samne met de eau de colognequote:Op maandag 2 mei 2011 10:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
na is assie in tassie, dat staat Bij MaJo in vuilniszakken in de woonkamer
jawel die staat daar in het huis tochquote:Op maandag 2 mei 2011 10:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
je gaat door voor die broodmachine, die Jo nog niet heeft.
die hebben ze allang weggehaald.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
jawel die staat daar in het huis toch
krijgt ie nog heel vaak te horenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Eindelijk zegt flip als jo weer begint dat ze een kluis en een sticker aan hem gegeven heeft; heb ik daar om gevraagd..
hebben ze dat ding wel eens gebruikt ?quote:
1xquote:Op maandag 2 mei 2011 10:43 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
hebben ze dat ding wel eens gebruikt ?
hier op FOK ookquote:Op maandag 2 mei 2011 10:44 schreef Day het volgende:
Mooi zeg, mo zegt dat maik slimmer is dan de meeste in het huis en het is gelijk stil.
Ben er ook gelijk stil van......want ik heb het nooit gemerkt in die tijd dat hij in het huis was!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef flintekind het volgende:
Maik was 1 van de intelligenste in het huis zegt Moneuk.
*stilte*
die bewegen ook meerquote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Een club bejaarden had minder lichamelijke kwalen.
ja Mo heeft last van een nieuwe spierpijn en Jo vallen constant de eieren van het rek.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Een club bejaarden had minder lichamelijke kwalen.
ja hij zit nu bij 2 dommer dan domme wijven,quote:Op maandag 2 mei 2011 10:48 schreef schizolientje het volgende:
Karim vraagt zich volgens mij steeds meer af waar hij nu in terecht is gekomen, al dat gemiep over pijntjes , menstruatie enzenz, je zou er vrijgezel van blijven als je naar deze rlsoaps kijkt
ja bij twee blonde , 1 zwarte en een donker blond wijfquote:Op maandag 2 mei 2011 10:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja hij zit nu bij 2 dommer dan domme wijven,
wat zou het saai zijn zonder die andere mensenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef schizolientje het volgende:
Karim en Sharon ( en Gerard) vind ik de meest stabiele mensen tnt, down to earth en geen gezijk
ik ben aan het wachten tot ik m'n winstuitkering mag gaan ver-smsenquote:
moet wachten tot de finale hoorde ikquote:Op maandag 2 mei 2011 10:55 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik ben aan het wachten tot ik m'n winstuitkering mag gaan ver-smsen
Toch heeft ie met zijn uiterlijk al wat centen verdiend..quote:Op maandag 2 mei 2011 10:55 schreef dktm het volgende:
Maik slim? Hij kwam bij mij nogal over als een "speciaal" iemand... En knap vind ik m ook niet met zn centenbakkie, scheve tanden en die lege blik in zn ogen. 1 ding is zeker bij de casting van die programma is iets gigantisch fout gegaan!
stem dan voor Jo dan krijg je tenminste nog 20% korting bij die kringloopwinkelquote:Op maandag 2 mei 2011 10:55 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ik ben aan het wachten tot ik m'n winstuitkering mag gaan ver-smsen
NEEquote:Op maandag 2 mei 2011 10:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
stem dan voor Jo dan krijg je tenminste nog 20% korting bij die kringloppwinkel
die bagger draag ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
stem dan voor Jo dan krijg je tenminste nog 20% korting bij die kringloppwinkel
Ja als ie niet praat en vooral zn bakkus dichthoudt en met wat foto bewerking zal t misschien wel gaan enigszins maar denk alsnog dat ie niet verder komt dan op de poster van de lokale groentenboerquote:Op maandag 2 mei 2011 10:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toch heeft ie met zijn uiterlijk al wat centen verdiend..
Beetje poseren voor derderangs foldertjes van de plaatselijke middenstand. Een saunabon en een jaar lang een gratis pizza Margarita per week.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Toch heeft ie met zijn uiterlijk al wat centen verdiend..
dan koop ik met liefde mijn groente bij een andere boer.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:58 schreef dktm het volgende:
[..]
Ja als ie niet praat en vooral zn bakkus dichthoudt en met wat foto bewerking zal t misschien wel gaan enigszins maar denk alsnog dat ie niet verder komt dan op de poster van de lokale groentenboer
Heb ik ook al de hele ochtend.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Streams liggen er weer eens uit "De video die u wilt bekijken, is niet beschikbaar" op spix en http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Nou en ik want ik vind m niet bepaald uitnodigen om aan n banaan te gaan lurken hahahaquote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dan koop ik met liefde mijn groente bij een andere boer.
Ik moest wel erg lachen om die Hugo Bossfake van hem. As if.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:02 schreef dktm het volgende:
Nou en ik want ik vind m niet bepaald uitnodigen om aan n banaan te gaan lurken hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |