Eén rommelige jolige bende daar op het podium, en dan te bedenken dat dit een (indirect) protest is tegen de regering die al opgestapt is.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond het liedje wel leuk, maar niet zeker niet goed genoeg voor de derde plaats.
Ik ben nu bezig met Portugal ... wat een ontzettend vreemd lied.
Daar ben ik het roerend mee eens. Het staat bij mij ook helemaal bovenaan, voor Roemenië en Zweden.quote:Op maandag 2 mei 2011 02:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Zo, 20 liedjes beluisterd.
Mijn stem gaat op dit moment naar Azerbaijan.
Zweden?quote:Op maandag 2 mei 2011 03:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Daar ben ik het roerend mee eens. Het staat bij mij ook helemaal bovenaan, voor Roemenië en Zweden.
Mocht je er nog zijn; check je pm!quote:
Dit mocht toch niet?quote:
Gaat over PR, maar ik weet niet of ze nou op haar mobiel fokt of niet, en of ze dan ziet dat ze pm heeft enzoquote:
Jij hebt altijd kritiek op mij. Had je het vorige topic terug moeten lezen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef tombolafan het volgende:
Cat!
Ik vind de tt trouwens heul niet aardig
Dan kun je de TT toch evengoed niet aardig vinden? (en ja ik heb teruggelezen, lekker wakker worden met pronquote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij hebt altijd kritiek op mij. Had je het vorige topic terug moeten lezen.
I feel it!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Catteke, can't you... feel a...brand new daaaay?![]()
pron?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kun je de TT toch evengoed niet aardig vinden? (en ja ik heb teruggelezen, lekker wakker worden met pron)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |