houd het simpelquote:
Dat mens heeft echt een kutleven volgens mijquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ik moest dus om 9 uur een introductiepresentatie geven voor alle nieuwe engelstalige medewerkers. Kwam er maar 1 opdagen
dus die man geeft me een 9 op het evaluatieformulier vanwege mijn communication style! Ik dat heel trots aan de baas vertellen, is het enige wat ze zegt: ik moet eerst nog maar zien hoe je het voor een groep doet.
Zuchtquote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, de aap komt uit de mouw, ze was kwaad op me omdat ik vrijdag een stuk vlaai had gepakt op HTC.
Is ze zelf te dik?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kon het niet maken om tegen mijn directe collega's te zeggen dat ik af wilde vallen en dan niet bij de Mac hamburgers eten, maar ondertussen wel bij andere collega's vlaai eten. Dat was hypocriet!
Oh, maar dan projecteert ze dus gewoonquote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, niet echt. Ze zit wel aan de weight watcher shakes tho
ik zou iedere vrijdagmiddag wat vets eten..recht in haar gezicht...heeft zij een kutweekendquote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar het is toch belachelijk dat iemand twee dagen chagrijn heeft omdat ik een stuk vlaai eet?
Als jij van jezelf geen taart mag is iedereen die wel taart eet natuurlijk stomquote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar het is toch belachelijk dat iemand twee dagen chagrijn heeft omdat ik een stuk vlaai eet?
de vetklep is jaloers!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, niet echt. Ze zit wel aan de weight watcher shakes tho
moet je je hem voorstellen, hij werd wakker en was doodquote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef febster het volgende:
Ga je slapen, word je wakker is Bin Laden dood, heel vreemd.
ik begreep het meteen,maar ik was dan ook uitgeslapenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:45 schreef ArTiC het volgende:
Gewoon op tijd opstaan, dan maak je nog een wat mee. Ik had vanmorgen om kwart voor 6 braaf radio 1 aanstaan om de verklaring Obama te horen.![]()
Ik verstond het alleen verkeerd toen om half 6 de wekkerradio aansprong...ik verstond dat Obama dood was en dat Obama er een verklaring over ging geven
dat duurde ff 30sec
Hij schijnt nog meegevochten te hebben en toen hij zich niet over wilde geven kreeg hij een kogel in zijn kop, heel raarquote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je je hem voorstellen, hij werd wakker en was dood
wat een faalhaas...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef febster het volgende:
[..]
Hij schijnt nog meegevochten te hebben en toen hij zich niet over wilde geven kreeg hij een kogel in zijn kop, heel raar.
De USA ook...die man zit al 5 jaar in het meest opzichtige huis van Pakistan en ze hebben hem nu pas....quote:
*zucht* krijgen we dit weer. Er zijn DNA samples en foto's en video's genomen, ik neem aan dat die nog wel online gaan verschijnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De USA ook...die man zit al 5 jaar in het meest opzichtige huis van Pakistan en ze hebben hem nu pas....
En nu zeggen ze zijn lichaam in zee te hebben gegooid...gooi het bewijs maar weg ja
foto's en video's kunnen van een dubbelganger zijn. DNA samples hoeven niet van een dood lichaam te komen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef febster het volgende:
[..]
*zucht* krijgen we dit weer. Er zijn DNA samples en foto's en video's genomen, ik neem aan dat die nog wel online gaan verschijnen.
Had je niet 10 jaar eerder kunnen gaan slapen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef febster het volgende:
Ga je slapen, word je wakker is Bin Laden dood, heel vreemd.
Dat zeggen ze.quote:
je wil geen martelaarslocatie voor al die aanhangers..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zeggen ze.
Ze zullen hem vast wel gedood hebben maar dit is toch wel een aardige faalactie als het waar is.
Omdat een moslim binnen 24 uur begraven moet worden. Doen ze dit ook met alle moslims die ze in Afghanistan, Irak etc hebben platgebombardeerd?
Die moslims die geen terrorist waren maar onschuldige burgers?
Ja kortom, je kunt het nooit bewijzen, want dat zeg je nuquote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
foto's en video's kunnen van een dubbelganger zijn. DNA samples hoeven niet van een dood lichaam te komen.
Nee, lichaam meenemen, door een onafhankelijke partij de DNA check doen, die wereldkundig maken en dan het lichaam ergens anoniem wegwerken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
je wil geen martelaarslocatie voor al die aanhangers..
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zeggen ze.
Ze zullen hem vast wel gedood hebben maar dit is toch wel een aardige faalactie als het waar is.
Omdat een moslim binnen 24 uur begraven moet worden. Doen ze dit ook met alle moslims die ze in Afghanistan, Irak etc hebben platgebombardeerd?
Die moslims die geen terrorist waren maar onschuldige burgers?
Door een onafhankelijke partij? Hoe zie je dat voor je? Zwitserland laten opbellen naar de familie, ja sta ff wat vrijwillig DNA af, dan kunnen we het matchen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, lichaam meenemen, door een onafhankelijke partij de DNA check doen, die wereldkundig maken en dan het lichaam ergens anoniem wegwerken.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef bleiblei het volgende:
Al die theorieën zijn wel geinig, maar het kan makkelijker. Hoeveel risico wil je Als usa lopen dat er volgende week een filmpje op duikt van osama op wallstreet met de ticker op de achtergrond waarop datum en tijd voorbij komt?
Het is makkelijker te liegen dat er iets is wat er niet is (wdm's) dan andersom.
Ik wil net zeggen. Als Osama nog leeft is het heel makkelijk een krant te kopen met zijn eigen dood op de voorpagina en daar een filmpje op Al Jazeera te krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:58 schreef bleiblei het volgende:
Al die theorieën zijn wel geinig, maar het kan makkelijker. Hoeveel risico wil je Als usa lopen dat er volgende week een filmpje op duikt van osama op wallstreet met de ticker op de achtergrond waarop datum en tijd voorbij komt?
Het is makkelijker te liegen dat er iets is wat er niet is (wdm's) dan andersom.
Doe eens linkje.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef Inu het volgende:
Ieh, iemand op Facebook heeft een foto van de dode Osama gepost
En ons nieuwe bed is er
je weet toch wel hoe een bed eruit ziet?quote:
die van dat bedquote:Op maandag 2 mei 2011 14:53 schreef ArTiC het volgende:
Die foto is een paar uur geleden al nep verklaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |