Gek, nu komt er vast iemand op het idee om ook 2 boeken over Gerard te schrijven!!! O, wacht.. Die is er al..quote:
God Gerard: Let there be light!quote:
Nou ... nee.quote:
Ook die is volledig de weg kwijt. 'Fans'. Dan spoor je toch niet.quote:
die gaat van een hele koude kermis thuis komen, terecht.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook die is volledig de weg kwijt. 'Fans'. Dan spoor je toch niet.
Ze werd vanochtend wakker van haar fakking eisprong.quote:
Donder. Op.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze werd vanochtend wakker van haar fakking eisprong.
Jij was zeker een van de voorstemmers? Noem je jezelf ook fan?quote:
potverdorie, vielen er weer 2 volle eieren en een onvolledige van het rek.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh echt?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vooral van Maik!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:48 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ze wil dus gewoon weer bericht van thuis
LOL! Ik dacht: "Waar hebben jullie het over?"quote:
Je weet toch dat ze heul veul meer eieren produceert dan de gemiddelde vrouw.quote:
Maik ligt thuis in een coma, helemaal out van het stappen!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
van mij mag ze nog lang wachten, minstens tot ze minder dan een ons weegt.
Gelukkig is het slechts een headshot, zie je de lammeren niet die zich aan zijn in sandalen gehulde voeten hebben gevleid.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef mazaru het volgende:
LOL! Ik dacht: "Waar hebben jullie het over?"
Ik zat letterlijk aan zijn kruis te denken.![]()
Maar nu snap ik hem, het kwartje is gevallen.
Beetje raar, ja.
Kan ze lang wachten, want hij is nog druk bezig met het tegenspreken van alle anti-fans van Mo op twitter.quote:
Ik ben fan van niemand, maar heb wel een voorkeur, Gerard is eruit dus dat is geen optie meer, nu ga ik maar voor Karim.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij was zeker een van de voorstemmers? Noem je jezelf ook fan?
I beg to differ.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Zo erg zijn de Gerard fans nou ook weer niet
Hoeveel spelfouten kan een mens maken in één plaatje.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Zo erg zijn de Gerard fans nou ook weer niet, het kan dus nog erger
Je kan er de klok op gelijk zetten.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef mootje1970 het volgende:
pfffffff.....doet Mo weer zielig? Het is weer nominatie tijd...zal weer eens niet zo zijn :S
W....T....Fquote:Op maandag 2 mei 2011 09:52 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Zo erg zijn de Gerard fans nou ook weer niet, het kan dus nog erger
Vind dat stom, als hij niks terug twittert is het zo afgelopen!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:53 schreef Roguee het volgende:
[..]
Kan ze lang wachten, want hij is nog druk bezig met het tegenspreken van alle anti-fans van Mo op twitter.
Nieuws? De vis is er inmiddels alweer in verkocht.quote:
Ja, ik zou er ook niet op reageren als ik Maik was. Kan je bezig blijvenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind dat stom, als hij niks terug twittert is het zo afgelopen!
Ja want nu doen ze het expres die antiMo tweets!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:57 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja, ik zou er ook niet op reageren als ik Maik was. Kan je bezig blijven
Nee, dat is liefde.. Je liefje altijd verdedigen..quote:Op maandag 2 mei 2011 09:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind dat stom, als hij niks terug twittert is het zo afgelopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
Hij doet wel een beetje stoer op twitterquote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dat is liefde.. Je liefje altijd verdedigen..
(of het is je zelf overtuigen dat Mo toch wel een leuk meisje is!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |