abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96240227

Wereldwijd maar vooral in de UK is het voorgenomen huwelijk, dat eind april zal plaatsvinden, van prins William en Kate Middleton het gesprek van de dag.
Het huwelijk en alles daaromheen vormt een onuitputtelijke bron voor nieuwtjes en roddels. Elk zichzelf respecterende Engelse nieuws/gossipmedium wijdt er dagelijks minstens één pagina aan.

Dat verdient een eigen topic!

Ik zal beginnen:

Zo is Fergie niet uitgenodigd:

quote:
Sarah Ferguson has not been invited to the Royal wedding.
About 1,900 invitations have been sent to family, dignitaries, charity workers and friends of Prince William and Kate Middleton but the Duchess of York was snubbed, royal aides confirmed yesterday.
Friends of 51-year-old Fergie claimed she ‘never expected’ to be asked and would have missed the ceremony anyway owing to ‘private plans overseas’.

Snubbed: Sarah Ferguson dropped off her daughters for a night out with other Royals on Thursday, but is not among the 1,900 guests invited to the Royal Wedding in April
She is also understood to have been reluctant to go to the ceremony ‘alone’. As cousins of William, her daughters Princesses Beatrice and Eugenie are expected to sit at the front of Westminster Abbey while their mother, who divorced Andrew 15 years ago, would have been much further back.

The snub comes after a disastrous 12 months in which the duchess faced £5 million debts and tried to sell access to her ex-husband for £27,000 during a newspaper sting, horrifying the Queen.
She spent Christmas Day alone at Andrew’s Windsor home – where she still lives – after holiday plans fell through. She is never invited to join the Queen at Sandringham.

Despite declaring last year that she was ‘doing everything she can’ to stave off bankruptcy, her foreign jaunts have run into double figures.
Last month she was pictured fanning a wad of cash while on a shopping trip on the Caribbean island of St Barts with Robbie Williams’s wife Ayda Field.
And two days later she jetted to the exclusive ski resort of Verbier in Switzerland for a family holiday.
At that stage, Sarah was in the dark as to whether she would be invited to the wedding on April 29, friends said.
She might have hoped that pictures of her surrounded by members of the Royal Family would reinforce her status and help her cause.
But courtiers last night confirmed she has been left off the guest list.
The formal invitations were sent out this week via Royal Mail, St James’s Palace confirmed. Six workers from the Lord Chamberlain’s Office addressed and filled the envelopes.
Among the guests will be a host of ordinary citizens who have worked closely with William’s charities, including teenagers, former drug and alcohol addicts and wounded servicemen for the country’s first ‘people’s wedding’
Bron

...en de Beckhammetjes wél:

quote:
Beckhams uitgenodigd voor huwelijk prins William'

AMSTERDAM - Het meest beroemde stel van Engeland zal ook op de bruiloft van prins William aanwezig zijn.

Victoria en haar man David Beckham hebben volgens ingewijden een uitnodiging ontvangen voor de bruiloft op 29 april, zo weet de Daily Mail te melden.
Het verzoek om de mooie dag van prins William en zijn aanstaande Kate Middleton bij te wonen, komt niet uit de lucht vallen. Voetballer David Beckham en de prins hebben nauw samengewerkt om het WK voetbal in 2018 naar Engeland te halen. Prins William is de voorzitter van de Engelse Football Association.
Victoria, die het zingen bij de Spice Girls heeft verruild voor het ontwerpen van kleding, zou zelfs een aantal bruidsjurken hebben ontworpen voor Kate. Maar of Kate haar jurk zal kiezen is niet bekend.
Er zijn ruim 1900 mensen uitgenodigd voor het festijn.
Bron: De Telegraaf

..hebben sommigen er erg veel voor over om erbij te mogen zijn:

quote:
Hongerstaking om 'royal wedding'
Voor de Britse ambassade in Mexico-Stad staat een blauw tentje opgezet. Daarin vinden we Estibalis Chavez (19) die sinds acht dagen bezig is met een hongerstaking. Er gaat geen hap door haar keel voordat ze krijgt wat ze wil: een uitnodiging voor de royal wedding.

Totdat ze aanwezig mag zijn op de trouwpartij van de Britse kroonprins William en Kate Middleton, drinkt ze alleen water. Een van haar flyers leest: "Gaan ze me laten sterven, gewoon omdat ze me geen uitnodiging voor het koninklijk huwelijk willen geven?"

Lady Diana, de moeder van de prins, was een enorme inspiratie voor Chavez. Ze vertelt: "Ze stierf toen ik werd geboren en dus heb ik gezworen naar het huwelijk van haar zoon te gaan."

De Britse ambassade onthoudt zich van commentaar.
Bron: Spitsnieuws.

..en vindt modeontwerpster Vivienne Westwood Kate niet stijlvol genoeg.

O-)

quote:
Vivienne Westwood haalt uit naar Kate Middleton

Van onze redactie
AMSTERDAM - Vivienne Westwood, een van de meest vooraanstaande Britse modeontwerpsters haalt keihard uit naar Kate Middleton. Ze vindt dat de verloofde van prins William niet stijlvol genoeg is om haar ontwerpen te dragen op de grote huwelijksdag.

Dit stelt de roodharige ontwerpster in de Daily Mail. In Engeland wordt volop gesproken over de vraag wie de trouwjurk van Kate zal ontwerpen. Dat Vivienne Westwood zich over een ontwerp gaat buigen is zeer onwaarschijnlijk.
“Ik zou graag de kleding voor haar ontworpen hebben, maar dan moet ze eerst wat stijlvoller worden,” sneert Vivienne. "Kate heeft nog wat in te halen op modegebied."
Bron: De Telegraaf

..zijn er Koninklijke condooms op de markt gebracht naar aanleiding van een vermeende uitspraak van Kate over dat ze geen seks meer met William wil tot het huwelijk uit angst om zwanger voor het altaar te moeten staan:

...en dit is maar een kleine greep uit al het nieuws.

Lijkt me dat er nu wel een mooie trouwfoto in de OP kan:

Het inmiddels populaire verveelde/geirriteerde bruidsmeisje Grace Van Cutsem:

[ Bericht 1% gewijzigd door cinnamongirl op 02-05-2011 11:27:26 ]
pi_96240264
Ik sloot het topic:

quote:
17s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:21 schreef Airen het volgende:
De avondjurk van Kate en gewaad van Camilla

[ afbeelding ]
Camilla gaat zo naar bed, ze heeft haar ochtendjas al aan!!
pi_96240748
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:13 schreef trovey het volgende:

[..]

]

Verklaart wel heel veel :+
Ik vind die kleindochter van Camilla juist een dotje:

Ze heet Eliza Lopes en is de dochter van de dochter van Camilla, Laura, en haar man Harry Lopes.
pi_96241191
De trouwfoto's O+

de ster van de bruiloft:

misschien leuk om bovenstaande foto's in de OP te zetten?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_96241437
De luipaard-print was populair die dag:

pi_96241633
Als er zoveel gasten zijn, dan heben er wel eens mensen hetzelfde aan, maar toch lijkt het me knap lullig.

En Camilla zou hier in de buurt niet opvallen, de meeste allochtone dames hier lopen er standaard zo bij (ik denk ook vaak dat het hun ochtendjas is), en met het Suikerfeest lopen de meisjes ook allemaal zo over straat.
pi_96242366
quote:
Miljoenen keken naar huwelijk William en Kate
Uitgegeven: 30 april 2011 09:59
Laatst gewijzigd: 30 april 2011 13:57

HILVERSUM - Meer dan 2,2 miljoen Nederlanders hebben vrijdag op televisie naar het huwelijk van de Britse prins William en Kate Middleton gekeken. Dit heeft de NOS zaterdag bekendgemaakt.

Om 13.12 u had het kijkcijferaantal een piek en zaten 2,7 miljoen mensen aan de buis gekluisterd. ''Op dat moment begon de rijtour'', zegt een woordvoerster van de NOS.
Wereldwijd hebben honderden miljoenen mensen de ceremonie op televisie gekeken.

Het stel gaf elkaar in de kerk Westminster Abbey in de Britse hoofdstad Londen het jawoord. Dat gebeurde in het bijzin van bijna tweeduizend gasten, onder wie prins Willem-Alexander en prinses Máxima.
Na de huwelijksvoltrekking trok het bruidspaar in een open rijtuig door de stad en later gaven zij elkaar op het balkon van het paleis van Williams grootmoeder de langverwachte kus.

Kroonprinses Victoria van Zweden
Het laatste Koninklijke huwelijk dat in Nederland op televisie werd uitgezonden was het huwelijk van kroonprinses Victoria van Zweden in juni vorig jaar. Deze bruiloft werd door 1,4 miljoen Nederlanders bekeken.
De trouwerij van prins Charles en zijn Camilla in 2005 trok 1,5 miljoen Nederlandse kijkers. Het huwelijk van kroonprins Willem-Alexander en Máxima trok in 2002 gemiddeld 6,2 miljoen kijkers.
Nieuw-Zeeland
Niet alleen in Nederland is het huwelijk goed bekeken. Wereldwijd hebben naar schatting twee miljard mensen de huwelijksvoltrekking gezien. In Groot-Brittannië waren het er ruim 24 miljoen, blijkt uit schattingen van de BBC.
De Britse bevolking telt 62 miljoen zielen. In Nieuw-Zeeland keken iets meer dan twee miljoen mensen, ongeveer de helft van de totale bevolking. Meer dan 4,4 miljoen Australiërs zetten ook de tv aan.

Festiviteiten
In de straten van Londen hadden zich een miljoen mensen verzameld om de festiviteiten in levende lijve mee te maken.
In de stad werden ook honderden straatfeesten gehouden. De Britse troepen in Afghanistan vierden op afstand het feest mee: zij besloten tot een barbecue om het huwelijk te vieren.
© ANP
www.nu.nl
  maandag 2 mei 2011 @ 11:53:17 #8
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_96242535
De korte versie van de bruiloft staat nu ook online:

pi_96245387
David Beckham zag er echt :9 uit tijdens de Royal Wedding :D
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 2 mei 2011 @ 19:19:01 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_96262414
Ik was toen in Londen, :D . Niet per se daarvoor, maargoed; we zijn toen toch maar voor Buckingham Palace gaan staan die dag O+ .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_96265006
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik was toen in Londen, :D . Niet per se daarvoor, maargoed; we zijn toen toch maar voor Buckingham Palace gaan staan die dag O+ .
* Miamjaloers is
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_96438364
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Als er zoveel gasten zijn, dan heben er wel eens mensen hetzelfde aan, maar toch lijkt het me knap lullig.

En Camilla zou hier in de buurt niet opvallen, de meeste allochtone dames hier lopen er standaard zo bij (ik denk ook vaak dat het hun ochtendjas is), en met het Suikerfeest lopen de meisjes ook allemaal zo over straat.
Heel relevant .
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_96468003
Kate is echt een klassieke schoonheid O+ ik vind haar eigenlijk te knap voor wiliam
pi_96847762

Geen idee of deze al gepost is.
  zondag 15 mei 2011 @ 17:40:58 #15
92279 N.icka
Windforce 11
pi_96847873
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]

whaha geweldig
pi_96848087
quote:
[ afbeelding ]

_O- _O-
  zondag 15 mei 2011 @ 17:48:40 #17
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96848121
quote:
[ afbeelding ]

:D

geweldig
  zondag 15 mei 2011 @ 17:48:45 #18
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_96848124
Door RM-rf in BNW uitgezocht als fake.

Dit is het orgineel:
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_96852851
Blijft grappig :-)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_96981272
quote:
[ afbeelding ]

leuk :D
  maandag 23 mei 2011 @ 08:22:57 #21
78918 SeLang
Black swans matter
pi_97188145
quote:
Princess Beatrice's hat sold by eBay auction

Princess Beatrice's royal wedding hat has been sold on auction site eBay for £81,100.01.
The dramatic creation by Philip Treacy has been likened to a Turkey Twizzler, a lavatory seat and a pretzel.

The 22-year-old princess wore it to the wedding of Prince William and Kate Middleton last month, and a Facebook page was set up in its honour.

The auction on eBay ended on Sunday, with the proceeds going to charities Unicef and Children in Crisis.

The identity of the winning bidder has not yet been revealed.

The princess commented on the auction page: "I've been amazed by the amount of attention the hat has attracted.

"It's a wonderful opportunity to raise as much money as possible for two fantastic charities.
"I hope whoever wins the auction has as much fun with the hat as I have."

http://www.bbc.co.uk/news/uk-13495705
£81,100.01 8)7

Dikke winst lijkt me :7
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_97190548
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 08:22 schreef SeLang het volgende:

[..]

£81,100.01 8)7

Dikke winst lijkt me :7
ze heeft echt wel wat weg van Gaga op die foto. :{ :D
pi_97283418
de honeymooners zijn weer in het openbaar geweest, ik vindKate toch wel eng dun

http://i.dailymail.co.uk/(...)0578-487_480x894.jpg
pi_100554959
quote:
'Miskraam voor Kate Middleton'

van onze redactie
AMSTERDAM - Volgens America's Globe Magazine heeft Kate Middleton, de kersverse vrouw van prins William, onlangs een miskraam gehad.

Diverse bronnen melden dat het even heeft geduurd voordat William zijn Kate kon troosten. De prins zou niet in de buurt zijn geweest toen de hertogin van Cambridge hun kindje verloor.
Onlangs ging het gerucht dat het koninklijke echtpaar een bezoek aan een vruchtbaarheidskliniek in Los Angeles op de planning had staan. En in mei zou Camilla Parker Bowles aan vrienden hebben verteld dat haar schoondochter vruchtbaarheidsproblemen heeft. Complicaties met haar gezondheid uit haar tienerjaren zouden de oorzaak zijn...
http://www.telegraaf.nl/p(...)dleton___.html?p=4,1
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:20:01 #25
88233 Steve
Still the best.
pi_100785550
quote:
Dat ga je als schoonmoeder toch niet aan vrienden vertellen?

Ik geloof er weinig van.
"Atb is lief, groetjes Peri."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')