hoeveel moet je nog eigenlijk?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
fijn he
![]()
De mijne wil niet verder zakken![]()
![]()
Tussen de 8 en 13 kilo ofzo hoef niet heel mager, zal wel goedkomen hoor heb alleen even een dipjequote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
net twee sollicitaties verstuurd, van 1 job kende ik de recruiter al een beetje (da's echt het voordeel van bij Personeelszaken werken) Nu maar hopen dat er iets uit komt!
spannendquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
net twee sollicitaties verstuurd, van 1 job kende ik de recruiter al een beetje (da's echt het voordeel van bij Personeelszaken werken) Nu maar hopen dat er iets uit komt!
Spannendquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Spannendquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Succesquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Goede actiequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
gilt hij als je er aan komt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn kat loopt mankhij wilt niet meer op zijn pootje staan en loopt nu op 3
Zal ik het ff aankijken hoe het gaat of morgen toch maar dierenarts? Ik heb gekeken, ik zie zo geen splinter of bloed, dus hij zal wel verkeerd neergekomen zijn ofzo.
Nee, ik tilde hem op toen ik thuis kwam toen piepte hij wel, zielig mauwtje. Toen ik hem neerzette en eten pakte kwam hij aangehinkt, dus toen zag ik het pas. Hij ligt nu op de bank, ik kriebelde een tijdje maar geen knorretje. Ik heb hem op de kattenbak gezet toen ging hij wel plassen, ik heb hem voor eten en drinkbak gezet en hij eet en drinkt wel, en toen weer op de bank gelegd en hij ligt nu te tukken.quote:
nou, laten we hopen dat het meevalt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, ik tilde hem op toen ik thuis kwam toen piepte hij wel, zielig mauwtje. Toen ik hem neerzette en eten pakte kwam hij aangehinkt, dus toen zag ik het pas. Hij ligt nu op de bank, ik kriebelde een tijdje maar geen knorretje. Ik heb hem op de kattenbak gezet toen ging hij wel plassen, ik heb hem voor eten en drinkbak gezet en hij eet en drinkt wel, en toen weer op de bank gelegd en hij ligt nu te tukken.
Ik heb eerst zachtjes over pootje gewreven, vond ie goed, toen gezocht naar splinters maar die zie ik niet, toen hele pootje gevoeld en ook onder schouderblad, en daarna beetje overal gedrukt om te kijken of hij een kick zou geven, maar hij kijkt me alleen maar aan maar mauwt niet.
Ik denk dat het verzwikt is, hij ligt wel moeilijk maar zijn oogjes zijn dicht en hij slaapt nu.
Morgen dan maar even aankijken of het nog steeds zo erg is en of het dik wordt, ik denk dat ie weer eens te wild was want die 2 debielen van mij slaan elkaar altijd de hele kamer door, en buiten stuiven ze wild achter elkaar aan....
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, laten we hopen dat het meevalt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |