Bij Vermeer nog niet, ik vind dat hij toch heel goed staat te keepen (wel een lullig blundertje gisteren), het vertrouwen en dat uitstralen komt echt wel, het is nog niet eens zo lang geleden dat Steek de uitstraling van een zandzak had maar dat ben je alweer vergetenquote:Op maandag 2 mei 2011 02:42 schreef Jojoortje het volgende:
Stekelenburg heeft ook een goede uitstraling. Ik bedoel: daar staat echt wat in de goal.
Dat gevoel heb ik bij Vermeer totaaaaaaaal niet.
Twente is ook bagger, maar heeft een paar spelers die zomaar het verschil kunnen maken... Maar makkelijk krijgen ze het niet in de ArenA.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het niet meer.
Ik heb hoop op de titel, maar aan de andere kant is de kans op lege handen ook nog gewoon heel groot. Wat ik gewoon niet snap is dat Ajax gisteren totaal niet leek te beseffen waar het ook gaat, alsof ze al uitgevoetbald waren dit seizoen, zo speelden ze af en toe.
Ik ben ook 5 jaar ouder geworden gisteren.
Bagger is ook weer overdreven natuurlijk. Twente is vrees ik vooral wat cooler, wat volwassener.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Twente is ook bagger, maar heeft een paar spelers die zomaar het verschil kunnen maken... Maar makkelijk krijgen ze het niet in de ArenA.
Ik hoop vooral dat ze een keer scherp zijn, echt die fase gisteren waarin ze SCH volledig overliepen, 3 mega kansen achter elkaar. Eriksen hoeft alleen maar rechtuit te trappen., schiet naast, ebicilio hoog over en wat de zeeuw en ebicilio samen deden was echt te debiel voor woorden. In die periode moet je naar 1-4 uitlopen en is het klaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:05 schreef DeNummer10 het volgende:
Het scheelt echt veel dat je het in eigen hand hebt, tégen de directe concurrent en in eigen huis. Dit is de uitgelezen kans, en nu moeten jongens op gaan staan. Heel de Arena gaat erachter staan. Ajax gaat dit winnen.
Wat is er toch mis met die mensen hierquote:Op maandag 2 mei 2011 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Vermeer nog niet, ik vind dat hij toch heel goed staat te keepen (wel een lullig blundertje gisteren), het vertrouwen en dat uitstralen komt echt wel, het is nog niet eens zo lang geleden dat Steek de uitstraling van een zandzak had maar dat ben je alweer vergeten
Ik kan niet over anderen spreken maar dat kan ik vrij aardigquote:Op maandag 2 mei 2011 11:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met die mensen hierKunnen ze niet lezen ofzo?
Mwoahquote:Op maandag 2 mei 2011 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan niet over anderen spreken maar dat kan ik vrij aardig
Natuurlijk niet, je hoort er nu al niets meer over. Het was een VERZOEK van de 4de man en Ajax heeft het verzoek genegeerd. Er is volgens mij niet eens regelgeving over.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Hoe zit het nu met die 'videobeelden' zaak, Is daar al meer over bekend? Zul je zien dat we winnen van twente en dan natijd alsnog punten in mindering krijgen waardoor we het kampioenschap mislopen
Hoge ballen zijn alleen niet aan hem besteed. Hij bokst ook elke voorzet blind weg, wat opzich niet heel erg is zolang er maar verdedigers voor hem staan die kunnen koppen en niet Van der Wiel stijl te ver naar voren gaan staan zodat de bal over hem heen vliegtquote:Op maandag 2 mei 2011 11:01 schreef DeNummer10 het volgende:
Wat een SC-topic hier.
Overigens is Vermeer 1.82m dus dat valt nog enigszins mee, zeker gezien zijn sprongkracht en reflexen. Goede lijnkeeper.
kom eens met een bron waar dit in staat?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je hoort er nu al niets meer over. Het was een VERZOEK van de 4de man en Ajax heeft het verzoek genegeerd. Er is volgens mij niet eens regelgeving over.
Volgens mij Toine van Peperstraten @ NOS studio sport.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
kom eens met een bron waar dit in staat?
Laat de KNVB maar met regels komenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
kom eens met een bron waar dit in staat?
Hier moet een regel voor komen. Zolang er geen regels zijn vind ik dat er niet gestraft mag worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Volgens mij Toine van Peperstraten @ NOS studio sport.
Maar hier moet je een waarschuwing voor krijgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |