Meisje ja zo wil ze graag gezien worden, de meeste * meisjes* van die leeftijd hebben een gezin met kinderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dat is liefde.. Je liefje altijd verdedigen..
(of het is je zelf overtuigen dat Mo toch wel een leuk meisje is!)
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hij doet wel een beetje stoer op twitterHad hij in het huis moeten doen, toen kwam ik er pas na een paar dagen achter dat hij stembanden had.
Meer een kleuter met een hoog IQ (ahum)quote:Meisje ja zo wil ze graag gezien worden, de meeste * meisjes* van die leeftijd hebben een gezin met kinderen.
die mochten niet overbelast worden..quote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hij doet wel een beetje stoer op twitterHad hij in het huis moeten toen, toen kwam ik er pas na een paar dagen achter dat hij stembanden had.
Ligt denk ik ook maar net aan je omgeving en referentiekader. Ik ken meer vrouwen van rond de dertig die nog lang niet aan kinderen toe zijn dan vrouwen die al een gezin hebben gesticht. Zeker wanneer je hebt gestudeerd en aan je carrière werkt, is dertig jong om aan kinderen te beginnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:00 schreef Poezewoes het volgende:
Meisje ja zo wil ze graag gezien worden, de meeste * meisjes* van die leeftijd hebben een gezin met kinderen.
Diana Pil, dat Jo daar geen reclame voor maakt.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef Roguee het volgende:
Gezellig gesprek over puisten uitknijpen.Op dit soort momenten mis ik Aafke.
Jong? Ik vind het een normale leeftijd om aan kinderen te beginnen. Wat als het "zwanger worden" niet lukt? het is niet altijd raakquote:Op maandag 2 mei 2011 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook maar net aan je omgeving en referentiekader. Ik ken meer vrouwen van rond de dertig die nog lang niet aan kinderen toe zijn dan vrouwen die al een gezin hebben gesticht. Zeker wanneer je hebt gestudeerd en aan je carrière werkt, is dertig jong om aan kinderen te beginnen.
WOrdt je weer onvruchtbaar van, ook geen optie hahaquote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Diana Pil, dat Jo daar geen reclame voor maakt.
was als grapje en woordspeling bedoeld, snap dat dan!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
WOrdt je weer onvruchtbaar van, ook geen optie haha
Als het zaad van Maik net zo vlot is als hijzelf dan wordt het sowieso niksquote:Jong? Ik vind het een normale leeftijd om aan kinderen te beginnen. Wat als het "zwanger worden" niet lukt? het is niet altijd raak
Weet ik toch ( zie hahah)quote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef MargrietV het volgende:
[..]
was als grapje en woordspeling bedoeld, snap dat dan!
hahahhaha , nee iddquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef mootje1970 het volgende:
[..]
Als het zaad van Maik net zo vlot is als hijzelf dan wordt het sowieso niks
spermabank figuur... 3 potjes per dag, kwaliteit miniemquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef mootje1970 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef mootje1970 het volgende:
[..]
Nogmaals: referentiekader. Ik zie vooral veel latere zwangerschappen. Rond de 35, 36.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:06 schreef Annelies-G het volgende:
Jong? Ik vind het een normale leeftijd om aan kinderen te beginnen. Wat als het "zwanger worden" niet lukt? het is niet altijd raak
hahahaha idd....ach ja, the one minute man héquote:spermabank figuur... 3 potjes per dag, kwaliteit miniem
Ik werd bijna oma op die leeftijdquote:Op maandag 2 mei 2011 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogmaals: referentiekader. Ik zie vooral veel latere zwangerschappen. Rond de 35, 36.
lol!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:14 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ik werd bijna oma op die leeftijd
Mijn God.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:14 schreef koffieleutjuh het volgende:
Ik werd bijna oma op die leeftijd39 was ik
Precies..mijn moeder was ook oma op de leeftijd van 36 (zij was overigens 16 toen ze mij kreeg dus ja...dan kan je dat verwachtenquote:k werd bijna oma op die leeftijd 39 was ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |