Die vrouwen en kinderen zaten niet terug te schieten. Als ik een US soldaat was en er werd met Kalasnikovs op mij geknalt, zou ik ook niet proberen om zo min mogelijk de terroristen neer te knallen, gewoon sproei en dan maar eens kijken wat er nog leeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat de vrouwen en kinderen opgepakt kunnen worden terwijl de aanwezige mannen allemaal vermoord zijn.
Het was al jaren bekend dat hij in Pakistan zat. Kutterein.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:19 schreef SeLang het volgende:
Ik denk niet dat dit veel stabiliteit gaat brengen. In tegendeel, er komen nu opeens een hoop pijnlijke vragen.
Waarom is Bin Laden niet gevonden in een afgelegen grot in Afghanistan maar in een villa midden in een stad diep in Pakistan (= islamitische kernmogendheid)?
Willen alle BNW-lieden even verkassen? Dit is NWS, bitches.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:17 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Nu hebben ze hun CIA vriend te pakken na 9 jaar en veranderd er niks.
Sja hoe zou dat nou komen?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:18 schreef lipjes het volgende:
wel knap, hij bleef steeds uit bush zijn handen en obama heeft hem zo te pakken
Bin Laden is een multi-miljonair die beschikt over verschillende middelen. Terwijl Bush in de grotten zat te zoeken kon hij gewoon in een stad zitten. Pakistan is enorm dus hem vinden is niet makkelijk. En je valt minder op in een stad dan in een grottencomplex mochten ze in de buurt komenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:19 schreef SeLang het volgende:
Ik denk niet dat dit veel stabiliteit gaat brengen. In tegendeel, er komen nu opeens een hoop pijnlijke vragen.
Waarom is Bin Laden niet gevonden in een afgelegen grot in Afghanistan maar in een villa midden in een stad diep in Pakistan (= islamitische kernmogendheid)?
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef waht het volgende:
[..]
Willen alle BNW-lieden even verkassen? Dit is NWS, bitches.
Het is niet slecht om van beide kanten dingen te bekijken. Alles geloven wat door de media wordt gezegd lijkt me niet goed voor je.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef waht het volgende:
[..]
Willen alle BNW-lieden even verkassen? Dit is NWS, bitches.
In een villa midden in een stad, op een steenworp afstand van een vooraanstaande militaire academie?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:20 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Het was al jaren bekend dat hij in Pakistan zat. Kutterein.
Eerste wat ik zag was mensen die aan het feesten waren op dezelfde manier als de extremisten in het midden-oosten na 9/11.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef Janena het volgende:
Ik krijg de kriebels van al die feestende mensen op ground zero en bij times scare en het witte huis...
Tuurlijk is het een klap voor terroristen maar waarom moest hij nu meteen dood dan, hadden ze hem niet gewoon levend kunnen pakken?
Ik weet niet of dit nu een positieve ontwikkeling is.
Ik hou er gewoon niet van dat mensen elkaar vermoorden, ook als het slachtoffer Bin Laden is.
Bush wilde hem ook niet pakken, die had de personificatie van het kwaad nodig voor zijn plannetjes. Er zijn in het halfjaar na 11 september dan ook strategisch zeer dubieuze beslissingen genomen rond de belegering van Tora Bora.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:18 schreef lipjes het volgende:
wel knap, hij bleef steeds uit bush zijn handen en obama heeft hem zo te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |