Bijstandsmamaquote:
Ja en ik zat te wachten en te F5enquote:
Jij niet, jij bentquote:
quote:Totaalbedrag: ¤ 75,90
Besteldatum: 22-04-2011
Betaalmethode: iDEAL/iDEAL
Verwachte verzenddatum 2-5-2011
Verzendstatus: Wachten op verzenden
Jij moet gewoon ophouden met door slotjes postenquote:
Jij moet gewoon beter oplettenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet gewoon ophouden met door slotjes posten
Jij ging niet door het slotje dit keerquote:
Dan pas ik het aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga denk ik een uurtje trance draaien, dus mn genre klopt niet meer gr gr
Ah, fijn!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ging wel, viel rond 5 uur in slaap en der ligt er eentje naast me te snurken.
Hierr lijkt draakje het gewoon te doenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ah, fijn!![]()
Doet draakje het wel, ik luister nog niet
Uitgespeeldquote:
Ik wou je straks juist grondig komen uitwonenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ga denk ik gewoon weer slapen.ben niet lui hoor.
Kerel doe ff normaalquote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wou je straks juist grondig komen uitwonen
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben al voorzien. En zelfs als ik dat niet was zou ik overslaanquote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
hihi ik moest lachenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben al voorzien. En zelfs als ik dat niet was zou ik overslaan
Je oma?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben al voorzien. En zelfs als ik dat niet was zou ik overslaan
Allerminst eigenlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Gut gut, op je teentjes getrapt nu?
MI's maakt iedereen altijd zelfquote:Op maandag 2 mei 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die MI maak je helemaal zelf.![]()
En nee, dus.
Mmm vaagquote:
okeequote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Mmm vaag
hij stopt niet automatisch, dan moet ik even op koelkast wachten, en die is nu aan de telefoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kom dr bij knetterzzzzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Osama uhhh Obama?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Niet te geloven dat ik vanmorgen wakker bleef voor die faal toespraak
mja het had ook iets historisch geweldigs kunnen zijn
joa van obama.. ik heeft live stream gezien om half 6 bleef gewoon fucking anderhalf uur wakker ervoor.. en wat was hetquote:
Ze hebben echt wel genoeg bewijs verzamelt voor ze hem zomaar de zee in dumpen..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu krijg je weer van die linkse complot-roepers
Omdat ze zeggen het lichaam de zee ingegooid te hebben
DENK JE SERIEUS DAT ZE HEM IN DE ZEE GEDUMPT HEBBENquote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu krijg je weer van die linkse complot-roepers
Omdat ze zeggen het lichaam de zee ingegooid te hebben
dit denk ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DENK JE SERIEUS DAT ZE HEM IN DE ZEE GEDUMPT HEBBEN
dat zeggen ze zodat je geen terroristen bedevaartsoord krijgt gr gr
Dan hadden ze dat lichaam naar een afgesloten lab moeten nemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DENK JE SERIEUS DAT ZE HEM IN DE ZEE GEDUMPT HEBBEN
dat zeggen ze zodat je geen terroristen bedevaartsoord krijgt gr gr
oh dat heb ik ook nog half meegekregen en toen viel ik in slaap. Het enige dat ik onthouden heb is dat obama minder had gegolft dan normaalquote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
joa van obama.. ik heeft live stream gezien om half 6 bleef gewoon fucking anderhalf uur wakker ervoor.. en wat was het
Volgensmij heeft ze Schoolvakantie jonguh!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Knetter, waarom ben je zo'n nachtbraker, heb je geen baan etc ?!
Ik hoorde het nieuws ook toen het net 'vers' was, maar dat kwam omdat mijn wekker al om 05:00 ging !
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks van meegekregen
Had 'm niet harder gezet
ik ga 2 dagen in de week naar schoolquote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Knetter, waarom ben je zo'n nachtbraker, heb je geen baan etc ?!
Ik hoorde het nieuws ook toen het net 'vers' was, maar dat kwam omdat mijn wekker al om 05:00 ging !
overspannen van 2 dagen schook?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga 2 dagen in de week naar school
de andere dagen zou ik normaal stage hebben, maar omdat ik overspannen ben heb ik dat niet.
Mijn opleiding loopt een half jaartje uit.
Ik ben een nachtbraker omdat ik slaapproblemen heb
Ja maar om dan tot, wat was het, 6 uur ? op FOK! te gaan zitten, dat zal je ook niet helpen lijkt me zo...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga 2 dagen in de week naar school
de andere dagen zou ik normaal stage hebben, maar omdat ik overspannen ben heb ik dat niet.
Mijn opleiding loopt een half jaartje uit.
Ik ben een nachtbraker omdat ik slaapproblemen heb
Kloptquote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar om dan tot, wat was het, 6 uur ? op FOK! te gaan zitten, dat zal je ook niet helpen lijkt me zo...
Daar gaat je ritme alleen nog maar meer van naar de klote lijkt me ?
Wat is dan de redequote:
de redenen ga ik echt niet op fok zettenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is dan de rede?
In mijn omgeving de laatste 2 jaar ook een aantal mensen overspannen geraakt zien worden.
Ik kan alleen echt NIET voorstellen dat iets je zo gestrest kan maken dat je (voorbeeld) 2 jaar niet meer kan werken
Doei clouseauquote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit nummerdie tekst
zo goed op dit moment
Jij houdt toch halverwege je show op omdat je geen zin meer hebtquote:
Ga iemand uitwonen vieze pedoquote:Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij houdt toch halverwege je show op omdat je geen zin meer hebt
he doe eens niet zo stom tegen spacequote:Op maandag 2 mei 2011 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij houdt toch halverwege je show op omdat je geen zin meer hebt
wat, dat staat er. Blijkbaar is 2 dagen school alles wat ze aankan want de rest is teveel en hoeft ze dus niet te doen.quote:
En Stage, en ze zegt net dat ze de reden niet op fok gaat dumpen, en ik geef d'r gelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
wat, dat staat er. Blijkbaar is 2 dagen school alles wat ze aankan want de rest is teveel en hoeft ze dus niet te doen.
geeft niet hoor.. niet iedereen weet wat overspannenheid betekend.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
wat, dat staat er. Blijkbaar is 2 dagen school alles wat ze aankan want de rest is teveel en hoeft ze dus niet te doen.
Nee want ik ben domquote:Op maandag 2 mei 2011 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pedo? Whut? Weet je wel wat het inhoud?
Ga toch weg, ik weet prima wat het betekend, ik kan alleen maar hopen dat er meer speelt anders is het maar zwak.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geeft niet hoor.. niet iedereen weet wat overspannenheid betekend.
je opmerkingen komen een beetje minachtend over...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga toch weg, ik weet prima wat het betekend, ik kan alleen maar hopen dat er meer speelt anders is het maar zwak.
Dat slaat natuurlijk nergens op..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry ik vind mensen die 'overspannen' zijn ook gewoon aanstellers.
Dan pak je iets gewoon niet goed aan, je planning, je balans tussen werk / privé, etc...
Overspannen lerarenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry ik vind mensen die 'overspannen' zijn ook gewoon aanstellers.
Dan pak je iets gewoon niet goed aan, je planning, je balans tussen werk / privé, etc...
ja, want jij hebt het zo zwaar gehad en ik heb een perfect leventje.quote:[b]Op maandag 2 mei 2011 13:29 schreef Knetterkrankjorum het vol
je opmerkingen komen een beetje minachtend over...
jammer.. een oordeel vellen als je niks weet.
en meid.. als je alle shit had gehad die ik heb gehad dan zat je zeer hoogstwaarschijnlijk in hetzelfde pakket
dat zeg ik niet. zo vat jij het op.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
ja, want jij hebt het zo zwaar gehad en ik heb een perfect leventje.
hiermee geef je zelf al toe dat er meer speelt dan je overspannenheid.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat zeg ik niet. zo vat jij het op.
ik zeg alleen dat je als je hetzelfde had meegemaakt, je waarschijnlijk in hetzelfde pakket zou zitten
overspannen wordt je door dingen.. dus uiteraard speelt er meer meequote:Op maandag 2 mei 2011 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
hiermee geef je zelf al toe dat er meer speelt dan je overspannenheid.
Ja sorry, ik heb een keer een lerares gehad die overspannen is geraakt (en vervolgens niet meer terug gekomen is) omdat ik een handje borrelnootjes naar d'r toe gegooid had toen ze voor de klas stondquote:
eensquote:Op maandag 2 mei 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een keer een lerares gehad die overspannen is geraakt (en vervolgens niet meer terug gekomen is) omdat ik een handje borrelnootjes naar d'r toe gegooid had toen ze voor de klas stond
Ik probeer alleen te zeggen dat mensen veel te snel het label 'overspannen' op zichzelf plakken
Naja ik denk dat dat alleen de druppel wasquote:Op maandag 2 mei 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een keer een lerares gehad die overspannen is geraakt (en vervolgens niet meer terug gekomen is) omdat ik een handje borrelnootjes naar d'r toe gegooid had toen ze voor de klas stond
Ik probeer alleen te zeggen dat mensen veel te snel het label 'overspannen' op zichzelf plakken
Jouw handje borrelnootjes was waarschijnlijk de druppelquote:Op maandag 2 mei 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen meer dingen hebben dan anderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry maar ik heb ook mensen overreden zien worden door een trein, terwijl ik er 5 meter van af stond en het bloed over me heen kreeg.
Ik heb ook iemand doodgeschoten zien worden op 10 meter afstand.
Genoeg familie verloren, te vroeg heengegaan.
Gezeik op mijn werk, gezeik thuis, gezeik met vrienden.
Maar ben ik overspannen ?!
Ben wel benieuwd of wat Knetter heeft erger is...
maar ik vind het niet nodig om dat op fok te pleuren.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry maar ik heb ook mensen overreden zien worden door een trein, terwijl ik er 5 meter van af stond en het bloed over me heen kreeg.
Nicequote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
O mijn geluid stond laag dus de jingle hoor je niet
Ze schreeuwde nog "NU GOOI JE NOG MET NOOTJES, MAAR STRAKS IS HET EEN MES !!! "quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jouw handje borrelnootjes was waarschijnlijk de druppel
Arme vrouwquote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze schreeuwde nog "NU GOOI JE NOG MET NOOTJES, MAAR STRAKS IS HET EEN MES !!! "
En toen ging ze jankend naar huis
Ooh en toen kwam de directeur er bij om te boel te 'sussen', en kreeg ik op mijn flikker en moest ik het lokaal opruimen met stoffer en blik.
Daar had ik alleen geen zin in, dus toen maar een stofzuiger van de conciërge geleend
stoere boyquote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iedereen gaat er anders mee om.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, en ik heb een keer een dag meegelopen met de politie, toen heb ik die agent geholpen met een lijk uit het water te vissen wat er al 3 dagen in lag....quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen meer dingen hebben dan anderen.
ook. en met wat je meemaaktquote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja, en ik heb een keer een dag meegelopen met de politie, toen heb ik die agent geholpen met een lijk uit het water te vissen wat er al 3 dagen in lag....
Ik wil echt niet opscheppen, maar het gaat er gewoon om hoe je met dingen om gaat !
Kies ik daar voor ??quote:
Ik heb een keer een dode vogel in onze achtertuin zien liggen, ik was overspannen voor 5 dagenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oja, en ik heb een keer een dag meegelopen met de politie, toen heb ik die agent geholpen met een lijk uit het water te vissen wat er al 3 dagen in lag....
Ik wil echt niet opscheppen, maar het gaat er gewoon om hoe je met dingen om gaat !
Weet je, ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je je schouders zo kan laten hangen !quote:Op maandag 2 mei 2011 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen gaat er anders mee om.
Als je zelf niet overspannen bent geweest / burnout hebt gehad, kun je je er gewoon heel moeilijk een voorstelling van maken.
Wat ook wel komt door de vele gevallen waarin er misbruik van is gemaakt.
daar kan ik ook niet tegen. iemand die overspannen is is niet per defenitie gelijk datquote:Op maandag 2 mei 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Weet je, ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je je schouders zo kan laten hangen !
Ik bedoel, er zijn genoeg dingen in het leven waar je wel weer van kan genieten.
Ik kan gewoon totaal niet tegen die negatieve en altijd zeurende mensen !
Hmm mijn persoonlijke ervaring zegt van wel, meestal zijn het mierenneukers.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar kan ik ook niet tegen. iemand die overspannen is is niet per defenitie gelijk dat
Shit uit je hoofd zetten.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben nooit overspannen geweest Knetter, maar waarom kan je die shit niet gewoon uit je hoofd zetten en met een schone lei beginnen ?
Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen heh
Hmm het zal niet zo simpel zijn als dat ik het verwoord heb, maar kom op hey.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Shit uit je hoofd zetten.![]()
Hee mn pa is doodgegaan toen ik 7 was en ik heb hem in bed zien liggen, even uit mn hoofd zetten en opnieuw beginnen.
Je kan ook denken: Zielig voor ze dat ze overspannen zijn, misschien kan ik ze helpen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het zal niet zo simpel zijn als dat ik het verwoord heb, maar kom op hey.
Als je juist zoiets tragisch meegemaakt hebt dan zou je juist meer vreugde moeten halen uit de andere dingen in het leven.
Juist zodat je je gedachte misschien even kan verzetten.
Ik snap dat alles dan rustig opgebouwd moet worden hoor.
Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen 'tijd heelt alle wonden' oid. Zoiets vergeet ik echt niet meer hoor, en het is wel minder geworden in 11 jaar tijd, maar nog steeds doet het even veel pijn als de eerste dag.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het zal niet zo simpel zijn als dat ik het verwoord heb, maar kom op hey.
Als je juist zoiets tragisch meegemaakt hebt dan zou je juist meer vreugde moeten halen uit de andere dingen in het leven.
Juist zodat je je gedachte misschien even kan verzetten.
Ik snap dat alles dan rustig opgebouwd moet worden hoor.
Dat zeg ik niet, maar je kan het wel als een bepaalde maatstaf zien...quote:Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
SSB, jij schijnt het idee te hebben dat ieder mens zou moeten reageren zoals jij reageert. Dat is natuurlijk waanzin.
Precies.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar kan ik ook niet tegen. iemand die overspannen is is niet per defenitie gelijk dat
Tuurlijk !quote:Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen 'tijd heelt alle wonden' oid. Zoiets vergeet ik echt niet meer hoor, en het is wel minder geworden in 11 jaar tijd, maar nog steeds doet het even veel pijn als de eerste dag.
Ik ben het in zekere zin ook met je eens hoor. Maar het is gewoon niet in alle gevallen zo simpel als jij nu wilt doen overkomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je kan het wel als een bepaalde maatstaf zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |