ey berghuis moest jij gister niet 23:30 in bed liggen heldquote:
hoezo in bed liggen??quote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef NightBoulevard het volgende:
[..]
ey berghuis moest jij gister niet 23:30 in bed liggen held
by the way het klopt wel dat ik een held benquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef NightBoulevard het volgende:
[..]
ey berghuis moest jij gister niet 23:30 in bed liggen held
Die waren er al vanaf het moment dat het nieuws bekend wasquote:Op maandag 2 mei 2011 10:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lees net dat het lijk in zee is gegooid. Mag toch hopen dat er duidelijke bewijzen komen dat hij echt gedood is, anders krijg je daar weer complottheorieën over
Geloof jij altijd alles wat er gezegd wordt?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Deckard het volgende:
Hoeveel bosmongolen zullen dit topic nog vullen met 'hoax'? Ik ben benieuwd.
ik wed op 3quote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Deckard het volgende:
Blijf jijde media maar met alles geloven kkknuppelquote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Deckard het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Geloof jij altijd alles wat er gezegd wordt?
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef amenth het volgende:
[..]
Blijf jijde media maar met alles geloven kkknuppel
Weer zo'n boomknuffelaarquote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef wise het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen ook veel dikke ratten juichen voor het witte huis
Klopt, Obama is ook niet dood.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:54 schreef Yussef het volgende:
!!!
Mensen die denken dat Obama dood is ehh jullie snappen nix...
Amerikaanse propaganda man, TTP zegt dat hij niet dood is en meteen ook lijk in zee dumpen weg bewijs
is nixxxxxxx van waar matties!!
Idd man, gewoon lekker iedereen zonder proces kapot schieten!! GEERT AAN DE MAGTquote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weer zo'n boomknuffelaar
OBL is verantwoordelijk voor 3000+ onschuldige doden en heel het midden oosten vond het geweldig.
Denk niet dat er veel Amerikanen juichen voor de onschuldige slachtoffers in het M-O, maar wel voor degene die terroristische zooi voortbrengt.
Maar je ziet het echt niet in?
Gebrainwasht persoon
hoezo boomknuffelaar¿quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weer zo'n boomknuffelaar
OBL is verantwoordelijk voor 3000+ onschuldige doden en heel het midden oosten vond het geweldig.
Denk niet dat er veel Amerikanen juichen voor de onschuldige slachtoffers in het M-O, maar wel voor degene die terroristische zooi voortbrengt.
Gebrainwasht persoon
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd man, gewoon lekker iedereen zonder proces kapot schieten!! GEERT AAN DE MAGT
Jullie kunnen zo te zien erg goed lezenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo boomknuffelaar¿![]()
Voor het leger daar in het midden-oosten is iedereen een terrorist. Dus dat werd ook toegejuicht
Gebrainwasht persoon
Je zou zeggen dat er na zo'n dood wat meer liefde is in de wereld, maar ik heb deze morgen vooral enge mensen gezien die blij zijn met iemand zijn dood. Echt veel haat.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Weer zo'n boomknuffelaar
Gebrainwasht persoon
dank je, maar dat was niet mijn vraagquote:Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen zo te zien erg goed lezen
zoals Bram zou zeggen: Zelfs Hitler heeft recht op verdedigingquote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat er na zo'n dood wat meer liefde is in de wereld, maar ik heb deze morgen vooral enge mensen gezien die blij zijn met iemand zijn dood. Echt veel haat.
Het is toch teleurstellend dat zo'n figuur niet publiekelijk berecht had kunnen worden. Nou heb ik geen idee over operatie of dat wel mogelijk was. Maar het had wel heel mooi geweest.
En dat is precies de volgende stap om prijs van de olie weer op te schroeven.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef FL_Freak het volgende:
Osama is dood. Maar nu zullen de terroristen echt niet stil gaan zitten
Dus er komem weer nieuwe aanslagen en er komt een nieuw leider dus dan kunnen ze weer van voor af aan beginnen.
Omdat je niet zo moet zeiken op de VS. Er wordt een aanslag gepleegd en binnen 1 dag zijn 3000+ onschuldige amerikanen gedood. Logisch dat de VS de verantwoordelijken hiervoor dood wilt. Er zijn hierbij ook onschuldige burgerslachtoffers in het M-O gedood end at is niet goed (heb er ook geen enkele Amerikaan om zien juichen), maar het gaat nu niet om een onschuldig persoon, maar om OBL, mogen de Amerikanen nu blij zijn, nu dit figuur om zeep is geholpen?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat is precies de volgende stap om prijs van de olie weer op te schroeven.
Ik zeik niet op de VS, alleen op de mensen die een beetje uitbundig feest vieren alsof ze de superbowl gewonnen hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omdat je niet zo moet zeiken op de VS.
Als je een beschaafd land wilt zijn, dan doe je dat gewoon.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zoals Bram zou zeggen: Zelfs Hitler heeft recht op verdediging
De VS heeft nu anders wel een aantal vrijkaarten gekregen om mensenrechten te schenden. Vind ik imho iets erger dan 3000 doden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omdat je niet zo moet zeiken op de VS. Er wordt een aanslag gepleegd en binnen 1 dag zijn 3000+ onschuldige amerikanen gedood. Logisch dat de VS de verantwoordelijken hiervoor dood wilt. Er zijn hierbij ook onschuldige burgerslachtoffers in het M-O gedood end at is niet goed (heb er ook geen enkele Amerikaan om zien juichen), maar het gaat nu niet om een onschuldig persoon, maar om OBL, mogen de Amerikanen nu blij zijn, nu dit figuur om zeep is geholpen?
Lijkt me wel...
En nee, de VS heeft natuurlijk geen vrijkaarten om onschuldigen te vermoorden en dat valt natuurlijk ook te betreuren.
Je hebt geen idee waar je over praatquote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
De VS heeft nu anders wel een aantal vrijkaarten gekregen om mensenrechten te schenden. Vind ik imho iets erger dan 3000 doden.
Mensen jarenlang opsluiten zonder enige vorm van proces. Andere landen bedreigen binnen te vallen als ze zich niet houden aan hun regels ipv die van de VN.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je over praat
Ja, een of andere grappenmaker.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:01 schreef BdR het volgende:
Vanochtend om 8:00 op het NOS Journaal lieten ze een foto zien van een dode Osamawerd overigens niet herhaald bij 12:00 journaal, ws. omdat die foto nep was...
Tuurlijk doet de VS niet alles perfect en er zijn veel vieze dingen gebeurd buiten de schermen. Feit blijft dat zonder de VS er veel meer smerige dingen zouden gebeuren omdat andere landen dan zouden opstaan om wereldleider te worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:01 schreef Deckard het volgende:
[..]
Mensen jarenlang opsluiten zonder enige vorm van proces. Andere landen bedreigen binnen te vallen als ze zich niet houden aan hun regels ipv die van de VN.
3000 doden is verschrikkelijk. Maar relatief helemaal niets vergeleken met de buitenlandse politiek die de VS voert.
Dit.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:56 schreef rumiii het volgende:
Ach.. Amerika is zelf de terrorist, blijf maar geloven in al qaeda
Die 3000 doden zijn niet zomaar gebeurd. Dat is het resultaat geweest van smerige spelletjes 40 jaar lang.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Tuurlijk doet de VS niet alles perfect en er zijn veel vieze dingen gebeurd buiten de schermen.
Retoriek van lik-me-vestjequote:Feit blijft dat zonder de VS er veel meer smerige dingen zouden gebeuren omdat andere landen dan zouden opstaan om wereldleider te worden.
Niet slechter in ieder geval.quote:Of denk je dat Rusland, China, Iran of Saoudi Arabië het beter zouden doen als nieuwe wereldleider?
Dus moeten 3000 onschuldigen dit met hun leven betalenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Die 3000 doden zijn niet zomaar gebeurd. Dat is het resultaat geweest van smerige spelletjes 40 jaar lang.
Je gelooft het echt he?quote:[..]
Retoriek van lik-me-vestje
[..]
Niet slechter in ieder geval.
Ja. Maar als je dat afzet tegen de gevolgen van de buitenlandse politiek van de VS stelt die 3000 weinig voor tegen de doden die zijn gevallen door hun manier van politiek bedrijven.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dus moeten 3000 onschuldigen dit met hun leven betalen
Kijk eens hoe de VS zich opstelt in de VN en de landen die jij als voorbeeld geeft. Dan blijkt dat de VS schijt aan de VN-gedragsregels heeft en andere landen het tenminste nog politiek goed willen spelen.quote:Je gelooft het echt he?
Troll.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja. Maar als je dat afzet tegen de gevolgen van de buitenlandse politiek van de VS stelt die 3000 weinig voor tegen de doden die zijn gevallen door hun manier van politiek bedrijven.
[..]
Kijk eens hoe de VS zich opstelt in de VN en de landen die jij als voorbeeld geeft. Dan blijkt dat de VS schijt aan de VN-gedragsregels heeft en andere landen het tenminste nog politiek goed willen spelen.
Omdat er daarmee afspraken zijn gemaakt. En heleboel andere landen hebben die simpelweg niet ondertekent . Daarom mogen we ze daar op wijzen. Zeikerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:15 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Waarom altijd de vinger naar de US wijzen dat deze mensenrechten schendt?
omdat de US een westersland isquote:Op maandag 2 mei 2011 13:15 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Waarom altijd de vinger naar de US wijzen dat deze mensenrechten schendt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |