Ruilenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:38 schreef Michhas het volgende:
Rossdale ik heb al die chicks uit de OP al gehad, wat nu
Pak jij die maar, doe ik de rest claimen.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hij is getraceerd via gelekte PSN-adresgegevens en nu doodgeschoten.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:05 schreef BzP het volgende:
[..]
Hij is getraceerd via gelekte PSN-adresgegevens en nu doodgeschoten.
hehe echt hequote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
TT: daar waar BZP zijn grapjes ctrl-c't
[..]
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
TT: daar waar BZP zijn grapjes ctrl-c't
[..]
[..]
quote:
Backdoor MILF's 18.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke film
Arlington road?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je gaat toch niet haten op Duitsers!?!?!quote:
Allemaal al gezien, maakt mij eigenlijk niet uit zolang het verhaal maar goed isquote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Arlington road?
Gran torino?
a scanner deply?
Wat voor mood moet ie zijn?
Hoe kan ik haten op mijn eigen volk.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je gaat toch niet haten op Duitsers!?!?!
En dat alarm is nu niet meer nodig, bintje laden is in davy jones locker
haha maar noord korea is er nog welquote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je gaat toch niet haten op Duitsers!?!?!
En dat alarm is nu niet meer nodig, bintje laden is in davy jones locker
terminator 2!!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Allemaal al gezien, maakt mij eigenlijk niet uit zolang het verhaal maar goed is
JE hebt toch gezien dat die met een 5 man army van resistance al te pownen zijnquote:
Running scared?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Allemaal al gezien, maakt mij eigenlijk niet uit zolang het verhaal maar goed is
Dus je geeft toch toe dat Gelderland halve Duitsers zijn?quote:
ja maar daar zat de retard division in nl krijgen we het echte werkquote:Op maandag 2 mei 2011 12:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JE hebt toch gezien dat die met een 5 man army van resistance al te pownen zijn
Gelderland Brabant en Limburg zijn allemaal halve Duitsers man.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dus je geeft toch toe dat Gelderland halve Duitsers zijn?
Lul toch nietquote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelderland Brabant en Limburg zijn allemaal halve Duitsers man.
Ik. Me oma is Duits maar Zweedse afkomst.quote:
quote:You've been tearing up the Gears of War® 3 beta for a couple days now, and it's almost time to let you choose which of your friends you want to bring into the fun.
That's right, we're going to let you bring up to five of your friends into the fight in the last week of the beta. Together, you'll get the chance to preview the game before most people and help make Gears of War 3 even better.
Brabant Duitsers?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelderland Brabant en Limburg zijn allemaal halve Duitsers man.
Gelukkig zijn de Neder-Saksen een Germaanse stam.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lul toch niet
Ik weet het niet voor iedereen, maar ik heb ervoor gekozen om af te stammen van de Neder-Saksen, niet de Germanen
Wat is dezen voor een bericht?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik. Me oma is Duits maar Zweedse afkomst.
Ik heb altijd de neiging fietsen te stelen en kuilen te graven!
[..]
Mag je hebben. Ik claim degene op de 2e rij vanaf boven en dan de derde van rechtsquote:
Tucker & Dale vs Evil. Gisteren gezien en het is echt een prachtige komediequote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Yo neger pass mij dan zo'n code? K thx bye xxx (no homo)quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[..]
Lees ik daar een extra graties Gears invite van Teuntje?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat er genoeg zullen zijn, een maat van mij zeikt ook al hard dat ik nu moet gaan GOW3 spelen... Maar ik ga zo lekker de zon in. Kijk wel vanavond of ik überhaupt in de buurt van de 20 uur zit.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lees ik daar een extra graties Gears invite van Teuntje?
battle royalequote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die is sterk inderdaad Hall Pass is ook werkelijk hilarischquote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tucker & Dale vs Evil. Gisteren gezien en het is echt een prachtige komedie
Gisteren niet gespeeld, zaterdag kreeg ik Half-way van de storymode. Ben ook heel even online gegaan maar daar werd ik geslacht, moet me nog op een aantal characters gaan focussen maar wil eerst de storymode afmaken.quote:
Er was gisteren nog geen HD versie maar do NOT tell!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ook al hou je niet van vechtsport UFC 129 wil je checken
Beste event sinds tijden alleen het main event viel een beetje tegenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Er was gisteren nog geen HD versie maar do NOT tell!
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:11 schreef Frankii het volgende:
Klote rabobank. Ik wil zien hoeveel geld ik nog heb
Als ik heel eerlijk ben, had ik jou geQuote voordat ik zijn comment zag..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom ga je dingen spoileren terwijl iemand zegt dat hij dat niet wil.
Of je haalt de post gewoon weer even weg aangezien Doop hier sinds zijn vorige post niet meer gereageerd heeft en hopelijk het plaatje nog niet heeft gezien...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, had ik jou geQuote voordat ik zijn comment zag..
De draaitafel had je al staan neem ik aan?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
DJ Hero 2 even voor 29 euro op de kop getikt.
Nee, gewoon bundel met turntable en dj hero 1 + 2.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De draaitafel had je al staan neem ik aan?
Fucking nette deal danquote:Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, gewoon bundel met turntable en dj hero 1 + 2.
Ps3 is net een saiyan, komt na revalidatie 10 x sterker terugquote:
shiit die shit heb ik echt al heel lang niet gehad moet binnekort toch maar weer eens gaan subbenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Die reclame voor een gratis hele vette sandwich erbij doet het hem
Nope.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef KoningStoma het volgende:
Ben ik nou de enige die de gigantische hypocrisie van al die juichende en feestende Amerikanen ziet?
Alsof jij dat nodig hebt.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef tliciouz het volgende:
Overigens ben ik blij, mijn doorzettingsvermogen word beloond, 3,5 kilo kwijt!
Subway in Amerika.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef Rossdale het volgende:
Die reclame voor een gratis hele vette sandwich erbij doet het hem
Beetje wel hoor.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef tliciouz het volgende:
Overigens ben ik blij, mijn doorzettingsvermogen word beloond, 3,5 kilo kwijt!
die comments kwamen toch ffies mooi achter elkaarquote:
Wat een faalhaas ben je toch ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef BzP het volgende:
[..]
[..]
die comments kwamen toch ffies mooi achter elkaar
Beetje vlees om vast te pakken is niks mis mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beetje wel hoor.sinds ik op mijn eigen woon ben ik best wat aangekomen. Ik mis mams haar piepers met groente en vlees maaltijden.
![]()
Oh maar dat zit er nog genoeg hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Beetje vlees om vast te pakken is niks mis mee.
ook? wie is nog meer een faalhaas danquote:
are u a towelhead lover??quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef KoningStoma het volgende:
Ben ik nou de enige die de gigantische hypocrisie van al die juichende en feestende Amerikanen ziet?
Doe eens rustig aan en hou het gezellig.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude donder nou eens op, je bent niet grappig.
Aha, en waarom word dat tegen mij gezegd en niet tegen hem? Voor je het weet komt hij weer posten in elk topic waar ik ben geweest.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe eens rustig aan en hou het gezellig.
Het punt is dat deze gast altijd vervelend is, en het zou fijn zijn als hij uit dit topic geweerd zou kunnen worden, het is niet dat we een kliekje zijn (nieuwe mensen zijn altijd welkom), maar deze vent is gewoon echt kankerirritant (sorry voor het taalgebruik), en hij loopt constant dit topic te verstieren.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe eens rustig aan en hou het gezellig.
Tegen hem ook en ik hou hem ook in de gaten. Negeer hem gewoon als zijn posts je niet aanstaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Aha, en waarom word dat tegen mij gezegd en niet tegen hem? Voor je het weet komt hij weer posten in elk topic waar ik ben geweest.
Kappen met trollen en het constant afzeiken van de Xbox 360. Probeer nu gewoon eens normaal mee te posten.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef BzP het volgende:
Zie je Morpeus... Altijd zo vijandelijk die Xbox mensen
Ik begrijp je frustratie maar ik kan niet iemand uit een topic weren. Ik ga vanavond e.e.a. teruglezen en achter de schermen overleggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het punt is dat deze gast altijd vervelend is, en het zou fijn zijn als hij uit dit topic geweerd zou kunnen worden, het is niet dat we een kliekje zijn (nieuwe mensen zijn altijd welkom), maar deze vent is gewoon echt kankerirritant (sorry voor het taalgebruik), en hij loopt constant dit topic te verstieren.
Dat dus, en hij loopt altijd te zeuren dat we een kliekje zijn, maar iedereen die hier post was een keer nieuw. Tegen mij heeft niemand hier lopen zeiken, maar dat komt omdat ik gewoon normaal en gezellig mee post. Al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het punt is dat deze gast altijd vervelend is, en het zou fijn zijn als hij uit dit topic geweerd zou kunnen worden, het is niet dat we een kliekje zijn (nieuwe mensen zijn altijd welkom), maar deze vent is gewoon echt kankerirritant (sorry voor het taalgebruik), en hij loopt constant dit topic te verstieren.
Probeer maar eens spoilers te negeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tegen hem ook en ik hou hem ook in de gaten. Negeer hem gewoon als zijn posts je niet aanstaan.
Je bent een vrouw, dan wordt je al snel geaccepteerd op fokquote:Op maandag 2 mei 2011 16:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat dus, en hij loopt altijd te zeuren dat we een kliekje zijn, maar iedereen die hier post was een keer nieuw. Tegen mij heeft niemand hier lopen zeiken, maar dat komt omdat ik gewoon normaal en gezellig mee post. Al zeg ik het zelf.
Post ge-edit. Ik ga hier nu mee aan de slag want dit gaat niet langer zo.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Probeer maar eens spoilers te negeren.
Kuch [MW2 SC] #110 - Claimen, claimen, claimen! Hebben, hebben, hebben!
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Post ge-edit. Ik ga hier nu mee aan de slag want dit gaat niet langer zo.
Er zijn er ook maar 5 ofzo in heel GAM volgens mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dan wordt je al snel geaccepteerd op fokZEKER in GAM
Nou dan zegt bzp dat hij tieten heeft, is het hele gezeik opgelost.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dan wordt je al snel geaccepteerd op fokZEKER in GAM
Elk verkapt "kliekje" verdient het om er minstens één te hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Er zijn er ook maar 5 ofzo in heel GAM volgens mij.
oke, tenzij je gaat trollenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als jullie maar wel lief tegen mij doen
Ff voor de duidelijkheid, nieuwe mensen zijn hier NIET welkomquote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat doen al die onbekenden plotseling hier?
Staat daar ergens onbekende zijn niet welkom? Nee?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid, nieuwe mensen zijn hier NIET welkom
[..]
er is een mogelijkheid dat hij wat gemist heeft en afvraagt waar opeens al die nieuwe mensen vandaan komen hij gaat niet meteen lopen zeiken. Maar genoeg hier over terug naar obama/osama nieuwsquote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid, nieuwe mensen zijn hier NIET welkom
[..]
Ik niet, ik ben een mod, ik gedraag mequote:
Waar wacht je nog op?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben een mod, ik gedraag me![]()
Wie van jullie heeft Mortal Kombat al gespeeld? Ik wil deze gaan kopen
zeggen ze allemaalquote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben een mod, ik gedraag me![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op?
Direct kopen joh.
Ik heb er al eentje geclaimd in een ander kliekjequote:Op maandag 2 mei 2011 16:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Elk verkapt "kliekje" verdient het om er minstens één te hebben.
Meneer de propper.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje geclaimd in een ander kliekjeOfja, volgens mij is het meer andersom
Ooh dat komt wel goed, kutspel dat het is.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oke, BzP heeft een laatste waarschuwing gehad en beloofd om hier niet meer te komen zieken. Ik hou dit uiteraard in de gaten.
Aan jullie het dringende verzoek om dan ook niet te gaan trollen in het BO topic.
Bedankt, heb het inderdaad niet gezien.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of je haalt de post gewoon weer even weg aangezien Doop hier sinds zijn vorige post niet meer gereageerd heeft en hopelijk het plaatje nog niet heeft gezien...
Niet over nadenken, DOEN!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En dit hoef je dus niet meer in het BO topic te verkondigenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ooh dat komt wel goed, kutspel dat het is.
Gelukkigquote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bedankt, heb het inderdaad niet gezien.
2 dagen en je hebt hem in huis.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oke niceNu nog ff een leuke prijs. Oeh 38 euro bij Amazon
Story mode ben ik al bijna klaar mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Amen to that brother.
Hoe ver ben jij al met Story/ladder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij die Challenge Tower zit ik op 50 ofzo.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Street Fighter is een heel ander spel, veel sneller, veel chaotischer.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Rossdale het volgende:
Wat is er zo leuk aan deze Mortal Kombat eigenlijk? Onderscheidt het zich nog ergens tov een Tekken of Street Fighter?
Hij leek mij eigenlijk niet zo speciaal..
Vette verhaallijn in de Story Mode.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Street Fighter is een heel ander spel, veel sneller, veel chaotischer.
MK is gewoon een ijzersterke game, dikke gameplay, veel playable characters, veel te unlocken, uitdagende singleplayer en goede multi.
Tekken was altijd echt puur beastifying.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef Rossdale het volgende:
Wat is er zo leuk aan deze Mortal Kombat eigenlijk? Onderscheidt het zich nog ergens tov een Tekken of Street Fighter?
Hij leek mij eigenlijk niet zo speciaal..
Heel goed gedaan inderdaad, ook geweldig om alle characters te leren kennen, je komt er al snel achter met welke je goed uit de voeten kan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vette verhaallijn in de Story Mode.
Sowieso Bruce Lee en co.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heel goed gedaan inderdaad, ook geweldig om alle characters te leren kennen, je komt er al snel achter met welke je goed uit de voeten kan.
Lui Kang
Moeten ze komen jonguh! Klap ze allemaal neer.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef tliciouz het volgende:
Zat al te wachten wanneer dit zou komen.
Pakistaanse Taliban zweert wraak
Ik heb paar ranked matches gedaan en wat 1 vs 1, dat ging prima....heb me nog niet gewaagd aan King of the Hill maar wat ik ervan gezien heb werkt dat erg nice.quote:
Alsof ik neerga van een paar scherven.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef KoningStoma het volgende:
Ze klappen zichzelf wel neer, terwijl ze jou meenemen.
Je bent een nazaat van Dildos?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Alsof ik neerga van een paar scherven.Ik ben niet voor niets een directe nazaat van Hercules en de spartaan Dilios.
Hoe werkt dat dan? Zijn dat elimination rounds of gewoon iedereen tegelijk tegen iedereen?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb paar ranked matches gedaan en wat 1 vs 1, dat ging prima....heb me nog niet gewaagd aan King of the Hill maar wat ik ervan gezien heb werkt dat erg nice.
Als je ook maar een BEETJE van fightgames houdt, moet je deze halen!
Lijkt me echt mooi om King of the Hill te doen met wat idioten uit dit topic
Moet je even bij Michhas zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Doopy-X- het volgende:
Maar ik begrijp dat hier geen serie- en of filmsliefhebbers zitten? Getglue is dan echt heel fun :-))
Krijg jij geld van ze omdat je nu zo reclame voor ze loopt te maken?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Doopy-X- het volgende:
Maar ik begrijp dat hier geen serie- en of filmsliefhebbers zitten? Getglue is dan echt heel fun :-))
Ik kijk belachelijk veel series en filmsquote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Doopy-X- het volgende:
Bijna goed.quote:
Ik probeer het ook allemaal wel bij te houden. Download alle series en meeste films pak ik mee in de bioscoop met mn pathe unlimited pasquote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kijk belachelijk veel series en films
Ik gebruik echter EZTV voor alle series, ideale site
Die twee wil ik nog aan beginnen, maar ik volg al veel te veel op dit momentquote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik probeer het ook allemaal wel bij te houden. Download alle series en meeste films pak ik mee in de bioscoop met mn pathe unlimited pas
Ben nu bezig met boardwalk empire, erg sterke serie. En daarna staan de eerste 5 seizoenen van the wire op het programma
Volgen doe ik niet, ik kijk gewoon van begin tot einde en ga dan naar de volgendequote:Op maandag 2 mei 2011 17:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die twee wil ik nog aan beginnen, maar ik volg al veel te veel op dit momentIk pak die wel op als er weer wat series eindigen of een lange stop hebben zoals Breaking Bad enz.
Ik ook zoiets denk ikquote:Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef tliciouz het volgende:
Ik volg sowieso op dit moment al rond de 15 series.
Ik kijk nooit normale TV en hang geen 4 dagen per week meer in het cafequote:Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef kenserkabouter het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan, echt.
Niet nee?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook zoiets denk ik
[..]
Ik kijk nooit normale TV en hang geen 4 dagen per week meer in het cafe
poh wat een gezelligheid weer,quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef tliciouz het volgende:
Zat al te wachten wanneer dit zou komen.
Pakistaanse Taliban zweert wraak
Echt he, hele dag al. Video met die chick.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef Parvus het volgende:
wtf is er met facebook trouwens en iedereen die met een '5' op rare videos comment
Nee hoor, tis gewoon leuk als je een beetje een netwerk hebt van "bekenden" zodat je kan zien wat ze volgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Krijg jij geld van ze omdat je nu zo reclame voor ze loopt te maken?
Maar wel film en serie liefhebber ja.
Ik 23 "vaste", moet nog beginnen aan The Chicago Code, Breakout Kings & The Event en heb nog alle seizoenen The Wire staanquote:Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef tliciouz het volgende:
Ik volg sowieso op dit moment al rond de 15 series.
Minder gamen en op FOK zitten...quote:Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef kenserkabouter het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan, echt.
Dat dus. Kijk zelden NL tv en vrouwlief is ook seriesliefhebberquote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik kijk nooit normale TV en hang geen 4 dagen per week meer in het cafe
Breakout Kingsquote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik 23 "vaste", moet nog beginnen aan The Chicago Code, Breakout Kings & The Event en heb nog alle seizoenen The Wire staan
En daar zit het grootste probleem, ik kijk echt bijna nooit seriesquote:Op maandag 2 mei 2011 17:16 schreef Rossdale het volgende:
en hang geen 4 dagen per week meer in het cafe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:39 schreef Fsmxi het volgende:
Jullie spelen heul veel te weinig GoW 3Vind je het gek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Alle behalve GSP vs Shields.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef dreamzk het volgende:
Heb die UFC 129 gedownload, wat is het epische gevecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat jij op 't moment meer gamet dan ik. En zoveel zit ik niet op fok. En ik heb er ook geen tijd voor.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alle behalve GSP vs Shields.Ja die fronktick was echt ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Die bestuurder echt als eerste wegrennen terwijl ze nog rijden.quote:
Ik zou dat echt niet kunnen waarderenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Die bestuurder echt als eerste wegrennen terwijl ze nog rijden.
I'm a dolphinquote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik ga echt stuk om deze vent.![]()
Wat een baas. Weer een kratje bier verdiend.
![]()
Ik zou haar niet m'n bed uitschoppen maar ze heeft wel een plofkop.quote:
Pff ik droom altijd dat er een witte Audi q7 voor deur staat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:10 schreef Parvus het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik een Audi S3 kreeg. Viel ff tegen toen ik wakker werd
lolol
your dream my realityquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:10 schreef Parvus het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik een Audi S3 kreeg. Viel ff tegen toen ik wakker werd
lolol
Ik ben er niet bij, nog geen internet in mijn nieuwe cribquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Zullen we vanavond weer eens met een groepje samen spelen? Welke game boeit me niet eigenlijk
Ik zie de laatste week iedereen wat anders spelen namelijk
homefront alsnog een beetje geflopt ofniet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Zullen we vanavond weer eens met een groepje samen spelen? Welke game boeit me niet eigenlijk
Waarom? Verdomd toffe game hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:07 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
homefront alsnog een beetje geflopt ofniet?
Nicequote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die woont bij mij in de wijk, ben der al keertje tegengekomen
Maar hij wordt nu alweer weinig gespeeld.quote:
Vanavond Barca - Real, daarna Mortal Kombatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Zullen we vanavond weer eens met een groepje samen spelen?
goed idee!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:34 schreef Rossdale het volgende:
We komen al tot ronde 8 ipv 7!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nou niet alles is een goed idee van jou. Zoals hey bozz met z'n 2en zombies doen...
Ik ben verliefd op jou, ongeveer de eerste die inziet dat het origineel een stuk beter isquote:
Mag ik meedoen en jullie mee helpen level 9 te halen?quote:
Je bedoelt: De eerste die niet als een schaapje met de massa meeloopt. Ik weet echt zeker dat iedereen dit uiteindelijk een grafnummer vindt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op jou, ongeveer de eerste die inziet dat het origineel een stuk beter is
net hulp komen we vaak wel verdeer maar als we als duo spelen is het standaard lvl 7-8 waar we dood gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mag ik meedoen en jullie mee helpen level 9 te halen?
zij ambtenaren dus die zijn vrij anders ff bellenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weet iemand of er vuilnis wordt opgehaald op 5 mei?
In 1945 werd er inderdaad heel wat "vuilnis" opgeruimd op 5 mei.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weet iemand of er vuilnis wordt opgehaald op 5 mei?
Straks maar even doen dan ik heb van 3 weken vuil staanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zij ambtenaren dus die zijn vrij anders ff bellen
nicequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Straks maar even doen dan ik heb van 3 weken vuil staan
Zal wel goed ruiken danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Straks maar even doen dan ik heb van 3 weken vuil staan
Nou ik woon anti kraak dus de afval bak staat 3 verdiepingen lager, is zo'n grote unit die ze in de horeca ook gebruikenquote:
jij semi linkse facist!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik woon anti kraak dus de afval bak staat 3 verdiepingen lager, is zo'n grote unit die ze in de horeca ook gebruiken
Die zijn chill. Wij hebben van die units waar je het bovengronds ingooit en ondergronds wordt opgeslagen. dat is ook wel prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik woon anti kraak dus de afval bak staat 3 verdiepingen lager, is zo'n grote unit die ze in de horeca ook gebruiken
of gewoon goedkope rechtse graaierquote:
Level 30 met zn tweeen, gewoon zo lang mogelijk in elke kamer blijven en wachten met de stroom aanzetten. Dan direct juggernaut nemen en rondjes rennen als een gekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
net hulp komen we vaak wel verdeer maar als we als duo spelen is het standaard lvl 7-8 waar we dood gaan
Wanneer neem je me mee uit eten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op jou, ongeveer de eerste die inziet dat het origineel een stuk beter is
doen we ook maar onze kogels werken niet en krijgen echt heeel veel hitmarkers enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Level 30 met zn tweeen, gewoon zo lang mogelijk in elke kamer blijven en wachten met de stroom aanzetten. Dan direct juggernaut nemen en rondjes rennen als een gek
Je moet de MP40 lang houden en dan op het hoofd sprayen, kistje gebruiken om een HK41 te krijgen met ray gun (krijg je veel cash money) of een thunder gun met ray gun. Geld sparen, zodra je kogels op zijn die dingen upgraden. Aap granaten zijn ook verdomd handig voor als er iets teveel zombies zitten of als je team mate dood isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
doen we ook maar onze kogels werken niet en krijgen echt heeel veel hitmarkers enzo
Die witte, die achterkant.quote:
Moet je wel naar Utrecht komenquote:
Hm liefde is nu wel enigszinds bekoeld nu ik net las dat dat ding 440k gaat kosten. Geef me dan maar een 458 Italiaquote:
Ik hoorde dan de Ferrari California nu voor iedereen betaalbaar is, je krijgt namelijk 7 jaar garantie gratisquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hm liefde is nu wel enigszinds bekoeld nu ik net las dat dat ding 440k gaat kosten. Geef me dan maar een 458 Italia
Haha maar dat is doordat die fabricage fout erin zat waardoor hij in de fik vloog als je lang ging rijden op een hete dagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoorde dan de Ferrari California nu voor iedereen betaalbaar is, je krijgt namelijk 7 jaar garantie gratis
quote:Xbox NL
De 3 winnaars van de Gears of War 3 Beta Prijsvraag zijn bekend!
Mart Klerx
Niels de Backer
Fay Debaillie
Gefeliciteerd!! Jullie krijgen de toegangscode per e-mail toegestuurd.
Ik speel echt wel meer dan 1 game vanavond hoor lieverdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gay dan ga ik wel weer tov doen moet toch 2uur opnieuw doen
¤1,50!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:56 schreef Bozz187 het volgende:
Haha krijg ik hier net een monster binnen. Voer ik hem in het systeem in. Wordt er gebeld "hey dat spulletje is een opiumwet artikel, het is zo'n 100x sterker dan morfine!"
Dus mensen bieden begint bij 50euro per gram. Het zijn tabletten
Welke pillen zijn dat dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:56 schreef Bozz187 het volgende:
Haha krijg ik hier net een monster binnen. Voer ik hem in het systeem in. Wordt er gebeld "hey dat spulletje is een opiumwet artikel, het is zo'n 100x sterker dan morfine!"
Dus mensen bieden begint bij 50euro per gram. Het zijn tabletten
Het eerste deel is leuk, maar daarna wordt het echt supersaai...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:17 schreef Frankii het volgende:
Fable 3 heeft echt toffe momenten
Als ik klaar ben toch Fable 2 maar eens gaan spelen.
Aaaaaaand it's gone.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het eerste deel is leuk, maar daarna wordt het echt supersaai...
Lukt niet meer, heb teveel accounts gemaaktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:35 schreef Rossdale het volgende:
Of je maakt een nieuw account aan en krijgt een maand Xbox Live Gold gratis
Wat is nou 60 euro dan geef ik ieder weekend uit aan drank voor de chicka'squote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:36 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Lukt niet meer, heb teveel accounts gemaakt![]()
xbox live 1jaar kost 60euro, redelijk prijzig voor iemand die niet zo vaak online speelt.
Ik hoef daar geen cent aan uit te geven. Ze komen allemaal naar me toe. Ze zien meteen wie de grootste swag heeft in de club.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is nou 60 euro dan geef ik ieder weekend uit aan drank voor de chicka's
Je hebt gelijk het is maar 5euro per maand. Zal het waarschijnlijk later op de dag aanschaffen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is nou 60 euro dan geef ik ieder weekend uit aan drank voor de chicka's
tot je begint te pratenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:40 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik hoef daar geen cent aan uit te geven. Ze komen allemaal naar me toe. Ze zien meteen wie de grootste swag heeft in de club.
Ik hoef niet eens te praten man, alleen als ik even zin heb om met m'n maten te zuipen, moet ik steeds zeggen dat ze weg moeten gaan.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:45 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ze moeten steeds zeggen dat weg moet gaan.
HOAX je hebt geen matenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:45 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens te praten man, alleen als ik even zin heb om met m'n maten te zuipen, moet ik steeds zeggen dat ze weg moeten gaan.
Welke moet je dan checken, zijn er nogal veelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als iemand zich verveelt moet je echt de let's play GTA SA van ONLYUSEmeBlade checken
Ja gewoon bij deel 1 beginnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Welke moet je dan checken, zijn er nogal veel
als ik niet op me phone was had ik em kunnen lezenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:50 schreef kenserkabouter het volgende:
Speciaal voor bozz even m'n ondertitel aangepast.
Kijk vanavond maar dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als ik niet op me phone was had ik em kunnen lezen
oke ciaoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Kijk vanavond maar dan.Ik ga naar de TU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |