houd het simpelquote:
Dat mens heeft echt een kutleven volgens mijquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ik moest dus om 9 uur een introductiepresentatie geven voor alle nieuwe engelstalige medewerkers. Kwam er maar 1 opdagen
dus die man geeft me een 9 op het evaluatieformulier vanwege mijn communication style! Ik dat heel trots aan de baas vertellen, is het enige wat ze zegt: ik moet eerst nog maar zien hoe je het voor een groep doet.
Zuchtquote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, de aap komt uit de mouw, ze was kwaad op me omdat ik vrijdag een stuk vlaai had gepakt op HTC.
Is ze zelf te dik?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kon het niet maken om tegen mijn directe collega's te zeggen dat ik af wilde vallen en dan niet bij de Mac hamburgers eten, maar ondertussen wel bij andere collega's vlaai eten. Dat was hypocriet!
Oh, maar dan projecteert ze dus gewoonquote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, niet echt. Ze zit wel aan de weight watcher shakes tho
ik zou iedere vrijdagmiddag wat vets eten..recht in haar gezicht...heeft zij een kutweekendquote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar het is toch belachelijk dat iemand twee dagen chagrijn heeft omdat ik een stuk vlaai eet?
Als jij van jezelf geen taart mag is iedereen die wel taart eet natuurlijk stomquote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar het is toch belachelijk dat iemand twee dagen chagrijn heeft omdat ik een stuk vlaai eet?
de vetklep is jaloers!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, niet echt. Ze zit wel aan de weight watcher shakes tho
moet je je hem voorstellen, hij werd wakker en was doodquote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef febster het volgende:
Ga je slapen, word je wakker is Bin Laden dood, heel vreemd.
ik begreep het meteen,maar ik was dan ook uitgeslapenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:45 schreef ArTiC het volgende:
Gewoon op tijd opstaan, dan maak je nog een wat mee. Ik had vanmorgen om kwart voor 6 braaf radio 1 aanstaan om de verklaring Obama te horen.![]()
Ik verstond het alleen verkeerd toen om half 6 de wekkerradio aansprong...ik verstond dat Obama dood was en dat Obama er een verklaring over ging geven
dat duurde ff 30sec
Hij schijnt nog meegevochten te hebben en toen hij zich niet over wilde geven kreeg hij een kogel in zijn kop, heel raarquote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je je hem voorstellen, hij werd wakker en was dood
wat een faalhaas...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef febster het volgende:
[..]
Hij schijnt nog meegevochten te hebben en toen hij zich niet over wilde geven kreeg hij een kogel in zijn kop, heel raar.
De USA ook...die man zit al 5 jaar in het meest opzichtige huis van Pakistan en ze hebben hem nu pas....quote:
*zucht* krijgen we dit weer. Er zijn DNA samples en foto's en video's genomen, ik neem aan dat die nog wel online gaan verschijnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De USA ook...die man zit al 5 jaar in het meest opzichtige huis van Pakistan en ze hebben hem nu pas....
En nu zeggen ze zijn lichaam in zee te hebben gegooid...gooi het bewijs maar weg ja
foto's en video's kunnen van een dubbelganger zijn. DNA samples hoeven niet van een dood lichaam te komen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef febster het volgende:
[..]
*zucht* krijgen we dit weer. Er zijn DNA samples en foto's en video's genomen, ik neem aan dat die nog wel online gaan verschijnen.
Had je niet 10 jaar eerder kunnen gaan slapen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef febster het volgende:
Ga je slapen, word je wakker is Bin Laden dood, heel vreemd.
Dat zeggen ze.quote:
je wil geen martelaarslocatie voor al die aanhangers..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zeggen ze.
Ze zullen hem vast wel gedood hebben maar dit is toch wel een aardige faalactie als het waar is.
Omdat een moslim binnen 24 uur begraven moet worden. Doen ze dit ook met alle moslims die ze in Afghanistan, Irak etc hebben platgebombardeerd?
Die moslims die geen terrorist waren maar onschuldige burgers?
Ja kortom, je kunt het nooit bewijzen, want dat zeg je nuquote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
foto's en video's kunnen van een dubbelganger zijn. DNA samples hoeven niet van een dood lichaam te komen.
Nee, lichaam meenemen, door een onafhankelijke partij de DNA check doen, die wereldkundig maken en dan het lichaam ergens anoniem wegwerken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
je wil geen martelaarslocatie voor al die aanhangers..
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zeggen ze.
Ze zullen hem vast wel gedood hebben maar dit is toch wel een aardige faalactie als het waar is.
Omdat een moslim binnen 24 uur begraven moet worden. Doen ze dit ook met alle moslims die ze in Afghanistan, Irak etc hebben platgebombardeerd?
Die moslims die geen terrorist waren maar onschuldige burgers?
Door een onafhankelijke partij? Hoe zie je dat voor je? Zwitserland laten opbellen naar de familie, ja sta ff wat vrijwillig DNA af, dan kunnen we het matchen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, lichaam meenemen, door een onafhankelijke partij de DNA check doen, die wereldkundig maken en dan het lichaam ergens anoniem wegwerken.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef bleiblei het volgende:
Al die theorieën zijn wel geinig, maar het kan makkelijker. Hoeveel risico wil je Als usa lopen dat er volgende week een filmpje op duikt van osama op wallstreet met de ticker op de achtergrond waarop datum en tijd voorbij komt?
Het is makkelijker te liegen dat er iets is wat er niet is (wdm's) dan andersom.
Ik wil net zeggen. Als Osama nog leeft is het heel makkelijk een krant te kopen met zijn eigen dood op de voorpagina en daar een filmpje op Al Jazeera te krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef bleiblei het volgende:
Al die theorieën zijn wel geinig, maar het kan makkelijker. Hoeveel risico wil je Als usa lopen dat er volgende week een filmpje op duikt van osama op wallstreet met de ticker op de achtergrond waarop datum en tijd voorbij komt?
Het is makkelijker te liegen dat er iets is wat er niet is (wdm's) dan andersom.
Doe eens linkje.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef Inu het volgende:
Ieh, iemand op Facebook heeft een foto van de dode Osama gepost
En ons nieuwe bed is er
je weet toch wel hoe een bed eruit ziet?quote:
die van dat bedquote:Op maandag 2 mei 2011 14:53 schreef ArTiC het volgende:
Die foto is een paar uur geleden al nep verklaard
Als je er op klikt post je het ook direct op je eigen wall, iemand maakt gebruik van een lek in FBquote:Op maandag 2 mei 2011 14:54 schreef Inu het volgende:
https://www.facebook.com/(...)171847400458&h=48e10
Direct gekopieerd, wil er niet op klikken, want ik wil het ook niet zien, dus weet niet of het werkt
Het kan dus vooralsnog geen kwaad maar net als enkele maanden geleden op twitter is het nu wachten op iemand die dit ziet en hetzelfde truukje gaat uithalen maar dan met malware.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je er op klikt post je het ook direct op je eigen wall, iemand maakt gebruik van een lek in FB
Het is niet echt.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hmm Google werkt ook, niet zo'n prettig gezicht idd.
kijk es voor een 2e hands nikon D60 ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:30 schreef ArTiC het volgende:
Mexi, wat is een leuke fotocamera voor iemand die niet al te veel talent heeft in foto's maken (hoi) maar waar je wel mee kan leren.
Dus iets met een autoconfig stand waar je ook mee kan spelen qua settings.
iets van rond de 300 euro?
waar moet je op letten (niet de MP iig, dat wist ik nog net wel)?
is wel een foto jonguhquote:
formaat maakt niet uit, hij gaat straks toch in een tas meequote:Op maandag 2 mei 2011 15:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
kijk es voor een 2e hands nikon D60 ofzo?
die kan het gelijk en is niet te duur. vaak geleverd met 2 lenzen..
niet teveel DIGITALE zoom, is waardeloos.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
formaat maakt niet uit, hij gaat straks toch in een tas mee
Ik heb een casio, daar kan ik alleen mee rekenen, geen foto's maken![]()
Waar moet je op letten qua specs?
Mooi ding, veel optische zoom dus dat is handig want ik zit op een afstandjequote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef Inu het volgende:
Camera trouwens, ik heb zelf zoiets: http://www.pixmania.nl/nl(...)lm/finepix-hs10.html. Ik wilde niet zo'n wegwerpformaat en hierop kan je ook alles (of iig een heleboel) instellen, maar je kunt ook automatisch schieten
J. heeft hem wel eens gebruikt voor zn opleiding en daar kwamen mooie plaatjes uitHij weet er dan ook wel beter mee om te gaan dan ik
Bij mij komt ie niet van Auto af
Reviews lezen en voorbeeldfoto's van die camera bekijken. Maar dat is puur wat ik belangrijk vond, hoeft niet per se voor jou te gelden.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mooi ding, veel optische zoom dus dat is handig want ik zit op een afstandje![]()
![]()
Hoe weet je bij welke ISO er ruis ontstaat?
Foto's van sport, dus bewegend beeld. Dan is de iso waarde toch ook belangrijk?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Reviews lezen en voorbeeldfoto's van die camera bekijken. Maar dat is puur wat ik belangrijk vond, hoeft niet per se voor jou te gelden.Als je alleen overdag foto's gaat maken boeit dat sowieso niet bijster veel.
Zou ik ook zeggenquote:
pfff goed voor minimaal 2 uur een zuur gezicht denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net risotto op, zou dat mogen van mijn baas?
Deze theorie speelt inderdaad ook door mijn gedachten. Obama heeft natuurlijk nog weinig "wapenfeiten" op zijn naam en heeft zich herkiesbaar gesteld. Niets is toch mooier dan nu "even" doen wat Bush niet kon.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:10 schreef ArTiC het volgende:
Een dubbelganger kan ook met die krant in beeld of op time square.
Wie weet is OBL als jaren dood en is dit een truukje van Obama om zijn populariteit weer op te krikken. Komt wel goed uit nu de VS op weg gaat naar de volgende verkiezingen.
Nogmaals, het zal best waar zijn maar de VS doet vaag nu...ipv duidelijkheid scheppen ze alleen maar vragen.
Geen idee, maar wil je met die van mij ruilen? Mijn baas plant me -zonder iets te zeggen- in op de dag dat ik 's morgens onbetaald verlof heb en 's middags niet werk. En als ik er wat van zeg krijg ik laffe antwoorden als "we moeten allemaal een tandje bijzetten" en "tja, het ging niet anders". Ze hadden het toch op z'n minst even netjes kunnen vragen!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net risotto op, zou dat mogen van mijn baas?
ohja...ingepland worden zonder overleg...dat hebben ze 1x gedaan bij mij. Ik heb meteen hun rechten ingetrokken in mijn agenda, ze kunnen me alleen nog uitnodigen voor afspraken.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee, maar wil je met die van mij ruilen? Mijn baas plant me -zonder iets te zeggen- in op de dag dat ik 's morgens onbetaald verlof heb en 's middags niet werk. En als ik er wat van zeg krijg ik laffe antwoorden als "we moeten allemaal een tandje bijzetten" en "tja, het ging niet anders". Ze hadden het toch op z'n minst even netjes kunnen vragen!![]()
Yep. Hoe hoger de ISOwaarde, hoe korter je sluitertijd kan zijn (want lichtgevoeliger). Dus dan heb je minder snel een bewogen foto.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Foto's van sport, dus bewegend beeld. Dan is de iso waarde toch ook belangrijk?
Ik ben echt een noob hierin
Hoge iso geeft meer ruis.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep. Hoe hoger de ISOwaarde, hoe korter je sluitertijd kan zijn (want lichtgevoeliger). Dus dan heb je minder snel een bewogen foto.
Kom net dit tegen: http://www.fotoclubrapenl(...)20-%20ISO-waarde.pdf
da's inclusief studie dan wel toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef Levitation het volgende:
Overigens werd mijn argument dat ik geen tijd had om te werken, omdat ik nu al 50-60 uur per week maak, wel erg makkelijk van tafel geveegd. Tja, ik had stennis kunnen gaan schoppen, maar de ervaring leert dat je zoiets toch niet wint. Dus dan maar na wat protest "ja en amen" zeggen.![]()
kroegentocht?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's inclusief studie dan wel toch?
Wij hebben net rondje stratum van 6,5 kilometer gedaan
kroegen heb je overalquote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de wijk stratum, niet de straat stratumseind
Een Malm van 180x220quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
lekker toch? Wat voor iets hebben jullie gekocht?
Nee hoor, bij een hoer blijf je niet slapenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een IKEAbed. Serieus het beste bed ooit, iedereen die langskomt en in mijn bed slaapt (inb4 hoerengrapjes) zegt 'wooooooooooooow chill bed'. Ik houd van mijn bed.
Oja.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee hoor, bij een hoer blijf je niet slapen
Ik heb geen geluidsdichte kamer maar je mag hier best komen schreeuwen hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef ArTiC het volgende:
ik wil mijn frustratie eruit schreeuwen...heeft er iemand een geluidsdichte kamer?
ik voel me Juup©
overprikkeld, teneergeslagen oftewel gewoon kudtquote:Op maandag 2 mei 2011 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja.
[..]
Ik heb geen geluidsdichte kamer maar je mag hier best komen schreeuwen hoor.
Wat houdt dat in?
ik ben 30, niet 12quote:
vooruit danquote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Een beetje liefde helpt op elke leeftijd.
vertelquote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh jongens ik houd zo van mijn opleiding.
Het is gewoon leuk en fijn.quote:
kan je al metselen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk en fijn.Leer steeds meer architecten/gebouwen kennen (terwijl ik in verhouding met mijn ateliergenoten al best veel weet door een architectuurcursus die ik ooit heb gehad), leuke vakken, jaaaaa ik zie het weer helemaal zitten.
![]()
![]()
Wat kan er nou voor verschil in voegen zitten?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee maar ik weet de theorie wel.
Wist je dat je 100 verschillende voegen hebt (als niet meer)?
ze hebben hier 2 jaar geleden de voegen vernieuwd...dat uitborenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat ook, maar ook de afwerking, kleur etc. Draagt allemaal bij aan de uitstraling van het gebouw. Zou je niet zeggen hè.
natte voegen heb je ook, zijn hele films overquote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je hebt ook nog open stootvoegen enzo. Om water af te voeren uit de spouw naar buiten.
wanneer bouw je mijn huis?quote:
Juupquote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
overprikkeld, teneergeslagen oftewel gewoon kudt
quote:
quote:
Nee, ik bedoelde de 50 euro variantquote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
ja da's geen kunst, ik denk dat 8 miljoen mensen in nederland wel een malm hebben
maar matras is het belangrijkst
Zover was ik nog niet met lezenquote:
verrekte Juup dat je bentquote:
je zit, klaag nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:00 schreef bleiblei het volgende:
Ik zei dus.....
Zit nu in de derde trein van vandaag en geen van de drie treinen voldeden aan hetgene waar ze aan horen te voldoen. Zit nu in een ultra korte overvolle trein naar utrecht.
dat zei je nietquote:
liftquote:
waar zit je nu dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:24 schreef bleiblei het volgende:
Godver! Score is nu 4 treinen met vertraging, 1 overvolle halve trein en 1 trein die ze maar gewoon ff helemaal schrappen. Kutzooi. Tyfus NS
.
Toch alleen minder stoptreinen?...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het trouwens wel te achterlijk voor woorden dat ze tijdens schoolvakanties nog steeds met halve capaciteit draaien. 90% van het werkvolk gaat gewoon naar zijn werk hoor
ik draai heel wel op halve krachtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het trouwens wel te achterlijk voor woorden dat ze tijdens schoolvakanties nog steeds met halve capaciteit draaien. 90% van het werkvolk gaat gewoon naar zijn werk hoor
de ic's zijn de helft korterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Toch alleen minder stoptreinen?...
En ik moet wel zeggen, het station is een heel stuk leger zonder die scholieren... (die wel allemaal een stoptrein nemen..)
Ahh... ik heb het geluk dat er echt 5 min voor mijn trein een internationale dezelfde kant op gaat, dus veel mensen hebben die al en de rest gaat in mijn trein... Maar alsnog wel regelmatig staan tot Rotterdamquote:
bij een klantquote:
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn fiets jaaa goedzo![]()
En ik moet qua ontwerp praktisch opnieuw beginnen met mijn gebouw terwijl ik net EINDELIJK goed op weg was yaaaaaaaaaaaaaaaaaay
jouw fiets was toch gejat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn fiets jaaa goedzo![]()
En ik moet qua ontwerp praktisch opnieuw beginnen met mijn gebouw terwijl ik net EINDELIJK goed op weg was yaaaaaaaaaaaaaaaaaay
Nee, dat was haar moeders fietsquote:
Ja maar had nog een kutte staan waar de band van lek was (nu gemaakt) en daar ligt de ketting er nu van af en ik kon hem niet maken ter plekke want achteruittraprem en kut, dus nu staathij op het station in de stalling waar mijn moeders fiets uit was gejat (wel met een goed slot aan de stalling vastgemaakt dit keer).quote:
je hoeft hier iig nooit aan iemand te vragen of je een fiets mag lenenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar had nog een kutte staan waar de band van lek was (nu gemaakt) en daar ligt de ketting er nu van af en ik kon hem niet maken ter plekke want achteruittraprem en kut, dus nu staathij op het station in de stalling waar mijn moeders fiets uit was gejat (wel met een goed slot aan de stalling vastgemaakt dit keer).
Ga overmorgen maar naar de fietsenmaker om mijn oude roze fiets te laten maken.
misschien komt het omdat we hier verharde wegen hebben? dat ben je natuurlijk niet gewend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja serieus ik snap niet wat er met die dingen aan de hand is steeds, ik doe er niets raars mee. Heb eeuwen gedaan met mijn oude fiets, kom in Eindhoven, gaat 'ie kapot. Twee fietsen gejat. Twee fietsen naar de tering.
Nou nu weer wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht dat mexi een arme fietsloze student was
jokkebeest
Nee..de ketting erop leggen kost al snel 200 euroquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou nu weer wel.Fiets laten maken gaat geen goedkoop grapje worden denk ik.
geef me het adresje van die fietsenmaker eens?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee..de ketting erop leggen kost al snel 200 euro
articsfietsenmakelarij.bequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geef me het adresje van die fietsenmaker eens?
Nouja band plakken is al 20 euro.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee..de ketting erop leggen kost al snel 200 euro
Je plakt toch gewoon zelf lekker je bandjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja band plakken is al 20 euro.En die ketting van m'n roze fiets heb ik er ongeveer 30 keer opgelegd, dus moet wss nieuwe ketting of weet ik veel wat.
Nee, dat is oplichting...20 euroquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja na 5 keer had ik het opgegeven, zat een doorn in en die had ik niet helemaal gezien.
Ondertussen kan ik het wel hoor. Maar even ter indicatie dat het niet zo heel goedkoop is.
Nee dat is vrijdag...nou ja, vrijdagmiddagquote:
ik plak ook nooit banden, ik verwissel de binnenband meteenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Inu het volgende:
Ik moet ook wel zeggen, in theorie kan ik een band plakken, maar in de praktijk
Bijna weekend
Ook een optie jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik plak ook nooit banden, ik verwissel de binnenband meteen
hmpf, ik koop altijd meteen een nieuwe fietsquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik plak ook nooit banden, ik verwissel de binnenband meteen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
bb plakt mijn bandenik kan het wel, maar ach
en ik ben onder de 100 gegaan vandaag
wezen poepen, zo kan ik het ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
vieren met een dubbele whopper XL met kaas
terecht, je hebt al vakantie gehadquote:
haal ze op, breng ze naar huis en ga zelf op de camping zittenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:00 schreef FUFR het volgende:
vandaag mag ik de dames van de camping ophalen. gedaan met de rust voor 2 dagen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
quote:
rookte jij niet?quote:
speed?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik krijg zin in roken door mijn baas.
fufr, hou es op met een slechte invloed hebben op dat kind!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik krijg zin in roken door mijn baas.
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fufr, hou es op met een slechte invloed hebben op dat kind!!!
Mexi zuigt FUFRquote:
Precies!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:38 schreef ArTiC het volgende:
Fries slaat jack russell dood
We sturen er de CIA op af en gooien zijn lichaam in zee.
Ja, maar dan toch een arme student inhuren zodat ze haar fiets kan laten repareren. Wat een held is hetquote:
whehe, ze zal er wel lekker uit zien!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, maar dan toch een arme student inhuren zodat ze haar fiets kan laten repareren. Wat een held is het
mwahquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
whehe, ze zal er wel lekker uit zien!
Grapje!quote:
18...is toch echt te jong om er zo naar te kijkenquote:
Waarom? Dat imago is gebaseerd op zwaar overdreven feiten, zoals ieders imago hierquote:
Ze is het vergeten door die klap op haar hoofdquote:
het kan nog veel slechterquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fufr, hou es op met een slechte invloed hebben op dat kind!!!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze is het vergeten door die klap op haar hoofd
alle dingen die ik wil vergeten ben ik inderdaad daardoor vergeten!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze is het vergeten door die klap op haar hoofd
Dus je vind me nu aardig?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
alle dingen die ik wil vergeten ben ik inderdaad daardoor vergeten!
kutwijfquote:
Zonder spelfout, kei trotsquote:
eh mex, leg die lange vloei es wegquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is bij mij al te laat voor slechte invloeden.
Kutwijfquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moest wel met hoofdletter!
[..]
Sorriej. *gaat verder lezen*
oh...mag doos wel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef FUFR het volgende:
oh dat mag je niet zeggen! Das nie netjes nie!
doos is een goed woordquote:
Muts!quote:
Je bent zelf een slechte invloedquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is bij mij al te laat voor slechte invloeden.
inderdaadquote:
Zet die fiets terug!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad
heb al veel slechtigheden van mex overgenomen
Is de paus katholiek?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daarom.
Ga jij naar AwakeFest trouwens?
moeite doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:14 schreef Inu het volgende:
Vast wel... en aangezien ik in een bieb werk is een woordenboek ook niet heel ver
De mijne, die ligt in Helmond op de bodem van het kanaal.quote:
Vis zelf maar op, bij de insteekhaven ligt iequote:
ik kan niet zwemmenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vis zelf maar op, bij de insteekhaven ligt ie
Groenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik kan niet zwemmen
welke kleur nagellak zal ik opdoen?
je hebt alleen groen dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of lila ofzo. Pastelkleuren. Maar heb ik allemaal niet.
En nu bus halen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
culinair uitprobeerselen
[ afbeelding ]
Verkapte "kijk mij eens afgevallen zijn" post.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
het is grijs en het snurkt
[ afbeelding ]
Zie je dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens afgevallen zijn" post.
Nee, volgens mij wordt die kat alleen maar dikker.quote:
Dat staat op de verpakkingquote:
Heul welquote:
nee!quote:
recept ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |