DE producer van dit jaar voor mij is absoluut The Machine, alles wat die man dit jaar heeft gemaakt is goud.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn top 10 van 2011 sowieso voor zeker al 1/3 uit Ran-D platen gaat bestaan![]()
Eerst maar eens dat album afwachten. Tot dusver zijn the Rebels de producers van het jaar voor mij. Daarnaast is Adaro een veelbelovend talent net zoals Tartaros. Met name die laatste is nu qua niveau zegma redelijk gelijk aan Solutio's & I's maar ik ben erg benieuwd hoe hij zich productietechnisch gaat ontwikkelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
DE producer van dit jaar voor mij is absoluut The Machine, alles wat die man dit jaar heeft gemaakt is goud.
Hij heeft dit jaar toch nog maar 3 tracks gereleased, of mis ik watquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
DE producer van dit jaar voor mij is absoluut The Machine, alles wat die man dit jaar heeft gemaakt is goud.
Hij produceert ook de tracks voor Sasha Fquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar toch nog maar 3 tracks gereleased, of mis ik wat
Adaro is inderdaad erg goed bezigquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Eerst maar eens dat album afwachten. Tot dusver zijn the Rebels de producers van het jaar voor mij. Daarnaast is Adaro een veelbelovend talent net zoals Tartaros. Met name die laatste is nu qua niveau zegma redelijk gelijk aan Solutio's & I's maar ik ben erg benieuwd hoe hij zich productietechnisch gaat ontwikkelen.
Ze hebben allebei vette dingen. Ligt er maar net aan welke stijl je beter ligtquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tartaros licht me toch een stuk minder, Solutio & The I's vind ik dan wel weer erg vet, goede tracks en kunnen lekkere setjes weggeven. Plaatjes van Solutio & The I's zijn wat mij betreft toch een stuk beter als die van Tartaros.
K heb nog niet veel van Juul gehoord de laatste tijd, helaas.. Want vind zijn stijl wel vet! Beetje B-front achtig (zie Last Man Standing, die wel heel erg op die b-front track lijkt btw. Kan zo niet op de naam komen) Maar hij ontwikkeld wel een vette stijl! Laten we hopen dat hij het ver gaat schoppen! Erg toffe gozer, dat gun je hem sowiesoquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Eerst maar eens dat album afwachten. Tot dusver zijn the Rebels de producers van het jaar voor mij. Daarnaast is Adaro een veelbelovend talent net zoals Tartaros. Met name die laatste is nu qua niveau zegma redelijk gelijk aan Solutio's & I's maar ik ben erg benieuwd hoe hij zich productietechnisch gaat ontwikkelen.
Ja 3 in 2011 (4 als je de loudness tool meerekent), maar ook nog 5 tracks in december 2010 en die had ik ook meegenomen in mijn beslissingquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar toch nog maar 3 tracks gereleased, of mis ik wat
Nog een tijdje met hem staan buurten @ loudness. Toffe kerel idd. Als 't goeie is ook binnenkort een WYFYB met hem doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef haakon het volgende:
[..]
K heb nog niet veel van Juul gehoord de laatste tijd, helaas.. Want vind zijn stijl wel vet! Beetje B-front achtig (zie Last Man Standing, die wel heel erg op die b-front track lijkt btw. Kan zo niet op de naam komen) Maar hij ontwikkeld wel een vette stijl! Laten we hopen dat hij het ver gaat schoppen! Erg toffe gozer, dat gun je hem sowieso
Hij staat btw wel op WISH Outdoor!
Nu weer aant werk
Solutio & the I's gingen toen ook geruchten over dat naar een (groot) label gingen maar daar is tot dusver niks van bekend gemaakt zover ik weet. Eigenlijk zouden ze er misschien wel verstandiger aan doen om zelf iets substantieels op te zetten zoals een AVIO destijds heeft gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja 3 in 2011 (4 als je de loudness tool meerekent), maar ook nog 5 tracks in december 2010 en die had ik ook meegenomen in mijn beslissing![]()
The r3bels idd ook goed, tartaros not so much, Solution & the I's hebben w.m.b meer potentie, ik vond city of chaos echt dik
Wij willen namen zienquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef StM het volgende:
Een label heeft echt enorme invloed op je boekingen. Het heeft heel lang geduurd voordat men AVIO op de grote feesten begon te boeken terwijl een artiest die ik ken in bespreking was met een groot label tijdens de besprekingen al een plaatsje op QBase kreeg.
In de huidige HS scene verdien je geen plaatsje op de grote feesten maar moet je de juiste mensen kennen. Hun gunnen jou een plaatsje ipv dat je er door goed werk af te leveren er recht op hebt. Als je bij bepaalde mensen uit de gratie raakt kan je het dan ook wel vergeten. (Ook daar weet ik een voorbeeld van)
Dat is geen hardstyle nummer met een levenbeschouwelijke inhoudt. (dtquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:05 schreef micth5005 het volgende:
ik heb een maand gelden ofso een vraag gesteld over een hardstyle nummer met een levenbeschouwelijke inhoudt. ik ben natuurlijk ook zelf gaan zoeken en vond dit
Nu wil ik graag weten of dit kan in een presentatie
der zit tekst in O_O?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is geen hardstyle nummer met een levenbeschouwelijke inhoudt. (dt)
de clip boeit nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik denk dat Live The Moment wel een geschikte is. En dan gewoon dat filmpje van de Qlimax DVD 2009 erbij.
1 van de eerste dingen waar ik aan zou denken is een ander genre zoeken...quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:41 schreef StM het volgende:
1 van de eerste dingen waar ik aan zou denken is Headhunterz - The Sacrifice of The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
hahahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als je leraar mijn suggestie afkeurde, is die zelf gezakt voor levensbeschouwing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |