abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96232169

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
  maandag 2 mei 2011 @ 00:24:26 #2
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96232249
nee zo werkt dat niet.

kan volgensmij nog allemaal worden, heeft met genen te maken.

bruin was het meest dominants ofzo kan ik me herinneren

blauwe ogen kan ook altijd nog(recessief enzo), maar komt wel het minst voor
pi_96232255
Hoop dat alles goed is gegaan met openen van nieuw topic; nog niet eerder gedaan. Laat even weten als er nog iets aangepast moet worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Axel1988 op 02-05-2011 00:31:43 ]
pi_96232267
Help ik heb blauwe ogen :'(
  maandag 2 mei 2011 @ 00:25:53 #5
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96232307
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:24 schreef Hoogheid het volgende:
Help ik heb blauwe ogen :'(
ik vind bruine ogen juist eng.

en in me hoofd val ik altijd op vrouwen, die even lang zijn als mij, en slank, maar niet aantrekkelijk.

in de praktijk zijn het altijd kleine(qua hoogte) meisjes, waarvan ik bang ben dat ze veels te aantrekkelijk voor me zijn
pi_96232356
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:45 schreef Catbert het volgende:

Een vriendin van me een keer tegen een HELE opdringerige gast: "Je bent lelijk en je stinkt, rot op". Nog nooit iemand zo af zien druipen :)
Dat kan je toch niet maken? Dat soort opmerkingen (en zelfs veel minder kwetsende opmerkingen) zijn nou precies de reden dat ik bang ben voor vrouwen :P
pi_96232362
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:25 schreef mylifeisgrey het volgende:

en in me hoofd val ik altijd op vrouwen, die even lang zijn als mij
Lijkt me juist helemaal niets, vrouwen die evenlang zijn als jijzelf. Dan sta je ook mooi voor lul als ze hakken aantrekt :D
  maandag 2 mei 2011 @ 00:27:58 #8
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96232384
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:27 schreef Hoogheid het volgende:
Sta je mooi voor lul als ze hakken aantrekt :D
oh als ze even hoog is, en dan ook nog hakken aantrek bedoel je.

nou, dan loop ik rechtop ipv beetje gebogen, ben ik alsnog evenlang
pi_96232409
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Trouwens, de zus van mijn jarige buurvrouw is ook een soort van kluizenaar. Ze leeft van een uitkering aangezien ze is afgekeurd (psychische redenen) maar goed, zij kwam dus binnen met haar vriend van 60 en jongens, ik lieg niet, de hele zaal was STIL. Ze zien er allebei niet uit gewoon, heel eng, die vrouw had van dat heksenhaar, bril, te dun, niet verzorgd en die man leek net een wandelend lijk. Leven allebei van een uitkering, hebben elkaar leren kennen via een chatbox (ik dacht meteen aan een forum: fok) en ze sluiten zich ook allebei op in huis. Ze hebben een VARKEN als huisdier en heel veel honden die dan niet goed worden verzorgd.

MLIG en Richard ik hóóp echt dat jullie niet zo eng eindigen. Mijn zusje zei zelfs: het lijkt wel zo'n horrorkoppel.

En omdat ik ze zo fascinerend eruit vond zien, heb ik GEPROBEERD om met ze te praten. Het ging moeizaam. Maar ik heb wel een foto gemaakt van ze (met de camera van mijn buurmeisje). Hoop dat ik de foto krijg. Ze waren heel onzeker ook om op de foto te gaan en ook qua gesprek ging het niet echt vlot.
Want fok is een chatbox?

Varken is best een leuk huisdier trouwens. :)
  maandag 2 mei 2011 @ 00:29:36 #10
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96232439
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want fok is een chatbox?

nee het is belachelijk, zoiets is iets wat debiele mensen hebben bedacht.

al zijn het wel best interessante beesten. ze verbranden in de zon, en hebben een leuke staart.
en ze scheiden hun poepplaats goed van hun etensplaats, en onthouden dat ook allemaal
pi_96232464
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:27 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Lijkt me juist helemaal niets, vrouwen die evenlang zijn als jijzelf. Dan sta je ook mooi voor lul als ze hakken aantrekt :D
Bekend probleem; ik ben slechts 1.73m wat voor velen een afknapper is.
pi_96232468
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want fok is een chatbox?

Net alsof van die oude mensen het verschil weten tussen een forum en een chatbox die mij dat vertelden. Denk ik niet. Sowieso vind ik dit een vorm van chatten.

Bah.

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee zo werkt dat niet.

kan volgensmij nog allemaal worden, heeft met genen te maken.

bruin was het meest dominants ofzo kan ik me herinneren

blauwe ogen kan ook altijd nog(recessief enzo), maar komt wel het minst voor
Toch hebben alle Nederlands zowat blauwe of groene ogen. En de mensen uit Belgie, Duitsland, Zweden e.d. ook zowat.
pi_96232511
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Net alsof van die oude mensen het verschil weten tussen een forum en een chatbox die mij dat vertelden. Denk ik niet. Sowieso vind ik dit een vorm van chatten.

[..]

Toch hebben alle Nederlands zowat blauwe of groene ogen. En de mensen uit Belgie, Duitsland, Zweden e.d. ook zowat.
Hij heeft wel gelijk, bruine oogkleur is dominant over blauwe oogkleur.
pi_96232534
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, bruine oogkleur is dominant over blauwe oogkleur.
Moet ook wel. Maar in Europa komt het wel het meeste voor.
  maandag 2 mei 2011 @ 00:33:12 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96232581
Hey Iwannabehigh,

Stel nou voor dat die twee mensen samen gelukkig zijn?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96232650
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey Iwannabehigh,

Stel nou voor dat die twee mensen samen gelukkig zijn?
Je bedoelt die twee kluizenaars? Zou kunnen maar ze sporen niet (feit). Kan me ook niet voorstellen dat als jij gelukkig bent, jezelf niet goed verzorgd. Of dat je hele huis een puinhoop is, je je dieren verwaarloos enzo. Moet juist tegenovergesteld zijn dan, das mijn kijk.
pi_96232653
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:51 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb mijn blonde chick weer eens gesproken, na het gebruikelijke emotionele gebeuren ( laat me niet vallen, ben zo blij dat je me begrijpt blabla) ben ik benieuwd aan wat voor stoornis of ziekte ze eigenlijk lijdt.

Zo vertelde ze me net dat ze gedroomd had dat ze op de bank zat met een vriend met op tafel een doosje flugels. Toen later kwam er een meisje bij die ongevraagd een flesje flugel pakte. Vervolgens pikte mijn blonde chick dit niet en sloeg ze dat meisje dood.

Ik moest er keihard om lachen maar ze werd kwaad op me en zei dat het niet leuk was en dat het zo echt leek en zo.

Vervolgens vertelde ze me dat ze door dat soort dromen hele dagen in bed ligt. Dus Aardbei wat heeft ze nou precies? een hyper overgevoelige persoonlijkheid?
Ik heb al zo vaak iemand vermoord in mijn dromen. :')

Klinkt mij weer als zielig doen, betere verklaring heb ik er niet voor. Het beste wat je kan doen is wel lachen om dromen trouwens. Heel serieus en depressief erin blijven hangen zorgt er alleen maar voor dat je weer zo'n droom krijgt, bij mij althans. Want dan denk je er veel aan overdag.
  maandag 2 mei 2011 @ 00:35:38 #18
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96232661
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik vind die lengte eigenlijk juist mooi. Eigenlijk zou ik liever op langere mannen vallen vanwege het lekker wegkruipen idee enzo :D maar ik vind de verhoudingen van iemand van minder dan 1,75 gewoon mooier denk ik ofzo :')
Heb meer kortere dan langere mensen gedate. :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 2 mei 2011 @ 00:35:57 #19
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96232672
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Moet ook wel. Maar in Europa komt het wel het meeste voor.
ik heb het niet over wat het meest voorkomt op de wereld en daarom dominant is.

maar wat dominant is met betrekking tot erfelijkheid.

ik weet niet meer hoe het zat met een model van de genen daarvoor, vwo biologie is te lang geleden :@
pi_96232686
Ik vermoord nooit iemand in mijn dromen. Dat betekent dat je eigenlijk dikke wraakgevoelens voor iemand hebt in je omgeving. Eng :')
  maandag 2 mei 2011 @ 00:36:36 #21
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96232699
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:35 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je bedoelt die twee kluizenaars? Zou kunnen maar ze sporen niet (feit). Kan me ook niet voorstellen dat als jij gelukkig bent, jezelf niet goed verzorgd. Of dat je hele huis een puinhoop is, je je dieren verwaarloos enzo. Moet juist tegenovergesteld zijn dan, das mijn kijk.
Ik heb precies zulk soort mensen boven me wonen. Ze zijn Heel Erg Vervelend :'(
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96232706
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:36 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Woon je in Venray? Daar komen ze vandaan. :P
pi_96232756
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Cool. Lant. Ik heb ook bruine ogen. Jij blauw. Wat voor kind komt daaruit? Wat voor kleur ogen denk je
Waarschijnlijk bruin, dominante gen.

Misschien moeten jij en lanterfant maar eens daten dan?
pi_96232761
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:36 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Zou maar mensen met een varken in huis boven je hebben wonen... elke ochtend wakker worden; niet van de haan die kraait maar het varken dat knort?
  maandag 2 mei 2011 @ 00:41:36 #25
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96232830
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:30 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

nou niet dus want ik weet niet hoelang ik ben maar meer iets als 1:83
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')