abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:36:38 #76
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96337112
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn top 10 van 2011 sowieso voor zeker al 1/3 uit Ran-D platen gaat bestaan :D
DE producer van dit jaar voor mij is absoluut The Machine, alles wat die man dit jaar heeft gemaakt is goud.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:39:45 #77
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_96337208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
DE producer van dit jaar voor mij is absoluut The Machine, alles wat die man dit jaar heeft gemaakt is goud.
Eerst maar eens dat album afwachten. Tot dusver zijn the Rebels de producers van het jaar voor mij. Daarnaast is Adaro een veelbelovend talent net zoals Tartaros. Met name die laatste is nu qua niveau zegma redelijk gelijk aan Solutio's & I's maar ik ben erg benieuwd hoe hij zich productietechnisch gaat ontwikkelen.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_96337378
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Hij heeft dit jaar toch nog maar 3 tracks gereleased, of mis ik wat :@
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:51:21 #79
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_96337679
quote:
11s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Hij produceert ook de tracks voor Sasha F

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:39 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Eerst maar eens dat album afwachten. Tot dusver zijn the Rebels de producers van het jaar voor mij. Daarnaast is Adaro een veelbelovend talent net zoals Tartaros. Met name die laatste is nu qua niveau zegma redelijk gelijk aan Solutio's & I's maar ik ben erg benieuwd hoe hij zich productietechnisch gaat ontwikkelen.
Adaro is inderdaad erg goed bezig :Y

Tartaros licht me toch een stuk minder, Solutio & The I's vind ik dan wel weer erg vet, goede tracks en kunnen lekkere setjes weggeven. Plaatjes van Solutio & The I's zijn wat mij betreft toch een stuk beter als die van Tartaros.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_96339237
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:

Tartaros licht me toch een stuk minder, Solutio & The I's vind ik dan wel weer erg vet, goede tracks en kunnen lekkere setjes weggeven. Plaatjes van Solutio & The I's zijn wat mij betreft toch een stuk beter als die van Tartaros.
Ze hebben allebei vette dingen. Ligt er maar net aan welke stijl je beter ligt :Y
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:51:31 #81
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_96340303
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:39 schreef NLS04 het volgende:

[..]

K heb nog niet veel van Juul gehoord de laatste tijd, helaas.. Want vind zijn stijl wel vet! Beetje B-front achtig (zie Last Man Standing, die wel heel erg op die b-front track lijkt btw. Kan zo niet op de naam komen) Maar hij ontwikkeld wel een vette stijl! Laten we hopen dat hij het ver gaat schoppen! Erg toffe gozer, dat gun je hem sowieso :)
Hij staat btw wel op WISH Outdoor! :D

Nu weer aant werk :P
The Outside Agency
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:09:51 #82
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96341133
quote:
11s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ja 3 in 2011 (4 als je de loudness tool meerekent), maar ook nog 5 tracks in december 2010 en die had ik ook meegenomen in mijn beslissing :P

The r3bels idd ook goed, tartaros not so much, Solution & the I's hebben w.m.b meer potentie, ik vond city of chaos echt dik :Y
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_96341709
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef haakon het volgende:

[..]

K heb nog niet veel van Juul gehoord de laatste tijd, helaas.. Want vind zijn stijl wel vet! Beetje B-front achtig (zie Last Man Standing, die wel heel erg op die b-front track lijkt btw. Kan zo niet op de naam komen) Maar hij ontwikkeld wel een vette stijl! Laten we hopen dat hij het ver gaat schoppen! Erg toffe gozer, dat gun je hem sowieso :)
Hij staat btw wel op WISH Outdoor! :D

Nu weer aant werk :P
Nog een tijdje met hem staan buurten @ loudness. Toffe kerel idd. Als 't goeie is ook binnenkort een WYFYB met hem doen :Y
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:51:10 #84
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_96342800
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ja 3 in 2011 (4 als je de loudness tool meerekent), maar ook nog 5 tracks in december 2010 en die had ik ook meegenomen in mijn beslissing :P

The r3bels idd ook goed, tartaros not so much, Solution & the I's hebben w.m.b meer potentie, ik vond city of chaos echt dik :Y
Solutio & the I's gingen toen ook geruchten over dat naar een (groot) label gingen maar daar is tot dusver niks van bekend gemaakt zover ik weet. Eigenlijk zouden ze er misschien wel verstandiger aan doen om zelf iets substantieels op te zetten zoals een AVIO destijds heeft gedaan.
Ik bedoel; heeft het nou echt zoveel positieve invloed op je carrière als je uiteindelijk getekend wordt op iets als DWX update of is dit (voorlopig) meer een doodlopende weg? Met alle respect hoor maar kijk: Hoeveel mensen hier (toch wel de redelijke die-hards) kunnen zo 3 a 4 artiesten opnoemen van dat sublabel of uitgebrachte platen daarvan herkennen op feest?
Het zou daarnaast trouwens voor de gehele scene ook niet verkeerd zijn als er een nieuw Nederlands label zal ontstaan of AVIO flink zou groeien.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_96344579
Een label heeft echt enorme invloed op je boekingen. Het heeft heel lang geduurd voordat men AVIO op de grote feesten begon te boeken terwijl een artiest die ik ken in bespreking was met een groot label tijdens de besprekingen al een plaatsje op QBase kreeg.

In de huidige HS scene verdien je geen plaatsje op de grote feesten maar moet je de juiste mensen kennen. Hun gunnen jou een plaatsje ipv dat je er door goed werk af te leveren er recht op hebt. Als je bij bepaalde mensen uit de gratie raakt kan je het dan ook wel vergeten. (Ook daar weet ik een voorbeeld van)
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:37:43 #86
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_96349416
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef StM het volgende:
Een label heeft echt enorme invloed op je boekingen. Het heeft heel lang geduurd voordat men AVIO op de grote feesten begon te boeken terwijl een artiest die ik ken in bespreking was met een groot label tijdens de besprekingen al een plaatsje op QBase kreeg.

In de huidige HS scene verdien je geen plaatsje op de grote feesten maar moet je de juiste mensen kennen. Hun gunnen jou een plaatsje ipv dat je er door goed werk af te leveren er recht op hebt. Als je bij bepaalde mensen uit de gratie raakt kan je het dan ook wel vergeten. (Ook daar weet ik een voorbeeld van)
Wij willen namen zien ;)
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_96349564
Nee die ga ik niet geven, dat kan ik niet maken ;)
pi_96350764
ik heb een maand gelden ofso een vraag gesteld over een hardstyle nummer met een levenbeschouwelijke inhoudt. ik ben natuurlijk ook zelf gaan zoeken en vond dit
Nu wil ik graag weten of dit kan in een presentatie
pi_96350817
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:05 schreef micth5005 het volgende:
ik heb een maand gelden ofso een vraag gesteld over een hardstyle nummer met een levenbeschouwelijke inhoudt. ik ben natuurlijk ook zelf gaan zoeken en vond dit
Nu wil ik graag weten of dit kan in een presentatie
Dat is geen hardstyle nummer met een levenbeschouwelijke inhoudt. (dt :') )
gr gr
pi_96350840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:06 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Dat is geen hardstyle nummer met een levenbeschouwelijke inhoudt. (dt :') )
der zit tekst in O_O?
en ik kan niks goeds vinden
pi_96350859
:')
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:11:30 #92
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_96351014
Mijn suggestie was weer niet goed? tss..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_96351069
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef Koepert het volgende:
Mijn suggestie was weer niet goed? tss..
ja wel maar of ik snapte ze niet of mijn leraar keurde het af :')
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:15:40 #94
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_96351195
Dan gaat ie "evil inside me" ook niet trekken,...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_96351683
Ik denk dat Live The Moment wel een geschikte is. En dan gewoon dat filmpje van de Qlimax DVD 2009 erbij.
gr gr
pi_96352173
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik denk dat Live The Moment wel een geschikte is. En dan gewoon dat filmpje van de Qlimax DVD 2009 erbij.
de clip boeit niet
pi_96352302
1 van de eerste dingen waar ik aan zou denken is Headhunterz - The Sacrifice of The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:44:00 #98
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96352425
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef StM het volgende:
1 van de eerste dingen waar ik aan zou denken is Headhunterz - The Sacrifice of The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
1 van de eerste dingen waar ik aan zou denken is een ander genre zoeken...
pi_96352585
Als je leraar mijn suggestie afkeurde, is die zelf gezakt voor levensbeschouwing :{w
pi_96352635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als je leraar mijn suggestie afkeurde, is die zelf gezakt voor levensbeschouwing :{w
hahaha _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')