Hoezo is mijn klacht verwijderdquote:Op maandag 2 mei 2011 11:17 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dus ik lag vannacht lekker in bed. En voordat ik naar bed was gegaan had ik nog even de balkondeur opengezet, omdat ik de hele nacht nog niet had gelucht en het er nogal muf/warm was. Maar omdat de deur op een kiertje stond en het gordijn eroverheen hing, was ik tijdens het in slaap vallen helemaal vergeten dat de deur nog open stond
Dat heeft ertoe geleid dat ik niet alleen slecht heb geslapen door de kou (maar zonder de tegenwoordigheid van geest dat de kou daarvan dus de oorzaak is) en dat er allemaal ongedierte m'n appartement is binnengekomen. Overal langpootmuggen enzo. Zwaar a-relaxed
Ik vermoed dat TS, als autist dat het is, nooit dat soort plannen zal hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Jeetje zemelaar. Ik slaap haast elke avond met de tuin/slaapkamerdeur open. Als je hierdoor al van slag bent dan zou ik als ik jou was maar nooit op vakantie gaan naar een warm, subtropisch oord.
Leren lezen dus. De afbeeldingen die je post zijn trouwens biggetjes, geen knor.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik las KNOR!
[ afbeelding ]
En hier een knor in FOK!-style
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |