Ja, dit loopt toch niet goed afquote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Ze gaan hem proberen te 'breken', maar ze kunnen deze man beter gewoon weer lekker naar huis sturen en hem zijn leven laten hebben zoals hij het wil
Oh ik ooit eens één keer ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dit loopt toch niet goed af
Ik heb trouwens nog nooit een geslaagde match gezien van haar
Ja, wat een bitch!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ooit eens één keer ofzo.
Maar ze is zo'n vermakelijk kutwijf
Hoe ze net tegen die stagiaire tekeer ging
Nou, die hele oude vond ik ook engquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Brrrrrrr, ze kiest degene die ik het engst vond
Ik vond die tweede en derde juist het leukst.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, die hele oude vond ik ook eng
Deze zullen wel charisma hebben dat niet overkomt op tv
Oh wacht, ik vond die met 2 kinderen ook het leukst, ik kijk maar halfquote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond die tweede en derde juist het leukst.
Die schoenenverkopert (hi Al Bundy!) en die daarna, die al twee kinderen had (had zij ook, dus da's niet erg). Maar juist die eerste en laatste...
quote:
Zwabwapperquote:
Dit was jouw eerste keer?quote:
Het was als de eerste keesquote:
Wat maakt het nou uit dat hij arm is als zij miljoenen heeftquote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh wacht, ik vond die met 2 kinderen ook het leukst, ik kijk maar halfEn die schoenenverkoper was te jong/arm dus dat was geen goede
Jason is die vriend die mee is in dat vliegtuig...quote:Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
Wie is die Jason waar ze het over had Tombo?
Ik ben de draad ff kwijt. Ze date met Ray maar was liever bij Jason geweest?
Dat mocht niet van Patti; de man moest nu eens voor haar zorgenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat hij arm is als zij miljoenen heeft
Waarom doet ze het daar niet gewoon mee dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jason is die vriend die mee is in dat vliegtuig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |