Ruilenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:38 schreef Michhas het volgende:
Rossdale ik heb al die chicks uit de OP al gehad, wat nu
Pak jij die maar, doe ik de rest claimen.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hij is getraceerd via gelekte PSN-adresgegevens en nu doodgeschoten.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:05 schreef BzP het volgende:
[..]
Hij is getraceerd via gelekte PSN-adresgegevens en nu doodgeschoten.
hehe echt hequote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
TT: daar waar BZP zijn grapjes ctrl-c't
[..]
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
TT: daar waar BZP zijn grapjes ctrl-c't
[..]
[..]
quote:
Backdoor MILF's 18.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke film
Arlington road?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je gaat toch niet haten op Duitsers!?!?!quote:
Allemaal al gezien, maakt mij eigenlijk niet uit zolang het verhaal maar goed isquote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Arlington road?
Gran torino?
a scanner deply?
Wat voor mood moet ie zijn?
Hoe kan ik haten op mijn eigen volk.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je gaat toch niet haten op Duitsers!?!?!
En dat alarm is nu niet meer nodig, bintje laden is in davy jones locker
haha maar noord korea is er nog welquote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je gaat toch niet haten op Duitsers!?!?!
En dat alarm is nu niet meer nodig, bintje laden is in davy jones locker
terminator 2!!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Allemaal al gezien, maakt mij eigenlijk niet uit zolang het verhaal maar goed is
JE hebt toch gezien dat die met een 5 man army van resistance al te pownen zijnquote:
Running scared?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Allemaal al gezien, maakt mij eigenlijk niet uit zolang het verhaal maar goed is
Dus je geeft toch toe dat Gelderland halve Duitsers zijn?quote:
ja maar daar zat de retard division in nl krijgen we het echte werkquote:Op maandag 2 mei 2011 12:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JE hebt toch gezien dat die met een 5 man army van resistance al te pownen zijn
Gelderland Brabant en Limburg zijn allemaal halve Duitsers man.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dus je geeft toch toe dat Gelderland halve Duitsers zijn?
Lul toch nietquote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelderland Brabant en Limburg zijn allemaal halve Duitsers man.
Ik. Me oma is Duits maar Zweedse afkomst.quote:
quote:You've been tearing up the Gears of War® 3 beta for a couple days now, and it's almost time to let you choose which of your friends you want to bring into the fun.
That's right, we're going to let you bring up to five of your friends into the fight in the last week of the beta. Together, you'll get the chance to preview the game before most people and help make Gears of War 3 even better.
Brabant Duitsers?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelderland Brabant en Limburg zijn allemaal halve Duitsers man.
Gelukkig zijn de Neder-Saksen een Germaanse stam.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lul toch niet
Ik weet het niet voor iedereen, maar ik heb ervoor gekozen om af te stammen van de Neder-Saksen, niet de Germanen
Wat is dezen voor een bericht?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik. Me oma is Duits maar Zweedse afkomst.
Ik heb altijd de neiging fietsen te stelen en kuilen te graven!
[..]
Mag je hebben. Ik claim degene op de 2e rij vanaf boven en dan de derde van rechtsquote:
Tucker & Dale vs Evil. Gisteren gezien en het is echt een prachtige komediequote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Yo neger pass mij dan zo'n code? K thx bye xxx (no homo)quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[..]
Lees ik daar een extra graties Gears invite van Teuntje?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat er genoeg zullen zijn, een maat van mij zeikt ook al hard dat ik nu moet gaan GOW3 spelen... Maar ik ga zo lekker de zon in. Kijk wel vanavond of ik überhaupt in de buurt van de 20 uur zit.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lees ik daar een extra graties Gears invite van Teuntje?
battle royalequote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die is sterk inderdaad Hall Pass is ook werkelijk hilarischquote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tucker & Dale vs Evil. Gisteren gezien en het is echt een prachtige komedie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |