houd het simpelquote:
Dat mens heeft echt een kutleven volgens mijquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ik moest dus om 9 uur een introductiepresentatie geven voor alle nieuwe engelstalige medewerkers. Kwam er maar 1 opdagen
dus die man geeft me een 9 op het evaluatieformulier vanwege mijn communication style! Ik dat heel trots aan de baas vertellen, is het enige wat ze zegt: ik moet eerst nog maar zien hoe je het voor een groep doet.
Zuchtquote:Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, de aap komt uit de mouw, ze was kwaad op me omdat ik vrijdag een stuk vlaai had gepakt op HTC.
Is ze zelf te dik?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kon het niet maken om tegen mijn directe collega's te zeggen dat ik af wilde vallen en dan niet bij de Mac hamburgers eten, maar ondertussen wel bij andere collega's vlaai eten. Dat was hypocriet!
Oh, maar dan projecteert ze dus gewoonquote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, niet echt. Ze zit wel aan de weight watcher shakes tho
ik zou iedere vrijdagmiddag wat vets eten..recht in haar gezicht...heeft zij een kutweekendquote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar het is toch belachelijk dat iemand twee dagen chagrijn heeft omdat ik een stuk vlaai eet?
Als jij van jezelf geen taart mag is iedereen die wel taart eet natuurlijk stomquote:Op maandag 2 mei 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar het is toch belachelijk dat iemand twee dagen chagrijn heeft omdat ik een stuk vlaai eet?
de vetklep is jaloers!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, niet echt. Ze zit wel aan de weight watcher shakes tho
moet je je hem voorstellen, hij werd wakker en was doodquote:Op maandag 2 mei 2011 12:23 schreef febster het volgende:
Ga je slapen, word je wakker is Bin Laden dood, heel vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |