quote:rachidfinge Rachid Finge
President Obama komt onverwachts om 4.30u Nederlandse tijd met een statement, meldt correspondent @ebvrNOS. Erg opmerkelijk.
BreakingNews Breaking News
White House: The president to make statement at 10:30pm ET; subject not announced - AP
Ze moeten wel met bewijs komen, net zoals bij Saddam. Dit begint belachelijk te worden, de VS weten ook wel dat de conspiracygekkies opduiken als je hem anoniem in zee gooit.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja je wil geen bedevaartsoort voor terroristen vlak voor de kust van Florida natuurlijk. Dus ze hebben hem ergens midden in een oceaan gedumpt. Lijkt mij ook de beste oplossing.
Niemand heeft gezegd dat ie echt was.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Woto1980 het volgende:
Begin nu al te twijfelen over de Dood van Osama... Foto was nep, en ze zouden hem nu op zee gedumpt hebben? Waarom? IGeheel volgens Amerikaanse traditie zouden ze het lichaam vollop ten toon stellen lijkt me?!
Die foto is niet uitgegeven door de Amerikaanse overheid. Staat dus los van het geheel.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Woto1980 het volgende:
Begin nu al te twijfelen over de Dood van Osama... Foto was nep, en ze zouden hem nu op zee gedumpt hebben? Waarom? IGeheel volgens Amerikaanse traditie zouden ze het lichaam vollop ten toon stellen lijkt me?!
Welke traditie?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:06 schreef Woto1980 het volgende:
Geheel volgens Amerikaanse traditie zouden ze het lichaam vollop ten toon stellen lijkt me?!
Hoeveel bewijs is er dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heb ik dan niet op een rijtje?
Ik stel zelf ook regelmatig vragen. Ik maakte nu alleen een opmerking over de BNW/TRU alu-hoedjes die het nooit zullen geloven, hoeveel bewijs je ze ook geeft.
Het is bij moslims zaak om zo snel mogelijk begraven te worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Landgeld het volgende:
Waarom dumpen ze zijn lichaam nu al, zo snel. Daar kan ik geen reden voor zien.
Lekker makkelijk weer.quote:Bin Laden volgens islamitische traditie begraven op zee
Amerikaanse mariniers oefenen hun schot op foto's van Osama bin Laden. Foto Reuters / US Marine Corps / Lance Cpl. Chris Kutlesa
door Peter van der Ploeg
BUITENLAND - Terroristenleider Osama bin Laden is na zijn dood vannacht bij een Amerikaanse operatie in Pakistan, op zee begraven.
Het lichaam van Bin Laden zou volgens strikte regels binnen de islamitische traditie begraven zijn, melden Amerikaanse regeringsfunctionarissen volgens CBS News. Dit betekent dat Bin Laden binnen vierentwintig uur na zijn dood begraven moet zijn.
Bin Laden kwam uit Saoedi-Arabië, maar volgens de functionarissen weigerde dat land het stoffelijk overschot van de Al-Qaeda-leider te laten repatriëren.
Volgens de Verenigde Staten zou het ook lastig zijn een land te vinden dat het lichaam van Bin Laden zou willen aannemen. Bovendien zou men willen voorkomen dat zijn graf een bedevaartsoord wordt voor extremisten.
Waar Bin Laden dan precies een zeemansgraf heeft gekregen is niet bekend gemaakt. Na zijn dood in Pakistan zou hij naar Afghanistan zijn overgebracht, en vanaf daar naar zee.
om er zeker van te zijn dat ze niet weer beginnen te leven?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is bij moslims zaak om zo snel mogelijk begraven te worden.
De NY Times schrijft:quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Landgeld het volgende:
Logisch, de foto moet nog geproduceerd worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het kan nog wel even duren voordat de VS met een foto komt meld FOX news.
Onzin, software is met gemak te omleiden, alleen al met plastische chirurgie.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:09 schreef Wesleybrabant het volgende:
De mensen die hier nog twijfelen of Osama dood is of niet noem ik ik echt domme mensen. Je denkt toch niet dat Obama het risico neemt om zo voor schut te komen staan? Ze hebben gebruik gemaakt van gezichtsherkenning en hebben dna afgenomen, die uitslag van het dna is nog niet bekend, maar zo'n gezichtsherkenning software kan precies bewijzen of iemand het wel of niet is.
Wat wil je ermee dan? Ga er maar vanuit dat er genoeg bewijs is afgenomen (foto's, vingerafdrukken, DNA, tanden e.d.). Daarna probeer je hem een 'humaan' graf te geven aangezien je wil laten zien dat je zelf wel beschaafd bent..quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef Landgeld het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |