde :( Misschien dan maar de Remember area op Decibel...
pi_96519865
quote:
Gefeliciteerd met FC Twente ReMcOrE
*O*
Fixed O-)
pi_96520406
Hmm.. Die remix van Pitcher - Smack voor de Fusion contest vind ik echt 3 keer niks. Anti-climax is net een house plaatje (mist kracht, drive, "body" of whatever :P) en die kick wordt veeel te hoog gepitched. Denk persoonlijk dat er wel betere inzendingen moeten zijn geweest..

De remix van Zany - Widowmaker is dan wel weer heel vet :D :D
pi_96520883
MMA wordt gedraaid op dat twente plein :P
pi_96523002
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Hoolii het volgende:
MMA wordt gedraaid op dat twente plein :P
Ik zat laatst bij het basketballen in Bergen op Zoom, en daar werd na elke time-out of rustperiode From within en Music made addict gedraaid, alleen de break :')
pi_96523115
Wordt steeds populairder blijkt.

Nu draaien ze daar No time to waste :P

Heerlijk dat digitale tv
pi_96523194
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Hoolii het volgende:
Wordt steeds populairder blijkt.

Nu draaien ze daar No time to waste :P

Heerlijk dat digitale tv
Ze kunnen beter geld gaan inzamelen om de scheids van komende zondag ook om te kopen. :{w
gr gr
pi_96523472
quote:
12s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ze kunnen beter geld gaan inzamelen om de scheids van komende zondag ook om te kopen. :{w
Dude :')

Rockin' Your Mind nu. tis wel erg mainstream

Leuk als ze er nu een lekkere Bfront knaller of Thera zelfs erop gooien :P
pi_96524994
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef Hoolii het volgende:

[..]

Dude :')

Rockin' Your Mind nu. tis wel erg mainstream

Leuk als ze er nu een lekkere Bfront knaller of Thera zelfs erop gooien :P
Zie je t al gebeuren??
  zondag 8 mei 2011 @ 22:18:02 #235
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_96525734
quote:
12s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:42 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

slechte verliezer... :P
The Outside Agency
  zondag 8 mei 2011 @ 22:20:04 #236
301430 Baronpilsener
pi_96525886
Haha, dat ze tegenwoordig "Hardstyle" draaien op dat soort aangelegenheden geeft het tegenwoordige niveau al wel aan :')
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  zondag 8 mei 2011 @ 22:24:22 #237
213010 haakon
pi_96526162
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha, dat ze tegenwoordig "Hardstyle" draaien op dat soort aangelegenheden geeft het tegenwoordige niveau al wel aan :')
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef haakon het volgende:

[..]

slechte verliezer... :P
The Outside Agency
  zondag 8 mei 2011 @ 22:25:24 #238
301430 Baronpilsener
pi_96526225
Eh... Imo heeft twente een terechte overwinning te pakken. Heeft niets te maken met wat ik vind op muzikaal vlak verder?
Aka Black/Out
  zondag 8 mei 2011 @ 22:26:30 #239
213010 haakon
pi_96526300
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef Baronpilsener het volgende:
Eh... Imo heeft twente een terechte overwinning te pakken. Heeft niets te maken met wat ik vind op muzikaal vlak verder?
Was maar een kutgrap :P

Twente idd terecht gewonnen ten opzichte van de wedstrijd.

Verlenging was Ajax beter maar voor de rest niet, ik ga lekkah slapen omdat slaap inhalen.
The Outside Agency
pi_96529333
Kwam om ongeveer 10 over 10 binnen, meteen bij Max Enforcer naar binnen gestormd voor Pulse Protraction (Warptool Mix), een track waar ik heel erg op gehoopd had. Daarna eventjes met Waverider gepraat, erg gezellig! Vervolgens muntjes halen en me concentreren op de Max Enforcer set. Veel SAIFAM-spul, Digital Age en TiLLT gehoord, daar ben ik altijd erg over te spreken. Aan het einde van de set Geck-o tegen gekomen en een hele tijd mee staan praten. Gezellige kerel! Max Enforcer draaide onder andere Ombrello Maledetto, Be As One, Dilemma, een aantal nieuwe TiLLTs, Give It Up en een aantal oudere tracks waaronder FTS.

Daarna Coone. Veel albumwerk, zoals eigenlijk wel verwacht. met DWX een echte floorfiller te pakken. Buiten zijn albumwerk wat nieuwe Psyko Punkz gehoord alsmede The Message Is Hardstyle en wat nieuwe Coone-achtige platen. Ook Evolutionz refix kwam langs. Eigenlijk wel een vermakelijk setje. Deed wat het moest doen! Helaas niet de tweede climax van Crossin' Over gedraaid, maar vond dat eigenlijk maar een smetje op zijn set. Leuk om te zien dat Coone ook een vaste voet in Nederland zet qua populariteit.

Brennan Heart had ik niet zo veel trek in, dus naar The R3bels vertrokken. Ik vond allereerst de sfeer in de Italian Hardstyle-zaal heel erg jammer. Er was een hoog van de kaart gehalte, de tracks waren al vrij hard en The R3bels hadden moeite om platen normaal in elkaar over laten lopen. Dit werd met regelmaat pijnlijk duidelijk. Mijn vermoedne klopte een beetje: R3bels-tracks zijn vet, maar niet voor een hele set lang. Ik ben daar toen wat gaan eten. Hoogstaand was het niet, maar het werkte goed. Daarna toch maar, op aanraden van verschillende mensen waaronder wesley93, maar eens bij Brennan Heart te gaan kijken. De sfeer was goed, de muziek niet heel bijzonder. Audiometric gehoord en een aantal andere, minder interessante Brennan Heart tracks.

Daarna The Pitcher. Wat kan deze gast heerlijk draaien. Zijn overgangen waren niet super spectaculair ofzo, maar ritmisch klopten ze en zijn set blonk uit in diversiteit. Van Part Of The Hard Remix tot Ghoulish Delight tot eigen Pitcher-tracks waaronder Kick It To The Bone, Last World Anthem, die ID van Qountdown. Het publiek kon zijn set heel goed oppakken. Dat deed zijn set echt heel veel recht toe. Op een gegeven moment werd er misschien iets TE fanatiek opgebouwd en haakte het publiek een klein beetje af. Was echter wel heel fijn om al die fusion-knallers te horen!

Vervolgens Wildstylez. Ik was bang voor een inkakmomentje, maar dit viel reuze mee. Opende met Rematch, verder onder andere Into The Light, Give It Up, Back 2 Basics en ander leuk spul als het Defqon anthem gehoord. De set werd stilgelegd en Headhunterz kwam er gezellig bij. Het begon allemaal een beetje voorspelbaar met Psychedalic Sunshine en die edit van From Within. De sfeer was echter onmetelijk goed en echt retegezellig! Daarna kwam eigenlijk een beetje het onverwachte: On The Go, Son Of Torture, Alpha Twins - Let It Go, The Haunter Of The Dark en andere regelrechte beukplaten werden afgewisseld met publiekstrekkers als Atrocious. Eigenlijk de beste set die ik gezien heb!

Tot slot Crypsis. Ik kon lang niet alle tracks plaatsen, maar wat een gigantisch geweld kwam daar vandaan zeg! Eigenlijk zo goed als iedere nieuwe Crypsis-track gehoord met hier en daar een afwisseling als The New Shit en Feel The Rhythm (was niet misplaatst in die set qua kicks). Van voor tot achter genoten, de blaar op mijn voet en de vermoeidheid begonnen aan het eind van zijn set toch wel een rol te spelen. Wel ontzettend genoten van alle snoeiharde kicks die langskwamen. Ook die tracks met Thera, die ik niet super vond, gingen daar echt kei en keihard!
Heb tijdens Crypsis nog kort met Headhunterz gesproken. Wat is dat een aardige gast zeg!

Plus en min:
+ Sets. De meeste sets waren gewoon dik in orde
+ Headhunterz vs. Wildstylez. Beste set, paste in de avond qua hardheid en zorgde voor een supersfeer
+ Lichtshow. Zwaar in orde met oa 4 Full Color lasers.
+ Geluid: In de main zwaar in orde, in de IH zaal acceptabel.
+ Weer aardig wat gezellige mensen gesproken

- The R3bels was toch wat in verwachtte en dat was helaas niet super.
- De ontzettende hitte in de main. Ik ben halverwege de avond op water overgestapt om niet compleet uit te drogen.
- Het van de kaart gehalte in de IH-zaal was echt buitensporig. Dat je een beetje op hebt prima, maar er stonden gasten bij die helemaal nergens meer op leken, behalve op een hoopje ellende.
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 9 mei 2011 @ 09:17:33 #241
301430 Baronpilsener
pi_96535932
Komende weken niet erg actief ivm examens. Dat jullie het ff weten :(
Aka Black/Out
pi_96536157
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:13 schreef ElDani het volgende:
Leuk om te zien dat Coone ook een vaste voet in Nederland zet qua populariteit.
Vind dat erg jammer eerlijkgezegd. Matige producties, voorspelbare sets (zeker nu met dat album), maar toch op zo een beetje elk feest geboekt. We hebben er een nieuwe Brennan Heart bij, imo.

quote:
- Het van de kaart gehalte in de IH-zaal was echt buitensporig. Dat je een beetje op hebt prima, maar er stonden gasten bij die helemaal nergens meer op leken, behalve op een hoopje ellende.
Wat is het probleem precies? Laat die mensen lekker. Liever mensen die zo waus zijn dat ze niet meer weten wat voor of achter is dan bezopen gasten die ruzie zoeken en mensen lastigvallen. Dat laatste kom ik helaas nog heel regelmatig tegen.

Leuk en uitgebreid verslag verder. :)
pi_96537304
Wie kan mij wat livesets pm? Zit niet meer in de pm lijst. Zin in Emporium:)
pi_96537309
quote:
+ Headhunterz vs. Wildstylez. Beste set, paste in de avond qua hardheid en zorgde voor een supersfeer
Wildstylez.. Sinds hij zijn eigen label heeft, vind ik hem heerlijke tracks maken, maar vooral weer heerlijk draaien. Na Defqon 2010 was ik absoluut geen fan meer van Wildstylez, want dat was gewoon een baggerset, maar ik heb hem een aantal weken geleden weer mogen aanschouwen, en wát een verbetering!

Headhunterz is ook een beetje een andere kant op aan het gaan, als ik dat zo lees. Gelukkig maar :)
  maandag 9 mei 2011 @ 10:39:59 #245
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_96537918
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:17 schreef Levitas het volgende:

Headhunterz is ook een beetje een andere kant op aan het gaan, als ik dat zo lees. Gelukkig maar :)
Hij heeft nu twee keer wat rauwer gedraaid dan voorheen maar stellen dat ie nu de andere kant opgaat vind ik wel iets te snel gaan. Het is nog maar 2 maanden geleden dat ie met hard is the message kwam aanzetten dus ik kijk het nog even aan. Klopt wel dat op de een of andere manier er een positieve vibe om hem hangt en niet meer dat say my name/calimero gedoe ^O^

Snap trouwens helemaal niks van die fusion contest. Co2 remix is erg netjes met enorm veel respect voor het origineel. Widowmaker vind ik ook wel goed maar die smack remix is echt drama |:( Blijft een rare uitslag, zeker als er ook platen als deze zijn ingezonden :

Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_96538130
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:39 schreef NLS04 het volgende:
Blijft een rare uitslag, zeker als er ook platen als deze zijn ingezonden :

Jij zit zeker ook in hardstyle dag top 5? :P
  maandag 9 mei 2011 @ 10:55:03 #247
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_96538318
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:47 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Jij zit zeker ook in hardstyle dag top 5? :P
Haha ja daar komen ze idd vandaan, Zit er eigenlijk vrijwel nooit meer maar het maximaal SOG op het moment dus vandaar :P
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_96539318
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:55 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Haha ja daar komen ze idd vandaan, Zit er eigenlijk vrijwel nooit meer maar het maximaal SOG op het moment dus vandaar :P
Wat is SOG :@ :s)
pi_96542018
Nieuwe Wake You From Your Boredom is er weer. Alweer nummertje 29 *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is dat 20 min. wachten probleem ook opgelost. Als je er tegenaan loopt lees ff op m'n site hoe en wat ;)
pi_96542322
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe Wake You From Your Boredom is er weer. Alweer nummertje 29 *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is dat 20 min. wachten probleem ook opgelost. Als je er tegenaan loopt lees ff op m'n site hoe en wat ;)
Leve Soundcloud , mooi setje trouwens :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')