Ik heb nooit gezegd dat de Sharia is verwerkt in onze wetgeving...ik heb gezegd dat de sharia er is en wordt gehanteerd door moslims. Niet mijn woorden verdraaien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:34 schreef Xa1pt het volgende:
Dat heb ik nooit beweerd, ik heb slechts geageerd tegen de door jou geschetste karikaturen. Sharia is niet verwerkt in onze wetgeving. Zo wel dan is dat aangaande afspraken die men met elkaar mag maken (erfrecht bijvoorbeeld) en niet in strijd met de wet. Zijn ze ze dat wel dan noem je zo'n afspraak nietig. Echt... dat dit je verteld moet worden.
Ach inmiddels zit hij weer veilig op zijn studentenkamer te vertellen hoe veilig Nederland wel niet is, dat er geen problemen met losgeslagen jeugd (zie je wat ik doe... ik noem 'ze' nu losgeslagen jeugdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Velen kan je (telkens weer voor niets zo blijkt dan even later al) vertellen dat de praktijk veel meer en ingewikkelder dan wel simpeler is,
dan slechts wat gewichtig opgestelde zwarte letters op wit papier die ergens als een bordspel door expert-gamers uit hun hoofd geleerd worden..
Al is de theorie nog zo snel, de ware wereld achterhaald dat wel.
Ik zit eraan te denken om een actie op touw te zetten om ze een permanente verblijfsvergunning te geven, als ze ie nog niet hebben. Dit soort mensen hebben we nodig!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef stekelzwijn het volgende:
Gelukkig lopen ze weer rond.
Ik moet er niet aan denken dat gestoorde minkukels flink aangepakt worden.
Ah de linkse dogma's : het had nOg erger kunnen zijn, dus is het niet erg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:20 schreef waht het volgende:
Tja, we kunnen ook blij zijn dat ze geen AK47's of erger hebben gebruikt.
[ afbeelding ]
maar dat is ie wel, althans nu nog secundair, maar wel mede uitgesproken dat het mag als vervanging door... NL rechters.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat de Sharia is verwerkt in onze wetgeving..
Ik twijfel, maar wanneer een NL rechter een vrouw die echtscheiding aanvraagt, op verzoek van haar man, naar een sharia 2e plan doorstuurt, met dus kans bij mislukken daarvan op een 3e (wEl NL-) proces en dito kosten... dan hanteren NL rechters dus m.i. wel al een soort, noem het : sharia light.quote:.ik heb gezegd dat de sharia er is en wordt gehanteerd door moslims. Niet mijn woorden verdraaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |