Bijstandsmamaquote:
Ja en ik zat te wachten en te F5enquote:
Jij niet, jij bentquote:
quote:Totaalbedrag: ¤ 75,90
Besteldatum: 22-04-2011
Betaalmethode: iDEAL/iDEAL
Verwachte verzenddatum 2-5-2011
Verzendstatus: Wachten op verzenden
Jij moet gewoon ophouden met door slotjes postenquote:
Jij moet gewoon beter oplettenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet gewoon ophouden met door slotjes posten
Jij ging niet door het slotje dit keerquote:
Dan pas ik het aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga denk ik een uurtje trance draaien, dus mn genre klopt niet meer gr gr
Ah, fijn!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ging wel, viel rond 5 uur in slaap en der ligt er eentje naast me te snurken.
Hierr lijkt draakje het gewoon te doenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ah, fijn!![]()
Doet draakje het wel, ik luister nog niet
Uitgespeeldquote:
Ik wou je straks juist grondig komen uitwonenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ga denk ik gewoon weer slapen.ben niet lui hoor.
Kerel doe ff normaalquote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou je straks juist grondig komen uitwonen
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben al voorzien. En zelfs als ik dat niet was zou ik overslaanquote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
hihi ik moest lachenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben al voorzien. En zelfs als ik dat niet was zou ik overslaan
Je oma?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben al voorzien. En zelfs als ik dat niet was zou ik overslaan
Allerminst eigenlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Gut gut, op je teentjes getrapt nu?
MI's maakt iedereen altijd zelfquote:Op maandag 2 mei 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die MI maak je helemaal zelf.![]()
En nee, dus.
Mmm vaagquote:
okeequote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mmm vaag
hij stopt niet automatisch, dan moet ik even op koelkast wachten, en die is nu aan de telefoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kom dr bij knetterzzzzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Osama uhhh Obama?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Niet te geloven dat ik vanmorgen wakker bleef voor die faal toespraak
mja het had ook iets historisch geweldigs kunnen zijn
joa van obama.. ik heeft live stream gezien om half 6 bleef gewoon fucking anderhalf uur wakker ervoor.. en wat was hetquote:
Ze hebben echt wel genoeg bewijs verzamelt voor ze hem zomaar de zee in dumpen..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu krijg je weer van die linkse complot-roepers
Omdat ze zeggen het lichaam de zee ingegooid te hebben
DENK JE SERIEUS DAT ZE HEM IN DE ZEE GEDUMPT HEBBENquote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu krijg je weer van die linkse complot-roepers
Omdat ze zeggen het lichaam de zee ingegooid te hebben
dit denk ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DENK JE SERIEUS DAT ZE HEM IN DE ZEE GEDUMPT HEBBEN
dat zeggen ze zodat je geen terroristen bedevaartsoord krijgt gr gr
Dan hadden ze dat lichaam naar een afgesloten lab moeten nemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DENK JE SERIEUS DAT ZE HEM IN DE ZEE GEDUMPT HEBBEN
dat zeggen ze zodat je geen terroristen bedevaartsoord krijgt gr gr
oh dat heb ik ook nog half meegekregen en toen viel ik in slaap. Het enige dat ik onthouden heb is dat obama minder had gegolft dan normaalquote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
joa van obama.. ik heeft live stream gezien om half 6 bleef gewoon fucking anderhalf uur wakker ervoor.. en wat was het
Volgensmij heeft ze Schoolvakantie jonguh!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Knetter, waarom ben je zo'n nachtbraker, heb je geen baan etc ?!
Ik hoorde het nieuws ook toen het net 'vers' was, maar dat kwam omdat mijn wekker al om 05:00 ging !
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks van meegekregen
Had 'm niet harder gezet
ik ga 2 dagen in de week naar schoolquote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Knetter, waarom ben je zo'n nachtbraker, heb je geen baan etc ?!
Ik hoorde het nieuws ook toen het net 'vers' was, maar dat kwam omdat mijn wekker al om 05:00 ging !
overspannen van 2 dagen schook?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga 2 dagen in de week naar school
de andere dagen zou ik normaal stage hebben, maar omdat ik overspannen ben heb ik dat niet.
Mijn opleiding loopt een half jaartje uit.
Ik ben een nachtbraker omdat ik slaapproblemen heb
Ja maar om dan tot, wat was het, 6 uur ? op FOK! te gaan zitten, dat zal je ook niet helpen lijkt me zo...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga 2 dagen in de week naar school
de andere dagen zou ik normaal stage hebben, maar omdat ik overspannen ben heb ik dat niet.
Mijn opleiding loopt een half jaartje uit.
Ik ben een nachtbraker omdat ik slaapproblemen heb
Kloptquote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar om dan tot, wat was het, 6 uur ? op FOK! te gaan zitten, dat zal je ook niet helpen lijkt me zo...
Daar gaat je ritme alleen nog maar meer van naar de klote lijkt me ?
Wat is dan de redequote:
de redenen ga ik echt niet op fok zettenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is dan de rede?
In mijn omgeving de laatste 2 jaar ook een aantal mensen overspannen geraakt zien worden.
Ik kan alleen echt NIET voorstellen dat iets je zo gestrest kan maken dat je (voorbeeld) 2 jaar niet meer kan werken
Doei clouseauquote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit nummerdie tekst
zo goed op dit moment
Jij houdt toch halverwege je show op omdat je geen zin meer hebtquote:
Ga iemand uitwonen vieze pedoquote:Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij houdt toch halverwege je show op omdat je geen zin meer hebt
he doe eens niet zo stom tegen spacequote:Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij houdt toch halverwege je show op omdat je geen zin meer hebt
wat, dat staat er. Blijkbaar is 2 dagen school alles wat ze aankan want de rest is teveel en hoeft ze dus niet te doen.quote:
En Stage, en ze zegt net dat ze de reden niet op fok gaat dumpen, en ik geef d'r gelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
wat, dat staat er. Blijkbaar is 2 dagen school alles wat ze aankan want de rest is teveel en hoeft ze dus niet te doen.
geeft niet hoor.. niet iedereen weet wat overspannenheid betekend.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
wat, dat staat er. Blijkbaar is 2 dagen school alles wat ze aankan want de rest is teveel en hoeft ze dus niet te doen.
Nee want ik ben domquote:Op maandag 2 mei 2011 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pedo? Whut? Weet je wel wat het inhoud?
Ga toch weg, ik weet prima wat het betekend, ik kan alleen maar hopen dat er meer speelt anders is het maar zwak.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geeft niet hoor.. niet iedereen weet wat overspannenheid betekend.
je opmerkingen komen een beetje minachtend over...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga toch weg, ik weet prima wat het betekend, ik kan alleen maar hopen dat er meer speelt anders is het maar zwak.
Dat slaat natuurlijk nergens op..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry ik vind mensen die 'overspannen' zijn ook gewoon aanstellers.
Dan pak je iets gewoon niet goed aan, je planning, je balans tussen werk / privé, etc...
Overspannen lerarenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry ik vind mensen die 'overspannen' zijn ook gewoon aanstellers.
Dan pak je iets gewoon niet goed aan, je planning, je balans tussen werk / privé, etc...
ja, want jij hebt het zo zwaar gehad en ik heb een perfect leventje.quote:[b]Op maandag 2 mei 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het vol
je opmerkingen komen een beetje minachtend over...
jammer.. een oordeel vellen als je niks weet.
en meid.. als je alle shit had gehad die ik heb gehad dan zat je zeer hoogstwaarschijnlijk in hetzelfde pakket
dat zeg ik niet. zo vat jij het op.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
ja, want jij hebt het zo zwaar gehad en ik heb een perfect leventje.
hiermee geef je zelf al toe dat er meer speelt dan je overspannenheid.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat zeg ik niet. zo vat jij het op.
ik zeg alleen dat je als je hetzelfde had meegemaakt, je waarschijnlijk in hetzelfde pakket zou zitten
overspannen wordt je door dingen.. dus uiteraard speelt er meer meequote:Op maandag 2 mei 2011 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
hiermee geef je zelf al toe dat er meer speelt dan je overspannenheid.
Ja sorry, ik heb een keer een lerares gehad die overspannen is geraakt (en vervolgens niet meer terug gekomen is) omdat ik een handje borrelnootjes naar d'r toe gegooid had toen ze voor de klas stondquote:
eensquote:Op maandag 2 mei 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een keer een lerares gehad die overspannen is geraakt (en vervolgens niet meer terug gekomen is) omdat ik een handje borrelnootjes naar d'r toe gegooid had toen ze voor de klas stond
Ik probeer alleen te zeggen dat mensen veel te snel het label 'overspannen' op zichzelf plakken
Naja ik denk dat dat alleen de druppel wasquote:Op maandag 2 mei 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een keer een lerares gehad die overspannen is geraakt (en vervolgens niet meer terug gekomen is) omdat ik een handje borrelnootjes naar d'r toe gegooid had toen ze voor de klas stond
Ik probeer alleen te zeggen dat mensen veel te snel het label 'overspannen' op zichzelf plakken
Jouw handje borrelnootjes was waarschijnlijk de druppelquote:Op maandag 2 mei 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen meer dingen hebben dan anderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry maar ik heb ook mensen overreden zien worden door een trein, terwijl ik er 5 meter van af stond en het bloed over me heen kreeg.
Ik heb ook iemand doodgeschoten zien worden op 10 meter afstand.
Genoeg familie verloren, te vroeg heengegaan.
Gezeik op mijn werk, gezeik thuis, gezeik met vrienden.
Maar ben ik overspannen ?!
Ben wel benieuwd of wat Knetter heeft erger is...
maar ik vind het niet nodig om dat op fok te pleuren.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry maar ik heb ook mensen overreden zien worden door een trein, terwijl ik er 5 meter van af stond en het bloed over me heen kreeg.
Nicequote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
O mijn geluid stond laag dus de jingle hoor je niet
Ze schreeuwde nog "NU GOOI JE NOG MET NOOTJES, MAAR STRAKS IS HET EEN MES !!! "quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jouw handje borrelnootjes was waarschijnlijk de druppel
Arme vrouwquote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze schreeuwde nog "NU GOOI JE NOG MET NOOTJES, MAAR STRAKS IS HET EEN MES !!! "
En toen ging ze jankend naar huis
Ooh en toen kwam de directeur er bij om te boel te 'sussen', en kreeg ik op mijn flikker en moest ik het lokaal opruimen met stoffer en blik.
Daar had ik alleen geen zin in, dus toen maar een stofzuiger van de conciërge geleend
stoere boyquote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iedereen gaat er anders mee om.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, en ik heb een keer een dag meegelopen met de politie, toen heb ik die agent geholpen met een lijk uit het water te vissen wat er al 3 dagen in lag....quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen meer dingen hebben dan anderen.
ook. en met wat je meemaaktquote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja, en ik heb een keer een dag meegelopen met de politie, toen heb ik die agent geholpen met een lijk uit het water te vissen wat er al 3 dagen in lag....
Ik wil echt niet opscheppen, maar het gaat er gewoon om hoe je met dingen om gaat !
Kies ik daar voor ??quote:
Ik heb een keer een dode vogel in onze achtertuin zien liggen, ik was overspannen voor 5 dagenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja, en ik heb een keer een dag meegelopen met de politie, toen heb ik die agent geholpen met een lijk uit het water te vissen wat er al 3 dagen in lag....
Ik wil echt niet opscheppen, maar het gaat er gewoon om hoe je met dingen om gaat !
Weet je, ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je je schouders zo kan laten hangen !quote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen gaat er anders mee om.
Als je zelf niet overspannen bent geweest / burnout hebt gehad, kun je je er gewoon heel moeilijk een voorstelling van maken.
Wat ook wel komt door de vele gevallen waarin er misbruik van is gemaakt.
daar kan ik ook niet tegen. iemand die overspannen is is niet per defenitie gelijk datquote:Op maandag 2 mei 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Weet je, ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je je schouders zo kan laten hangen !
Ik bedoel, er zijn genoeg dingen in het leven waar je wel weer van kan genieten.
Ik kan gewoon totaal niet tegen die negatieve en altijd zeurende mensen !
Hmm mijn persoonlijke ervaring zegt van wel, meestal zijn het mierenneukers.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar kan ik ook niet tegen. iemand die overspannen is is niet per defenitie gelijk dat
Shit uit je hoofd zetten.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben nooit overspannen geweest Knetter, maar waarom kan je die shit niet gewoon uit je hoofd zetten en met een schone lei beginnen ?
Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen heh
Hmm het zal niet zo simpel zijn als dat ik het verwoord heb, maar kom op hey.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Shit uit je hoofd zetten.![]()
Hee mn pa is doodgegaan toen ik 7 was en ik heb hem in bed zien liggen, even uit mn hoofd zetten en opnieuw beginnen.
Je kan ook denken: Zielig voor ze dat ze overspannen zijn, misschien kan ik ze helpen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het zal niet zo simpel zijn als dat ik het verwoord heb, maar kom op hey.
Als je juist zoiets tragisch meegemaakt hebt dan zou je juist meer vreugde moeten halen uit de andere dingen in het leven.
Juist zodat je je gedachte misschien even kan verzetten.
Ik snap dat alles dan rustig opgebouwd moet worden hoor.
Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen 'tijd heelt alle wonden' oid. Zoiets vergeet ik echt niet meer hoor, en het is wel minder geworden in 11 jaar tijd, maar nog steeds doet het even veel pijn als de eerste dag.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het zal niet zo simpel zijn als dat ik het verwoord heb, maar kom op hey.
Als je juist zoiets tragisch meegemaakt hebt dan zou je juist meer vreugde moeten halen uit de andere dingen in het leven.
Juist zodat je je gedachte misschien even kan verzetten.
Ik snap dat alles dan rustig opgebouwd moet worden hoor.
Dat zeg ik niet, maar je kan het wel als een bepaalde maatstaf zien...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
SSB, jij schijnt het idee te hebben dat ieder mens zou moeten reageren zoals jij reageert. Dat is natuurlijk waanzin.
Precies.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar kan ik ook niet tegen. iemand die overspannen is is niet per defenitie gelijk dat
Tuurlijk !quote:Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen 'tijd heelt alle wonden' oid. Zoiets vergeet ik echt niet meer hoor, en het is wel minder geworden in 11 jaar tijd, maar nog steeds doet het even veel pijn als de eerste dag.
Ik ben het in zekere zin ook met je eens hoor. Maar het is gewoon niet in alle gevallen zo simpel als jij nu wilt doen overkomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je kan het wel als een bepaalde maatstaf zien...
Ik kan het heel goed begrijpen als dat gebeurd.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tuurlijk !
Zoiets moet je ook niet vergeten, de gedachte aan je vader moet je zelfs koesteren !
Maar ik doel er meer op dat ik het raar vind dat wanneer mensen 'overspannen' zijn, er helemaal niks meer uit hun handen komt...
Ik raak er gewoon geïrriteerd door ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kan ook denken: Zielig voor ze dat ze overspannen zijn, misschien kan ik ze helpen.
Maar jij probeert het de kop in te drukken
herkenbaar.. heb er nog steeds moeite mee om te geloven dat ik overspannen benquote:Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies.
Vind ook wel dat er te snel het label overspannen opgeplakt wordt.
Vaak door de persoon zelf.
Toen ik overspannen/depresief thuis zat hoorde je me nog steeds niet zeuren.
Hoe gaat het met je Roy? Ja goed hoor.
Ook al ging het niet goed.
Wilde voor mezelf heel lang niet weten dat ik echt op was.
Dat kon niet, hoe kon ik nou overspannen zijn? Dat was voor oude mensen, niet voor mij.
Ik kon toch altijd alles aan. Heb je shit, dump het maar bij Roy, lost die wel voor je op.
Moet er iemand overwerken, vraag Roy, die doet dat wel.
Totdat ik op een morgen gewoon mijn bed niet uit kon komen.
Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik raak er gewoon geïrriteerd door ja.
Als ik aan dat soort mensen op koninginnedag vraag: hoe gaat het ?
Dat er alleen maar gekanker uit hun mond komt, terwijl je met zijn alle Koninginnedag staat te vieren !
Het zijn gewoon een stelletje aandachtstrekkers.
Eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik raak er gewoon geïrriteerd door ja.
Als ik aan dat soort mensen op koninginnedag vraag: hoe gaat het ?
Dat er alleen maar gekanker uit hun mond komt, terwijl je met zijn alle Koninginnedag staat te vieren !
Het zijn gewoon een stelletje aandachtstrekkers.
Nu zou ik stoppen met die verhalen, nu begint het een beetje erg ongeloofwaardig over te komenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry maar ik heb op een vrijdagmiddag ongeveer 1.5 jaar terug voor een klus van Hoorn naar Groningen gemoeten.
Ik werd ingehaald door iemand met 170, die raakte in een slip en knalde frontaal tegen een betonnen brug pijler.
Ik en degene (2 meiden) achter me stopte om te kijken hoe het ging.
De meiden durfde niet te kijken en zij zouden 112 bellen.
Ik moest dus naar de auto gaan om te zien of ik kon helpen....
Wat ik daar gezien heb vergeet ik ook mijn hele leve niet meer nee.
Toen ik zijn familie nog heb moeten vertellen wat ik gezien had wist ik het ook niet even meer.
Maar die avond ben ik met een maat de stad ingegaan om te praten en te verwerken, onder het genot van een biertje.
Die avond ben ik mijn huidige vriendin voor het eerst tegengekomen en was ik over mijn oren verliefd.
Dat soort kleine dingen compenseren gewoon !
Als mensen dat soort dingen niet kunnen waarderen zijn het in mijn ogen zeikers.... !
MIJN CAVIA GING DOOD TOEN IK 11 WAS EN DAARNA ME HONT OOK TOEN IK 13 WAS NOOIT MEER KUNNEN WERKE JONGEquote:Op maandag 2 mei 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry maar ik heb op een vrijdagmiddag ongeveer 1.5 jaar terug voor een klus van Hoorn naar Groningen gemoeten.
Ik werd ingehaald door iemand met 170, die raakte in een slip en knalde frontaal tegen een betonnen brug pijler.
Toen ik zijn familie nog heb moeten vertellen wat ik gezien had wist ik het ook niet even meer.
Maar die avond ben ik met een maat de stad ingegaan om te praten en te verwerken, onder het genot van een biertje.
Die avond ben ik mijn huidige vriendin voor het eerst tegengekomen en was ik over mijn oren verliefd.
Als mensen dat soort dingen niet kunnen waarderen zijn het in mijn ogen zeikers.... !
Zucht....quote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nu zou ik stoppen met die verhalen, nu begint het een beetje erg ongeloofwaardig over te komen__
6 LETTERSquote:Op maandag 2 mei 2011 13:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
MIJN CAVIA GING DOOD TOEN IK 11 WAS EN DAARNA ME HONT OOK TOEN IK 13 WAS NOOIT MEER KUNNEN WERKE JONGE
TOEN ME POES KANKER KREEG................ SOWN KLEINE WOORDJE JONGE!!!!!
Jij bent er vast ook zo 1 die vind dat militairen niet moeten zeiken over de dingen die ze gezien hebben omdat het hun werk is.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is hun werk om doodgeschoten te worden?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat ze op het nieuws niet zo moeten zeiken over dode militairen want het is hun werk en daar krijgen ze voor betaald.
Als ze het overleven moeten ze wel goede hulp krijgen
Je weet toch wat voor risico je loopt als je bij het leger/marine/whatever gaatquote:Op maandag 2 mei 2011 14:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is hun werk om doodgeschoten te worden?
Tuurlijk niet, dat is gewoon menselijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent er vast ook zo 1 die vind dat militairen niet moeten zeiken over de dingen die ze gezien hebben omdat het hun werk is.
Nogmaals, niet iedereen verwerkt dingen op dezelfde manier.
Goed voor jou dat jij er geen last van hebt, maar veel mensen zouden toch even last hebben als ze zoiets mee maken.
Ben er mee eens dat je het niet je hele leven moet laten bepalen.
Maar om nou te zeggen dat er ff met 1 maat en een paar biertjes over praten genoeg moet zijn en ze er daarna niet meer over moeten zeuren is onzin.
Wij gaan toch bij de Navy Seals?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je weet toch wat voor risico je loopt als je bij het leger/marine/whatever gaat
Ja want hete mannenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wij gaan toch bij de Navy Seals?
maar hoevaak weet je het hele verhaal achter de overspannenheid van mensen?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat is gewoon menselijk.
Ik zeg toch ook niet dat ik er geen last van gehad heb ?
Ik heb ook gewoon een heel traject van slachtofferhulp gehad hoor !
Het gaat mij er om dat ik niet langer dan een week uit de running ben geweest !
En dat ik mensen ken die langer dan 2 jaar uit de running zijn terwijl ze een stuk minder meegemaakt hebben.
Dat soort mensen kunnen er misschien minder goed mee omgaan ja, maar ik vind dat soort mensen gewoon ZWAK !
Dat vind ik juist het vervelende, die 'overspannen' mensen die mij gaan lastigvallen met hun probleemquote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar hoevaak weet je het hele verhaal achter de overspannenheid van mensen?
hoeveel mensen gaan leuren met hun shit?
de meeste mensen die echt overspannen zijn, vertellen er nl niet zo heel snel het volle verhaal
Ik ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En oja Royco1, ik heb zelfs nog een sollicitatie gehad bij defensie
Ik heb de testen gehaald maar ben 1 dag voordat ik naar de kazerne zou gaan afgehaakt omdat ik toch liever ICT wilde doen en met oog op de komende bezuinigen bij defensie, die uitgekomen zijn...
gelukkig ken ik dat soort mensen nietquote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het vervelende, die 'overspannen' mensen die mij gaan lastigvallen met hun probleem!
Dat is mijn punt juist !
Ik heb geen last van ze als ze thuis zitten om 'beter' te worden.
Maar ga niet als een of andere aandachtshoer aan iedereen laten weten dat je overspannen bent...
Maar dat zijn vaak de mensen die het ook niet echt zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het vervelende, die 'overspannen' mensen die mij gaan lastigvallen met hun probleem!
Dat is mijn punt juist !
Ik heb geen last van ze als ze thuis zitten om 'beter' te worden.
Maar ga niet als een of andere aandachtshoer aan iedereen laten weten dat je overspannen bent...
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat zijn vaak de mensen die het ook niet echt zijn.
Ja ik ook, afgehaakt voor mijn 4 jarige relatie destijdsquote:Op maandag 2 mei 2011 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben goedgekeurd voor het korps Mariniers, maar ook op het allerlaatste moment afgehaakt.
Voor een vrouw nog wel.
Achteraf altijd spijt van gehad.
Sowiesoquote:Op maandag 2 mei 2011 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je weet toch wat voor risico je loopt als je bij het leger/marine/whatever gaat
Nee en die mensen veroordeel ik nu.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat zijn vaak de mensen die het ook niet echt zijn.
Ik vind het niet tof dat ze zegt dat ik sterke verhalen vertel.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik wil je voor het weekend huren SSB
zover laten komen.. alsof iemand weet dat het eraan komt en er nog wat aan kan doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee en die mensen veroordeel ik nu.
Er zullen vast wel mensen zijn die echt overspannen, ik kan me er alleen niks bij voorstellen hoe je het zo ver kan laten komen...
Hij heeft wel een punt, als ik bepaalde dingen eerder had aangepakt was het niet zover gekomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zover laten komen.. alsof iemand weet dat het eraan komt en er nog wat aan kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pcies, je ziet het niet aankomenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, als ik bepaalde dingen eerder had aangepakt was het niet zover gekomen.
Maar op dat moment besef je dat niet en blijf je gewoon doorgaan.
Het overkomt je idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zover laten komen.. alsof iemand weet dat het eraan komt en er nog wat aan kan doen.
Heb je nu wel hulp?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies, je ziet het niet aankomen
Als ik eerder hulp had gezocht was het bij mij waarschijnlijk ookniet zover gekomen.
maar koppig, en eigenwijs.. ik doe alles en alleen en zorg zelf wel dat het goed komt....
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben er klaar mee!Al gedaaaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Ik voel het aan hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat ja.. Ik zorg ook altijd dat ik genoeg rust heb, zo niet dan slaap ik tussendoor nog wat bij.. Maar ik ga niet (meer) constant door jakkeren.. Toen ik pas chauffeur werd op de vrachtwagen deed ik dat wel.. Overspannen thuis zitten op je 20ste is geen pretjequote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het overkomt je idd.
Tot op het punt dat het onverantwoord is om te werken dan moet je ergens wel ingrijpen.
Als een beroepschauffeur met ernstige slapeloosheid er toch voor kiest achter het stuur te kruipen en je geliefde of kind doodrijdt dan roepen mensen ook: Wat een onverantwoorde lul had je dan gewoon ziek gemeld.
Wil niet zeggen dat je meteen maar 2 jaar thuis moet gaan zitten natuurlijk.
Spoiler die troep eens, ik raak er overspannen vanquote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo'n zin in gek![]()
Openairstage
Axwell
Dirty South
Tiefschwarz Live
Plus a very special headlining act still to be announced!
Steve Aoki
HouseQuake
Isis
Artificial Happiness
Tiësto - Kaleidoscope World Tour 2010
Tiësto (4hour Set)
Fedde le Grand
An21, Kim Fai & Max Vangeli (B2b)
Avicii
Dimitri Vegas & Like Mike
Boysnoize Records
Boys Noize
Special Guest: Erol Alkan
D.I.M.
Housemeister
Les Petits Pilous
Djedjotronic
Shadow Dancer
Strip Steve Vs Das Glow
Local Support: The Mightyfools
Cadenza
Luciano (3½ Hour Set)
Michel Cleis
Mirko Loko
Guy Gerber Live
Ernesto Ferreyra
Rhadoo
Dani Casarano
Electric Deluxe Presents
Speedy J
Chris Liebing
Luke Slater Presents Planetary Assault Systems Live
Cari Lekebusch
Terence Fixmer Live
Redshape
Gary Beck
Joey Daniel
Dirty Dutch
Chuckie
Sunnery James & Ryan Marciano
Afrojack
Tinie Tempah Live
Sidney Samson
Shermanology
Gregor Salto
Guerilla Speakerz
Groovenatics
Mitchel Niemeyer
Mc Ambush
Oi! Vs Vagegasten
Emalkay
Ben Westbeech
Slimzee
Gomes
Henzel en Disco Nova Ft. Shamiro
Nicon
Redlight
Deadboy
Brutuzz
Elroy Vanderley
O.J. Symstem
Hosted By: Mar & Drew Mc
Rauw Lab Goes Disco!
Joost van Bellen
Tom Trago
Rory Phillips
Rubix
Ben Pistor (Disco Bloodbath) & Dan Beaumont (Disco Bloodbath)
The Riptide
GZG
De Man Zonder Schaduw
Davide Squillace
Wouter de Moor
Ahmet Sisman
Dj Moritz
Onno
Bar27 Loves Linke Soep
Marcus Meinhardt
Red Robin
Robert Powlson
Charles Davos & Ricketic Live
Olivier Weiter
Eke Evi
Erin
Dorine Dorado
Lucatone
Q-dance
D-Block & S-te-Fan
Dj Stephanie
Frontliner
Isaac
Mc DV8
Noisecontrollers
Psyko Punkz
The Prophet
Wildstylez
Zatox
Topnotch X Sffrmkrs
Fakkelteit (Rico, Sticks, James, A.R.T., Typhoon & Zo Moeilijk)
Winne
Nebulon (Zwart Licht, Skinto, D.Lipps, Noizboiz)
Fresku
Adje & Reverse
Cream
Kleine Viezerik
Melly Mel
Fanny West
Snelle Jelle
Turne
Carita la Niña
Jane Doe, Marrichino & Mc Melodee “The Fly Force”
More To Be Confirmed!
Hosts: Alainde Lon
Mc Tjek
Salah Edin
Mc Sef
Art By: Leyp
Ex Porn Star
Jean
Luciën Foort
Tony Cha Cha
Billy the Klit
Jaziah
Irwan
Quintin
Claire & Sheila Hill
Ryan
Mc Sherlock
OK bedankt voor de infoquote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo'n zin in gek![]()
Openairstage
Axwell
Dirty South
Tiefschwarz Live
Plus a very special headlining act still to be announced!
Steve Aoki
HouseQuake
Isis
Artificial Happiness
Tiësto - Kaleidoscope World Tour 2010
Tiësto (4hour Set)
Fedde le Grand
An21, Kim Fai & Max Vangeli (B2b)
Avicii
Dimitri Vegas & Like Mike
Boysnoize Records
Boys Noize
Special Guest: Erol Alkan
D.I.M.
Housemeister
Les Petits Pilous
Djedjotronic
Shadow Dancer
Strip Steve Vs Das Glow
Local Support: The Mightyfools
Cadenza
Luciano (3½ Hour Set)
Michel Cleis
Mirko Loko
Guy Gerber Live
Ernesto Ferreyra
Rhadoo
Dani Casarano
Electric Deluxe Presents
Speedy J
Chris Liebing
Luke Slater Presents Planetary Assault Systems Live
Cari Lekebusch
Terence Fixmer Live
Redshape
Gary Beck
Joey Daniel
Dirty Dutch
Chuckie
Sunnery James & Ryan Marciano
Afrojack
Tinie Tempah Live
Sidney Samson
Shermanology
Gregor Salto
Guerilla Speakerz
Groovenatics
Mitchel Niemeyer
Mc Ambush
Oi! Vs Vagegasten
Emalkay
Ben Westbeech
Slimzee
Gomes
Henzel en Disco Nova Ft. Shamiro
Nicon
Redlight
Deadboy
Brutuzz
Elroy Vanderley
O.J. Symstem
Hosted By: Mar & Drew Mc
Rauw Lab Goes Disco!
Joost van Bellen
Tom Trago
Rory Phillips
Rubix
Ben Pistor (Disco Bloodbath) & Dan Beaumont (Disco Bloodbath)
The Riptide
GZG
De Man Zonder Schaduw
Davide Squillace
Wouter de Moor
Ahmet Sisman
Dj Moritz
Onno
Bar27 Loves Linke Soep
Marcus Meinhardt
Red Robin
Robert Powlson
Charles Davos & Ricketic Live
Olivier Weiter
Eke Evi
Erin
Dorine Dorado
Lucatone
Q-dance
D-Block & S-te-Fan
Dj Stephanie
Frontliner
Isaac
Mc DV8
Noisecontrollers
Psyko Punkz
The Prophet
Wildstylez
Zatox
Topnotch X Sffrmkrs
Fakkelteit (Rico, Sticks, James, A.R.T., Typhoon & Zo Moeilijk)
Winne
Nebulon (Zwart Licht, Skinto, D.Lipps, Noizboiz)
Fresku
Adje & Reverse
Cream
Kleine Viezerik
Melly Mel
Fanny West
Snelle Jelle
Turne
Carita la Niña
Jane Doe, Marrichino & Mc Melodee “The Fly Force”
More To Be Confirmed!
Hosts: Alainde Lon
Mc Tjek
Salah Edin
Mc Sef
Art By: Leyp
Ex Porn Star
Jean
Luciën Foort
Tony Cha Cha
Billy the Klit
Jaziah
Irwan
Quintin
Claire & Sheila Hill
Ryan
Mc Sherlock
Leg me geen dingen op Toon, ik raak er overspannen van !quote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Spoiler die troep eens, ik raak er overspannen van
Ik heb wel wat autistische trekjes ja. Ik flip hem ook soms om niks en dan ben ik 2 minuten erna weer vet vrolijkquote:
Ik zit te twijfelen om Mortal Kombat te halen manquote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net klaar mee, meteen ook wat opgeruimd enzo
Wat is die lijst?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo'n zin in gek![]()
een hele zooi namen
Haal Crysis 2, super gave singleplayerquote:Op maandag 2 mei 2011 14:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om Mortal Kombat te halen man
Ik denk dat hij wel veel replay waarde heeft (op zaterdagavond met vrienden voor het uitgaan)
Heb jij ook dat het volume van de radio bijvoorbeeld niet op 19 mag, maar dat hij dan op 18 of 20 moetquote:Op maandag 2 mei 2011 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb wel wat autistische trekjes ja. Ik flip hem ook soms om niks en dan ben ik 2 minuten erna weer vet vrolijk
Kloptquote:Op maandag 2 mei 2011 14:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Haal Crysis 2, super gave singleplayer![]()
De Gameplay is weer als vanouds, zoals de oude spellen, ik heb me er iig mee vermaakt in de storymode.. Maar moet hem nog een aantal keer doen voor meer unlockables.. (Zoals extra costuums en fatalities..)quote:Op maandag 2 mei 2011 14:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om Mortal Kombat te halen man
Ik denk dat hij wel veel replay waarde heeft (op zaterdagavond met vrienden voor het uitgaan)
Nja ik heb net Killzone 3 gehaald, en heb al veel te veel shootersquote:Op maandag 2 mei 2011 14:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Haal Crysis 2, super gave singleplayer![]()
Nee ik flip hem alleen als je iets tegen me zegt wat ik neit leuk vind, ik je vraag om op te houden en je door blijft gaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb jij ook dat het volume van de radio bijvoorbeeld niet op 19 mag, maar dat hij dan op 18 of 20 moet?!
Even getallen of veelvoud van 5..quote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb jij ook dat het volume van de radio bijvoorbeeld niet op 19 mag, maar dat hij dan op 18 of 20 moet?!
Ik doe hem nu voor de tweede keer, maar dan op Supersoldier difficultyquote:Op maandag 2 mei 2011 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt
En haal geen TDU2. Wat een schijtgame was dat
Dat is geen autisme, dat heet vrouw zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik flip hem alleen als je iets tegen me zegt wat ik neit leuk vind, ik je vraag om op te houden en je door blijft gaan.
En dan ga ik schreeuwen en boos doen en met dingen gooien
Zeg maar niks meer, voordat ik met spullen ga gooienquote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is geen autisme, dat heet vrouw zijn.
ik ga heul nooit met dingen gooienquote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwa ik denk dat ik wat erger ben dan gemiddeldquote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat denk ik niet..quote:Op maandag 2 mei 2011 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwa ik denk dat ik wat erger ben dan gemiddeld
Ja dat dusquote:
De mijn ex bleef goddank altijd van de radio afquote:Op maandag 2 mei 2011 14:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat dus
Nee dat heb ik wel serieus hoor, daar kan ik me echt aan ergeren.
Mijn vriendin weet dat en zet hem vaak dan expres op 13.
Nu je het zegtquote:Op maandag 2 mei 2011 14:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat dus
Nee dat heb ik wel serieus hoor, daar kan ik me echt aan ergeren.
Mijn vriendin weet dat en zet hem vaak dan expres op 13.
BLOED UIT JE PENERSquote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik lijk net een wijf, heb echt trek in chocolade
Er ligt hier een reep Milka in de keuken, maar die is van m'n broer dus ik mag hem niet aanrakenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik lijk net een wijf, heb echt trek in chocolade
Ik heb thuis van die kinder bueno chocolade eitjes uit Duitsland.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Er ligt hier een reep Milka in de keuken, maar die is van m'n broer dus ik mag hem niet aanraken
quote:
Je typt, je vindt, je draait muziekquote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand mij snel vertellen wat dat Spotify ongeveer inhoudt?
En je betaalt, dat was je vergetenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je typt, je vindt, je draait muziek
kanniet want draakje kickte mequote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Geen eens een afscheid toespraakje Spees?
tenzij je dat niet doet, dan krijg jke reclame tussendoorquote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En je betaalt, dat was je vergeten
Brave New World / The Truth is Out There bitchquote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ATTENTIE
Het gaat weer nergens over in de media. Veel conflicterende berichten, en idd , de rode draad is; WEES BANG, consumeer, en wees blij met de kankerzooi die nu de wereld is. Hoezee voor het systeem!
Nee het is niet legaal gebeurd , iedereen zelfs de meest gezochte man heeft volgens het humanrights het recht op een proces maar deze man moesten ze wel wacke zonder proces! Want zodra er een proces kwam zou meneer praten als brugman en dan zou er heeeeeel veeel shit over amerika naar buiten komen, die ze overigens niet konden ontkennen en wegmoffelen...
Al Qaida is namelijk voor de eerste golfoorlog zelf door Amerika opgezet en gesponsord. Dat mag natuurlijk niet naar buiten
osama is getrained door de cia en bush sr heeft em gefinancieerd en aangezien bar weinig suckers dat weten willen ze dit ook liever still houden
IK ben chillquote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef Stokstaart het volgende:
BAM Draakje ik vond die muziek van spees wel chill trouwens
ghehequote:GhostOsama Osama Bin Laden
Well this sucks...I accidentally enabled location on my tweets.
9 hours ago Favorite Retweet Reply
OPEN JE OGEN!!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Brave New World / The Truth is Out There bitch!
je spanningsveld, chakra's en energiefrequentie van je hartchakra en zonnevlecht zijn niet op de grondtrillen van moeder aarde afgericht waardoor de illuminati door kan gaan je te beïnvloeden als een robot!quote:
ah kay. zal er rekening mee houden en zorgen dat alles glimtquote:Op maandag 2 mei 2011 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je spanningsveld, chakra's en energiefrequentie van je hartchakra en zonnevlecht zijn niet op de grondtrillen van moeder aarde afgericht waardoor de illuminati door kan gaan je te beïnvloeden als een robot!
Draakje speelt vanzelf als niemand iets aanvraagt..quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie heeft deze kutplaat aangevraagd, of is het geen verzoekjesding vandaag?
koelkast zet altijd een paar nummers klaarquote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie heeft deze kutplaat aangevraagd, of is het geen verzoekjesding vandaag?
quote:
quote:Shigeru Suzuki - Noa Noa
nee japanse meuk van koelkast is normaal vrolijkerquote:
Ik wil heul geen toeringcar slet worden. dus je bent geen voorbeeld voor mij heurquote:Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga eens een voorbeeld stellen aan al die overspannen steuntrekkers en ga eens werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |