Ik vind haar er ook wel fijn uit zien. Je hebt niks aan zo`n gratenpakhuis. Steek je dwars doorheenquote:Op maandag 2 mei 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De meeste fok!kers vinden maatje niks mooi/leuk/lekker![]()
Dus als iemand adele leuk/lekker vindt dan is er nog hoop voor me
Vrouwelijke rondingen FTWquote:Op maandag 2 mei 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De meeste fok!kers vinden maatje niks mooi/leuk/lekker![]()
Dus als iemand adele leuk/lekker vindt dan is er nog hoop voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwelijke rondingen FTWDit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik vind haar er ook wel fijn uit zien. Je hebt niks aan zo`n gratenpakhuis. Steek je dwars doorheen![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwelijke rondingen FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Bij mij in mn omgeving gebruikte teveel mensen.... Dat was valkuil 1.... Valkuil 2 was dat ik t echt te lekker vond en t dus stiekem meer dan 1x heb gebruikt.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zal mn best doen. Heb gelukkig weinig mensen in mijn omgeving die het gebruiken.
En netjes dat je er van af kon blijven
Zo kom je er ook meteen achter wie je "vrienden" zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 03:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij in mn omgeving gebruikte teveel mensen.... Dat was valkuil 1.... Valkuil 2 was dat ik t echt te lekker vond en t dus stiekem meer dan 1x heb gebruikt.Pluspunt is dat ik al die gasten die t gebruikte heb geskipt en gewoon normale vrienden heb nu.
Want ook deel 3 is een valkuil... Die gasten die verkopen pikken heel veel en doen alsof ze je matties zijn.....
gisteren had hij ook al bazenverzoekjesquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Humorduck28
Bericht:
als ik al niet slaap. Anders slaap lekker.
Klopt. Ik had all1 heel sneu al niet veul meer over dus dan ga je er in mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zo kom je er ook meteen achter wie je "vrienden" zijn![]()
Dit is toch heerlijk. Bruin café rond sluitingstijd, een arm om je net ontmoette geliefde heenquote:Op maandag 2 mei 2011 03:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gisteren had hij ook al bazenverzoekjes
Heuy dr staat hier nog steeds een opening vrij die ingevult moet worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb zin in sex, niet echt mogelijk.. dan maar leuke liedjes aanvragen
Groepsdruk hè. Helaas voor jou wat negatief uitgepaktquote:Op maandag 2 mei 2011 03:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Ik had all1 heel sneu al niet veul meer over dus dan ga je er in mee.
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy dr staat hier nog steeds een opening vrij die ingevult moet worden.
Klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Groepsdruk hè. Helaas voor jou wat negatief uitgepakt
joa.. ik wil datquote:Op maandag 2 mei 2011 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit is toch heerlijk. Bruin café rond sluitingstijd, een arm om je net ontmoette geliefde heen![]()
Gelukkig maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
LOL nee ik prate even in een ander mans verwoordingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij denkt dat ik bij jou een opening ga vullen
Emancipatie toch Knettertjequote:Op maandag 2 mei 2011 03:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij denkt dat ik bij jou een opening ga vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Emancipatie toch Knettertje
alleen bij girl on girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi niet dat dat bij mij er in komt
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
[..]
OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell no!
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gelukkig maarscary shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
T kwam niet eens in me op.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mooi niet dat dat bij mij er in komt
Crystal methquote:
quote:
Als ik dat nou lekker vindquote:
kheb een poos geblowt. en 1 keer een pil gehad zonder dat ik het wist...quote:
Vooral houden zoquote:Op maandag 2 mei 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb een poos geblowt. en 1 keer een pil gehad zonder dat ik het wist...
ik durf andere zooi niet eens
uhm.... niet direct nee...quote:Op maandag 2 mei 2011 03:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik dat nou lekker vindHeb je dat niet eens over voor een kerel
Houden zo!quote:Op maandag 2 mei 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goede pillen zijn lekker om op te neuken.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het is nu maandagquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goede pillen zijn lekker om op te neuken.
All night long jewaitz
OMFGquote:Op maandag 2 mei 2011 03:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik dat nou lekker vindHeb je dat niet eens over voor een kerel
dan ga ik zo pitten, mams vriend is geloof ik zo wakkerquote:
Hier en nu.quote:
Blowen vind ik nog tot daar aan toe. Verder mag men gebruiken wat ze willen, maar ga mij er niet mee lastig vallen / bedelen voor geld oidquote:Op maandag 2 mei 2011 03:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Houden zo!![]()
Al is blowen imo ook heel slecht...
daar heb ik toch heul geen fuck aanquote:Op maandag 2 mei 2011 03:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hier en nu.
Ik heb nog wel wat liggen 180mdma
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 03:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar heb ik toch heul geen fuck aan
sorryquote:Op maandag 2 mei 2011 03:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Bed tijd dus...
![]()
Ik kan helemaal geen nachtbraker zijn maar ben t wel door dit topic......
durf je nu te zeggen nu er geen trein gaatquote:
Je heb toch een wagi?quote:Op maandag 2 mei 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
durf je nu te zeggen nu er geen trein gaat
Watjequote:
Ik ken mensen die er helemaal van t pad van af zijn... Zien gewoon ook niet meer de realiteit onde ogen enzo dus ehm ja opzouten ook daarmee.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Blowen vind ik nog tot daar aan toe. Verder mag men gebruiken wat ze willen, maar ga mij er niet mee lastig vallen / bedelen voor geld oid
Ik was sowieso al een nachtbraker. En dan vind je ONZ Radio, toen was ik verkochtquote:Op maandag 2 mei 2011 03:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Bed tijd dus...
![]()
Ik kan helemaal geen nachtbraker zijn maar ben t wel door dit topic......
wutt.. ik ga toch geen dingen kopen die ik niet kan betalen.quote:
Is jouw mening, respecteer ikquote:Op maandag 2 mei 2011 03:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die er helemaal van t pad van af zijn... Zien gewoon ook niet meer de realiteit onde ogen enzo dus ehm ja opzouten ook daarmee.![]()
Als je wil kom ik nu langs dan neem ik wel Fanta meequote:Op maandag 2 mei 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. ik ga toch geen dingen kopen die ik niet kan betalen.
heb een ov kaart en een fiets.. red me best.. is alleen onhandig soms
Ik dus totaal niet meer. Echt 12u even nog wat tv kijken en thats it. Mja die geile lieve knetter heeft me verslaaft gemaakt......quote:Op maandag 2 mei 2011 03:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik was sowieso al een nachtbraker. En dan vind je ONZ Radio, toen was ik verkocht
is goedquote:Op maandag 2 mei 2011 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je wil kom ik nu langs dan neem ik wel Fanta mee
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dus totaal niet meer. Echt 12u even nog wat tv kijken en thats it. Mja die geile lieve knetter heeft me verslaaft gemaakt......
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
? nou? what about us?
Jaaaaa vetquote:
Niet all1 mijn mening vrind.quote:
joaquote:
stiekem ben je heul blij dat ik toen die tt had bedacht en je zo knetterisch begroettequote:
Eerst langs eindhoven dus is uurtje rijden dan naar jou vanaf eindhoven hequote:Op maandag 2 mei 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa
al blijf ik niet de hele tijd op fok dan
hoelaat ben je hier?
Heul stiekum wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stiekem ben je heul blij dat ik toen die tt had bedacht en je zo knetterisch begroette
carooltje is aan het klussen.. die kan geen volk gebruikenquote:Op maandag 2 mei 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerst langs eindhoven dus is uurtje rijden dan naar jou vanaf eindhoven he
die gek is nog wakker en wil wel mee al wil die vanmiddag naar carooltje als jij dat goed vind
Dan zijn een paar extra handen toch altijd makkelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 03:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
carooltje is aan het klussen.. die kan geen volk gebruiken
kan je niet vragen als we wat meehelpen dan? kan ook ff langs de gamma rijden om 8 uur wat blikken verf meenemen ze zegt het maar zin anquote:Op maandag 2 mei 2011 03:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
carooltje is aan het klussen.. die kan geen volk gebruiken
Sorry:quote:Op maandag 2 mei 2011 03:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuck waarom stiffler!
nu moet ik zooooooooooooo de neiging onderdrukken om mee te zingen en te schreeuwen
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sorry:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stiffler1988
Bericht:
Gewoon zin an
hmm.. dat moet ik dan aan carool vragen.. en die is pas bereikbaar vanaf een uur of 8quote:Op maandag 2 mei 2011 03:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
kan je niet vragen als we wat meehelpen dan? kan ook ff langs de gamma rijden om 8 uur wat blikken verf meenemen ze zegt het maar zin an
Sorry mensen.quote:Verzoekje
Omdat .
Aangevraagd door:
Outpost76
Je verzoekje is met succes in de wachtrij geplaatst.
Wat heb je aangevraagd ?quote:
So damn truequote:
knuffelenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Redskillz
Bericht:
Speciaal voor de liefde in het topic.
Die heb ik helaas niet helemaal meegekregenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
de eerste trein dan ben je pas 10 uur hier als het niet 12 uur is
quote:vertrek 5:52
aankomst :8:25
reisduur: 2:33
Ik kon mn lach niet inhouden bij dit nummer dus een goeie om aan te denken als ik ga slapen zo.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet helemaal meegekregen
Ik merk het zometeen wel
quote:Op maandag 2 mei 2011 03:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kon mn lach niet inhouden bij dit nummer dus een goeie om aan te denken als ik ga slapen zo.
Zo jammer dat jullie teveel aanvragen want nu is mijn aanvraag nog niet in zicht en ik ben zo brak..........quote:
Knetter
Bericht:
Hey baby
quote:Op maandag 2 mei 2011 04:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer dat jullie teveel aanvragen want nu is mijn aanvraag nog niet in zicht en ik ben zo brak..........
quote:Op maandag 2 mei 2011 04:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Dat is minder. Er komt zo wel een Andre van Duin aan... die toevallig van jou
quote:Op maandag 2 mei 2011 04:04 schreef Outpost76 het volgende:
Nog 1 nummer en dan ga ik vrolijk slapen.
Knetter
Bericht:
trusten schatjes
Slaap ze kerelquote:
kheb al zo vaak aangegeven dat ik naar jou toe wil komenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 04:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx gaat wel lukken!Geniet van andre!
Moet toch ff me nieuwe schoonmoeder ontmoetenquote:Op maandag 2 mei 2011 04:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb al zo vaak aangegeven dat ik naar jou toe wil komen
maar nee meneer wil om 7 uur sochtends bij mijn mams op de bank zitten
die is niet te genieten om 7 uur sochtendsquote:Op maandag 2 mei 2011 04:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet toch ff me nieuwe schoonmoeder ontmoeten
Wel joh neem ik broodjes mee en anders gaan we gewoon picknickenquote:Op maandag 2 mei 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is niet te genieten om 7 uur sochtends
Nice movequote:Op maandag 2 mei 2011 04:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel joh neem ik broodjes mee en anders gaan we gewoon picknicken
Tot straks in dromenlandquote:
Beloofd weer een hete nacht te worden ?quote:
met mij is elke nacht heetquote:Op maandag 2 mei 2011 04:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Beloofd weer een hete nacht te worden ?![]()
Ik zei ook weerquote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 04:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Beloofd weer een hete nacht te worden ?![]()
Vind je dat erg ?quote:
Saai manquote:
Je kan het altijd omdraaien hèquote:
Que ?quote:Op maandag 2 mei 2011 04:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, steeds als ik denk dat ik eindelijk klaar ben komt de volgende
Mortal Kombat, doe nu Story Mode.. En ik zit bij Raiden.. Maar ik vind Raiden klote om mee te moeten spelenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 04:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mortal Kombat, doe nu Story Mode.. En ik zit bij Raiden.. Maar ik vind Raiden klote om mee te moeten spelen
Is dat Mortal Combat vs DC United?quote:Op maandag 2 mei 2011 04:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mortal Kombat, doe nu Story Mode.. En ik zit bij Raiden.. Maar ik vind Raiden klote om mee te moeten spelen
Ik ben atm CNN aan t kijkenquote:Op maandag 2 mei 2011 04:35 schreef Stokstaart het volgende:
Nog ff dit kijken:
Onverwacht statement van President Obama
Nee, Osama die dood is + een toespraak van Obama gaat wel ff voor slapenquote:Op maandag 2 mei 2011 04:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan natuurlijk niet gaan slapen met dit wereld nieuws
geenstijlquote:BREAKING: Osama Bin Laden - naar het schijnt de echte - is gedood tijdens een aanval met drones in het grensgebied tussen Pakistan en Afghanistan. Zijn lichaam is in handen van de USA. Zo melden Amerikaanse media. Er volgt zo een persconferentie. Later meer
cnnquote:Osama bin Laden is dead, CNN John King's reported Sunday night, citing sources. President Barack Obama is to address the nation momentarily regarding bin Laden's death.
nosquote:Osama bin Laden dood ... later meer
CNN blijft op tv alleen maar met hetzelfde komenquote:Op maandag 2 mei 2011 05:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nos
nos is traag.. geen stijl had het al.. en volkskrant ook
Ik hoop voor obama dat het een goede toespraak is.. anders ga ik hem opzoeken en hem slaan.. ons een beetje wakker houden door zo lang te wachtenquote:Op maandag 2 mei 2011 05:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
CNN blijft op tv alleen maar met hetzelfde komen.
Die toespraak van Obama mag wel eens beginnen
Vind je?quote:
Ja precies datquote:Op maandag 2 mei 2011 05:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hoop voor obama dat het een goede toespraak is.. anders ga ik hem opzoeken en hem slaan.. ons een beetje wakker houden door zo lang te wachten
joa al een weekquote:Op maandag 2 mei 2011 05:30 schreef Frith het volgende:
Osama Bin Laden is dus blijkbaar al weer een poosje dood. Ze moesten alleen het nog bevestigen. :\
[ afbeelding ]
Sommige dingen zijn gewoon voorbestemdquote:Op maandag 2 mei 2011 05:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
episch
toespraak van obama met old and wise van alan parsons project op de achtergrond
damn wat goed getimed
Inderdaad..quote:Op maandag 2 mei 2011 05:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
episch
toespraak van obama met old and wise van alan parsons project op de achtergrond
damn wat goed getimed
Nachtbrakers hèquote:Op maandag 2 mei 2011 05:41 schreef Skillstorm het volgende:
Oh lol, zijn jullie nog steeds bezig? Kon ik net zo goed met jullie praten de hele nacht
nachtbrakers unitedquote:Op maandag 2 mei 2011 05:41 schreef Skillstorm het volgende:
Oh lol, zijn jullie nog steeds bezig? Kon ik net zo goed met jullie praten de hele nacht
Ja, had er persoonlijk ook wel wat meer van verwachtquote:Op maandag 2 mei 2011 05:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een faal speech.. geen pics.. geen echte details.. wtf
Lig al de hele nacht in bed. maar osama dood, obama praat jeweettogquote:
Slaap zequote:
Niks van meegekregen..quote:Op maandag 2 mei 2011 05:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lig al de hele nacht in bed. maar osama dood, obama praat jeweettog
Ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 05:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Slaap ze
Ik gaat ook vertrekkenallemaal
Niks gemist ookquote:
Lol serieus?quote:Op maandag 2 mei 2011 05:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lig al de hele nacht in bed. maar osama dood, obama praat jeweettog
jups statement is net live geweest van obamaquote:
Werd tijdquote:Op maandag 2 mei 2011 05:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups statement is net live geweest van obama
breaking news.. osama bin laden is dead
al een week
Dat waren ook ongeveer de woorden van Frankenstein.quote:
Maar hij maakte geen etenquote:Op maandag 2 mei 2011 06:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat waren ook ongeveer de woorden van Frankenstein.
quote:Op maandag 2 mei 2011 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijn, vakantie, uitslapen![]()
WAT DE NEUK DOE IK NU AL WAKKER
huphup, je bed weer inquote:Op maandag 2 mei 2011 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijn, vakantie, uitslapen![]()
WAT DE NEUK DOE IK NU AL WAKKER
Kan niet, ben wakkerquote:
hmm, moet ik je in slaap wiegen?quote:
Met die fanfaremuziek die je in Wierden draaide zal het vast wel lukkenquote:
RTL4 ontbijtnieuwsquote:
Geen last van de duinbranden?quote:
Hmm een lijk met een kogel in zijn kop, lekker om naar te kijken tijdens het ontbijtquote:Op maandag 2 mei 2011 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
RTL4 ontbijtnieuws
[..]
Geen last van de duinbranden?
Mogguh babe
Jawel... Ik moest opkomenquote:Op maandag 2 mei 2011 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
RTL4 ontbijtnieuws
[..]
Geen last van de duinbranden?
Mogguh babe
Het zag er dan ook niet heel smakelijk uitquote:Op maandag 2 mei 2011 08:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm een lijk met een kogel in zijn kop, lekker om naar te kijken tijdens het ontbijt
Aww en nu?quote:
Die helmquote:Op maandag 2 mei 2011 08:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat zag ik er uit zaterdag
[ afbeelding ]
Ik had ook nog een oranje bloemenkrans om, maar die was toen even kwijt
Succesquote:
Die helm koste maar 1 euroquote:
ik heb genoeg van die muziekquote:Op maandag 2 mei 2011 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met die fanfaremuziek die je in Wierden draaide zal het vast wel lukken
Die angst had ik alquote:
Waarom gaan gasten altijd ruzie zoeken als ze gezopen hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 08:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die helm koste maar 1 euro!!
Ik heb hem alleen 's avonds met mijn dronken kop weggegeven.
Ik werd een beetje baldadig
Ik was van 12:00 tot 01:00 bezig, op het eind een beetje ruzie gezocht, bijna een klap voor mijn harses gehad, bierflesjes kapot gegooid op de weg en van het balkon van een maat van me afgepist
Hehe ik heb die bende uitgezet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 08:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Om 05:30 gingen alle Breaking News geluidjes af op m'n iPhoneGoed dat hij dood is!
Nja ik zoek geen ruzie hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom gaan gasten altijd ruzie zoeken als ze gezopen hebben
Jij bent toch altijd bijdehandquote:Op maandag 2 mei 2011 08:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik zoek geen ruzie hoor![]()
Ik word alleen altijd een beetje bijdehand
Maar ik heb nog nooit in mijn leven een klap gehad.
Nja een paar maanden terug wilde een gast me een elleboog geven, maar die ontweek ik, toen kreeg de vriend die naast me stond die elleboog![]()
Sullequote:Op maandag 2 mei 2011 08:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ja dat is waar, maar dan doe ik heb ook tegen kampers en buitenlanders
Doe het eens niet jinxenquote:Op maandag 2 mei 2011 08:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat wordt het a.s. zondag en die zondag er na toch spannend!
Ik ben alleen bang dat we beide gaan verliezen.
Gisteren had ik de uitslagen van Ajax en Twente ook goed gegokt!
Kaarten zijn al een maand uitverkochtquote:Op maandag 2 mei 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe het eens niet jinxen![]()
Ik heb gvd al oppas gehosseld voor 15 mei nu alleen nog een gek vinden die met me mee wil
Sinds wanneer moet je kaarten kopen om te feesten op leidsche?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kaarten zijn al een maand uitverkocht
Ooh zo...quote:Op maandag 2 mei 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je kaarten kopen om te feesten op leidsche?
Wat doe je negatief zeg.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh zo...
Nja mocht er een wonder gebeuren (dat we winnen) dan ga ik zondag niet heen.
Ik ga wel lekker met de huldiging
je mag wel met mij mee naar Enschedequote:Op maandag 2 mei 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe het eens niet jinxen![]()
Ik heb gvd al oppas gehosseld voor 15 mei nu alleen nog een gek vinden die met me mee wil
Ik heb het gezien ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja heb je Ajax zien spelen gisteren ?
Dat was echt dramatisch, met name Ebecilio
Alleen als je chick ook meegaatquote:Op maandag 2 mei 2011 08:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je mag wel met mij mee naar Enschede
karin is 15 mei vrij, dus dat is een ja?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
karin is 15 mei vrij, dus dat is een ja?
jaquote:Op maandag 2 mei 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Het lijkt je gezellig om te vieren dat Twente kampioen is geworden met een Ajacied
ja, die zou vandaag teruggekomen zijn van vakantie als ze gister kampioen waren gewordenquote:en je vriendin?
die ajaxieden moeten ook altijd ruzie zoekenquote:Wetende dat die Ajacied in staat is om je vriendin tegen de vlakte te hoeken?
Die is op geen enkele manier grappigquote:Op maandag 2 mei 2011 09:17 schreef naatje_1 het volgende:
Diep in de zee
drijft natalee holloway
samen met osama bin laden mee
De taalfouten een beetje.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is op geen enkele manier grappig
moet het grappig zijn dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is op geen enkele manier grappig
Wacht maar tot je een kernbom op je huis krijgtquote:Op maandag 2 mei 2011 09:17 schreef naatje_1 het volgende:
Diep in de zee
drijft natalee holloway
samen met osama bin laden mee
CNN: Bin Laden has already been buried at sea http://bit.ly/lOwcNaquote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een kernbom op je huis krijgt![]()
Denk je serieus dat ze die kerel in de zee gedumpt hebben
Die gast ligt in Pakistan ergens en de Amerikaanse militairen behandelen het lijk met respectquote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik stem voor ritueel verbrandenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op repeat he schatquote:
Nee dat niet, maar ze dumpen het toch ook niet in zee. Jezus.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die gast ligt in Pakistan ergens en de Amerikaanse militairen behandelen het lijk met respect
Niet alles geloven wat het de overheid zegt gr grquote:Op maandag 2 mei 2011 09:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
CNN: Bin Laden has already been buried at sea http://bit.ly/lOwcNa
U.S. official tells NBC News that bin Laden has been buried at sea 'in accordance with Islamic law and tradition'
@BreakingNews
Waarom staat dat opeens boven het invoerveld?quote:Ai, dat gaat niet
blijkbaar kan je niet respecteren op hyves...quote:Op maandag 2 mei 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom staat dat opeens boven het invoerveld?
Ja met een olifantquote:Op maandag 2 mei 2011 09:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is er nog geneukt van het weekend?
Ik ook nietquote:
Nee dat hoeft nou ook weer nietquote:
En dan is hij net weg naar zn werkquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Te sexy voor zijn auto, hij is het
Die heeft vast wel vakantiequote:
Jij heldin!!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat dan en hoe komt hetquote:Op maandag 2 mei 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik pas ervoor om de hele dag een ghost te kicken hoor
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en een ruitenwisser?Ik heb vorige week zelf mn ruitenwisser van mn auto vervangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Uhmquote:
Wouwquote:Op maandag 2 mei 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zelf mn ruitenwisser van mn auto vervangen
Boh dat kan iedereen gewoon zelf. Is hartstikke makkelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 10:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wouw!
Ik werkte van mijn 16e tot mijn 20e als bijbaantje als verkoper in een auto accessoire winkel.
Het waren ook echt altijd vrouwen die niet wisten hoe het werkte
Omdat zij 100% nep isquote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie is dat en waarom is het grappig?
Leuk hoor zo'n fotosoep neukenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm boeiend, ik zou d'r alsnog doen...
Dat is geen fotosoep he, dat mens is helemaal plastisch chirurgverslaafd. Was het maar fotosoepquote:
Dan is ze behoorlijk mismaaktquote:Op maandag 2 mei 2011 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is geen fotosoep he, dat mens is helemaal plastisch chirurgverslaafd. Was het maar fotosoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |