Dat is wat ze willen dat je denkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef Kouklitsa het volgende:
[..]
Obama is niet dood...Osama is dood
'klein' verschilletje he
skeptisch genoeg gecontroleerd maar je hebt gelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef Salvad0R het volgende:
Dit is nieuws om onder andere de volgende feiten te begraven:
However, when the government released PDF is taken into the image editing program Adobe Illustrator, we discover a number of separate elements that reveal the document is not a single scan on paper, as one might surmise. Elements are placed in layers or editing boxes over the scan and green textured paper.
Noobs .
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:52 schreef HerbertThePervert het volgende:
Godverdomme zon Marokkaan zet op Facebook: ''Rest In Peace Osama Bin Laden, we zulle je niet vergeten''
En daar heb je meteen de reden waarom het 'zo'n achievement voor Obama' is!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wel leuk voor Obama die hiermee natuurlijk dikke pluspunten krijgt voor de verkiezingen
Jij laat connecties zien met Bin Laden. Maar de CIA heeft zoveel connecties, dat zegt vrij weinig over samenzweringen.quote:
En jij verteld het niemand? Er zijn landen binnengevallen, mensen gedood en meneer verteld even niet dat hij al dood is. Tssk.quote:Bin Laden is al tijden dood, sinds 2002 ongeveer.
Ik heb het snel doorgelezen, maar er staat niets schokkends in of iets wat ik al niet wist. Jij bent degene die rare verbanden trekt.quote:Dat had jij ook kunnen weten, als je de bronnen las die ik je geef, maar dat doe je niet, omdat je volgens een belachelijk ontkenner-script werkt die elk feit probeert te ontkennen middels ad hominem-argumenten en doorzichtige prutser-leugens.
Van een blog dat overal ergens wat achter zoekt neem ik niet echt serieus. Als ik wil kan ik door middel van quotes uit context ook 'bewijzen' dat Bush voortgekomen is uit een mislukt experiment van aliens.quote:From FBI counterterrorism official Dale Watson, to former Secretary of State Madeleine Albright, to Pakistani icon Benazir Bhutto, to CFR members, to Pakistani President Pervez Musharraf, all voiced publicly what the evidence clearly indicated, which is that Bin Laden died in late 2001.
-->http://www.infowars.com/r(...)en-frozen-for-years/
Er zijn ook nog geen foto's vrijgegeven, die foto is door wat grapjurken naar alle media verstuurd.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef Hater het volgende:
Is dit al gepost?
De foto van osama dood, gewoon een vieze photoshop.
http://whatreallyhappened.com/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |