quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 06:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Lachwekkend hoor, op CNN al die toonaangevende tards voor The White House.
En dan nog zul je ws. zeggen: photoshopquote:Op maandag 2 mei 2011 06:32 schreef ForumPimp het volgende:
Ik geloof het pas als ik een foto zie met een lachende Amerikaan boven z'n lijk.
Wat?quote:Op maandag 2 mei 2011 06:35 schreef Misan het volgende:
Ronduit bizar deze propagandamachinezou het door dat gedoe met Trump komen dat ze het nu naar buiten brengen?
Dat zal best ja, maar het komt Obama ook wel verdomd goed uit nuquote:Op maandag 2 mei 2011 06:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat?
Je weet toch wel dat dit is gebeurd in de afgelopen 24 uur?
Als je wil meedoen in een nieuws-topic, zorg er dan wel voor dat je dat nieuws eerst even leest.quote:Op maandag 2 mei 2011 06:35 schreef Misan het volgende:
Ronduit bizar deze propagandamachinezou het door dat gedoe met Trump komen dat ze het nu naar buiten brengen?
Had ik al gedaan, viel me gewoon opquote:Op maandag 2 mei 2011 06:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Als je wil meedoen in een nieuws-topic, zorg er dan wel voor dat je dat nieuws eerst even leest.
quote:Op maandag 2 mei 2011 06:39 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat zal best ja, maar het komt Obama ook wel verdomd goed uit nu
Juichen om de dood van een persoon, die een aantal duizend doden op zijn geweten heeft, terwijl Amerika de dood van tien (misschien wel honderd, weet ik het) duizend onschuldige mensen op haar geweten heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |