Nou ik denk dat als hij gevangen genomen zou zijn, dat hij tijdens een rechtszaak OF de hele Islamitische wereld had opgeroepen om aanslagen te plegen, OF hij had allemaal informatie kunnen verspreiden over zijn eventuele band met Amerika.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:28 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Als dat al zijn plan zou zijn geweest, waarom nu?
Oke, dat begrijp ik. Maar dat zou hij ook al veel eerder tijdens hun 10 jarige heksenjacht kunnen doen, toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik denk dat als hij gevangen genomen zou zijn, dat hij tijdens een rechtszaak OF de hele Islamitische wereld had opgeroepen om aanslagen te plegen, OF hij had allemaal informatie kunnen verspreiden over zijn eventuele band met Amerika.
Ik ben benieuwd wat er op die opname van hem staat. Uiteraard krijgen we niet de hele opname te zien/horen.
Als je alle twijfel weg wilt nemen geef je de foto's, beelden én het DNA-onderzoek vrij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is niet 1 zin!Daarbij besluiten ze gewoon WELKE informatie ze vrij gaan geven, lijkt me.
quote:Gruwelijke foto's
De VS zegt dat foto’s van het lijk van Osama bin Laden 'gruwelijk' zijn omdat hij door zijn hoofd is geschoten. Osama’s lichaam zou na de actie volgens islamitische tradities zijn gereinigd en daarna in de Arabische Zee zijn gedumpt.
Dus niet gek staan te kijken dat je als je de foto al zou zien (die heus deze week wel uitlekken) je hem niet eens herkend... #speculatiesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:07 schreef Darklight het volgende:
Die foto's zijn gruwelijk volgens de VS
[..]
Dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Als je alle twijfel weg wilt nemen geef je de foto's, beelden én het DNA-onderzoek vrij.
Bin Laden is wel degelijk opgeleid door de CIA hoor. Koude oorlog enzoquote:Op maandag 2 mei 2011 08:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
Alsof het überhaupt iets uitmaakt dat hij dood is. Zelfs als hij een CIA-agent was (wat natuurlijk nergens op gebaseerd is), dan nog staat er wel weer iemand anders op.
Is het volgens islamitische tradities toegestaan een zeemansgraf toe te passen? Anders heeft het wassen van baardmans ook weinig zin gehad.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
Als de vrees bestaat dat vijanden hem op zouden graven en zijn lijk verminken moet een moslim idd een zeemansgraf krijgen. Volkomen correct dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Is het volgens islamitische tradities toegestaan een zeemansgraf toe te passen?
Nee, alleen als er geen land in de buurt isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Is het volgens islamitische tradities toegestaan een zeemansgraf toe te passen? Anders heeft het wassen van baardmans ook weinig zin gehad.
quote:Sea burials can be allowed, they said, but only in special cases where the death occurred aboard a ship.
http://www.al-islam.org/laws/burial.htmlquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee, alleen als er geen land in de buurt is
[..]
Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat er genoeg mensen zijn die met liefde Osama's neus willen afsnijden en aan varkens willen voeren.quote:623. * If a person dies on a ship and if there is no fear of the decay of the dead body and if there is no problem in retaining it for sometime on the ship, it should be kept on it and buried in the ground after reaching the land. Otherwise, after giving Ghusl, Hunut, Kafan and Namaz-e-Mayyit it should be lowered into the sea in a vessel of clay or with a weight tied to its feet. And as far as possible it should not be lowered at a point where it is eaten up immediately by the sea predators.
624. If it is feared that an enemy may dig up the grave and exhume the dead body and amputate its ears or nose or other limbs, it should be lowered into sea, if possible, as stated in the foregoing rule.
625. * The expenses of lowering the dead body into the sea, or making the grave solid on the ground can be deducted from the estate of the deceased, if necessary.
Grappig hoe alle mogelijkheden in gebruik genomen kunnen worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:54 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
http://www.al-islam.org/laws/burial.html
[..]
Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat er genoeg mensen zijn die met liefde Osama's neus willen afsnijden en aan varkens willen voeren.
Je lagt je in een scheur?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:23 schreef b4kl4p het volgende:
Ik lag me helemaal in een scheur als blijkt dat America stiekem wilde veranderen met hun militair ingrijpen en buitenlandse politiek en dat ze voor het goede doel dat lijk maar in zee gedumpt hebben.
Krijg je nu die eikels van de wereld: "Ja wacht eens even! We willen foto's zien"
Soms lag ik me rot.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:27 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Je lagt je in een scheur?
Maar het lijkt me iets te naïef om te denken dat Amerika met zo iets belangrijks -uit het oogpunt van nationale veiligheid- zulke beslissingen gaat nemen voor het goede doel. Ze kennen wel een goed doel, en dat zijn ze zelf.
Je hebt wel veel gelegen lees ik zoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Soms lag ik me rot.
Maar wij denken dat het enige doel van de VS zichzelf is. Daar kom je als VS nooit meer vanaf.
Waarom zouden we jou gelovenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geloof Bankfurt niet, door figuren als hem is de kwaliteit van BNW hevig omlaag gegaan.
Een nepfoto waarbij het eruit ziet alsof een kruisraket zijn oor nog net heeft gemist is natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
Niet iedereen die opgeleid is blijft een agent hè. Dat hij is opgeleid met middelen van het CIA is me duidelijk, dat trek ik ook niet in twijfel. Maar dat hij tot aan zijn door een agent was, daar is geen enkele aanwijzing voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:26 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Bin Laden is wel degelijk opgeleid door de CIA hoor. Koude oorlog enzoAllemaal openbaar en bekend.
Klopt. Maar de vraag van TS was:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Niet iedereen die opgeleid is blijft een agent hè. Dat hij is opgeleid met middelen van het CIA is me duidelijk, dat trek ik ook niet in twijfel. Maar dat hij tot aan zijn door een agent was, daar is geen enkele aanwijzing voor.
En het antwoord is dus: ja, ooit - maar waarschijnlijk niet in de afgelopen tien jaar.quote:
Ha. ha.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:11 schreef Ivotje het volgende:
Ik wil iedereen oproepen om om 13.00 uur, 1 minuut niet te posten en stil te zijn voor de overleden wereldkampioen verstoppertje spelen, Bin Laden!
Danku!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |