Succes!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:32 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb morgen mijn eindgesprek om 14.00
10.3.6 Een anoniem werk/catalogusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:23 schreef DvT1987 het volgende:
Zijn er ook mensen die voor voetnoten Chicago Manual gebruiken EN weten hoe je met op.cit. naar een tentoonstellingscatalogus moet verwijzen (heel toevallig)? Dat kan ik namelijk nergens vinden!
Thanks!!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:31 schreef solyaris het volgende:
[..]
10.3.6 Een anoniem werk/catalogus
Wanneer een werk geen naam van auteur of redacteur op het titelblad vermeldt, wordt het opgenomen op de titel. Alfabetiseer in de bibliografie op het eerste woord van de titel, daarbij lidwoorden negerend. Een andere mogelijkheid is om het werk onder de vermelding [Anoniem] op te nemen. Bij het gebruik van variant 2 is dit noodzakelijk.
variant 1
noot:
Titel (plaats: uitgever [indien bekend], jaar van uitgave).
Stanze in lode della donna brutta (Florence, 1547).
bibliografie:
Titel. plaats: uitgever [indien bekend], jaar van uitgave.
Stanze in lode della donna brutta. Florence, 1547.
variant 2
verwijzing in de tekst:
(Anon. jaar van uitgave, paginanummer)
(Anon. 1547)
bibliografie:
Anon. jaar van uitgave. Titel. plaats: uitgever [indien bekend].
Anon. 1547. Stanze in lode della donna brutta. Florence.
Een Museum- of tentoonstellingscatalogus is vaak een anoniem werk. Door de afkorting [(Tent). Cat.] op te nemen geef je aan dat het om een catalogus gaat.
variant 1
noot:
Tent. cat., Titel (plaats: museum, jaar van uitgave),
Tent. cat., Brugge en de Renaissance. Van Memling tot Pourbus. (Brugge: Memlingmuseum-Oud Sint-Janshospitaal, 1998), 260.
bibliografie:
Tent. cat. Titel. plaats: museum, jaar van uitgave.
Tent. cat. Brugge en de Renaissance. Van Memling tot Pourbus. Brugge: Memlingmuseum-Oud Sint-Janshospitaal, 1998.
variant 2
verwijzing in de tekst:
(Anon. jaar van uitgave, paginanummer)
(Anon. 1998, 260)
bibliografie:
Anon. jaar van uitgave. Tent. cat. Titel. plaats: museum.
Anon. 1998. Tent. cat. Brugge en de Renaissance. Van Memling tot Pourbus. Brugge: Memlingmuseum-Oud Sint-Janshospitaal.
Kijk aan! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:55 schreef automatic_ het volgende:
Jeuj, Thesis gehaald met een 7!
Jullie allemaal nog succes en tot volgend jaar met mijn master thesis, haha.
Al blijf ik stiekem wel lurken
Bij ons wel! Sprak laatst iig een studiegenootje die een 8,5 had gehaald.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:30 schreef automatic_ het volgende:
Bedankt!
Wat ik mij afvraag hè: geven ze bij jullie ook halve cijfers? Bij ons geven ze alleen maar hele cijfers voor de thesissen.
Ik mocht voldoen met één deelvraag. Teveel mocht niet, dan zou ik mijzelf in de knoop werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:27 schreef peter070 het volgende:
Ik ben net begonnen aan mijn HBO afstudeer scriptie (Deeltijd Commerciele Economie). Onderzoeksvragen + Opzet + Deelvragen verzinnen a.d.h.v. probleemstelling zijn toch moeilijker dan ik had verwacht....
Neeee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:54 schreef alors het volgende:
Eén deelvraag?dat is dan ook tevens de hoofdvraag? wat moet ik me daarbij voorstellen...
Dat had ik nooooit gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef Ewelina het volgende:
Zojuist bedacht om de indeling van mijn scriptie om te gooien. Hallo herschrijfwerk...
Jij masochist!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef Ewelina het volgende:
Zojuist bedacht om de indeling van mijn scriptie om te gooien. Hallo herschrijfwerk...
Als ie er beter van wordt, dan wel hoor.quote:
Ik heb een reputatie hoog te houden. Mijn gemiddelde cijfer vorig jaar voor papers en essays was een 8,5... dat wil ik toch ook wel voor de scriptie.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef solyaris het volgende:
[..]
Zijn fucking zwaar.Oh motivatie waar zijt gij????
![]()
Moest het maandag dus aanpassen allemaal. De 14e inleveren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:57 schreef Renesite het volgende:
Halloooo maandag van 13:00 - 22:00
Halloooo dinsdag van 12 - 18 en 19 - 22:00
Daarna was ik er heeeelemaaaal klaar mee!
Deelvragen zijn bedoeld om aan de hand van die deelvragen tot een antwoord op de hoofdvraag te komen. Hoe kun je dan één deelvraag hebben?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeee.
Een hoofdvraag
Een deelvraag
Ik heb een vrij algemene en allesomvattende hoofdvraag (gelukkig?)
Wel had ik meer, omdat het voornamelijk om de aanbevelingen ging was dit ook een deelvraag. Alleen was dit onderdeel van het onderzoek (uiteraard)
Het is meer een zijsprong.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Deelvragen bedoeld om op aan de hand van die deelvragen tot een antwoord op de hoofdvraag te komen. Hoe kun je dan één deelvraag hebben?
Of is het meer een zijsprongetje?
Loof een beloning uit voor de vinder.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef solyaris het volgende:
[..]
![]()
I feel youquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef solyaris het volgende:
[..]
![]()
succes!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Over een paar uur mijn presentatie....Kon nu al niet meer slapen!
Ik duim voor je!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Over een paar uur mijn presentatie....Kon nu al niet meer slapen!
Succes! Je kan het!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn Hand-Out is in ieder geval nu af!Mooi uitgeprint en in drie blauwe mapjes, de kleuren van mijn stage! Haha!
Voor de netheid ook maar een derde versie meegenomen voor de student die meekijkt bij mijn presentatie!
![]()
Nu nog ff wat mini spiekbriefjes maken en dan is het wachten tot de tijd om is!
Papsie gaat mij rond 14.00 uur naar school rijden (stom OV dat staakt!) en om 15.30 uur mag ik aan de bak!!
(Ben niet nerveus, ik typ niet veel, neej, echt niet en ik zeg nog net niet per minuut wat ik ga doen! )
![]()
Om wat voor artikel gaat het, misschien zijn er wel mensen op FOK! die gebruik kunnen maken van een uitgebreide database.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:07 schreef alors het volgende:
wat gruwelijk irritant dat sommige wetenschappelijke artikelen niet te verkrijgen zijn zegheb je in een ander artikel een verwijzing gevonden naar een bruikbaar artikel, kan het je alleen maar krijgen als je er geld voor betaalt
quote:Titel:
Climate and land degradation / Mannava V.K. Sivakumar, Ndiang'ui (eds.)
Auteur:
Mannava V.K. Sivakumar
Ndegwa Ndiang'ui
Jaar:
cop. 2007
ISBN:
3-540-72437-0
978-3-540-72437-7
Sluit lijstWageningen, Wageningen UR Bibliotheek Forum
Aanwezig bij:
Wageningen UR Bibliotheek Forum
Droevendaalsesteeg 2, 6708 PB Wageningen, tel.: 0317-482250 / 484440