Zo laat als ik wilquote:
Jij hebt toch altijd vakantiequote:
Yow stadsgenootquote:
Ik ook maar moet wel "verplicht" vrijwilligers werk doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook maar moet wel "verplicht" vrijwilligers werk doen.wat doe je voor vrijwilligerswerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk vrij nu en morgen weer de nachtdienst inquote:
Jij bent ook vaak de lul met nachtdienst he?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heerlijk vrij nu en morgen weer de nachtdienst in
Jezus;quote:Op maandag 2 mei 2011 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heerlijk vrij nu en morgen weer de nachtdienst in
Die mensen moeten er ook zijnquote:
Leg eraan, heb er persoonlijk geen moeite mee en het is toch mooi 150% hierquote:Op maandag 2 mei 2011 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent ook vaak de lul met nachtdienst he?
Gebroken diensten ja, al heb ik die nu wat minder nu het drukker isquote:Op maandag 2 mei 2011 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leg eraan, heb er persoonlijk geen moeite mee en het is toch mooi 150% hier![]()
Wat jij doet waarbij je om half 4 moet beginnen en dan in de avond weer werken lijkt mij kutter
Heb liever dat je me god noemt maar jezus is ook primaquote:Op maandag 2 mei 2011 00:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jezus;
aantal posts: 25292 (gemiddeld 110 per dag)
Was alleen maar positief bedoeld hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Edit : Gast als jij weet wat we omzetten ga je er zelf 1 beginnen.![]()
![]()
Ik zit hier pas sinds vrijdag :quote:Op maandag 2 mei 2011 00:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jezus;
aantal posts: 25292 (gemiddeld 110 per dag)
quote:Posts: ONZ Radio - 952
Oh sorry. Zo kwam ie niet over.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Was alleen maar positief bedoeld hoor.
quote:
Ditquote:Op maandag 2 mei 2011 00:23 schreef mr-green het volgende:
Als je ziet hoeveel een kringloop winkel omzet merk je pas hoeveel troep mensen wel niet hebben en hoe snel men uitgekeken raakt op zijn spullen.
Ik vind een kringloop dan ook baas
Klopt zonde eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:23 schreef mr-green het volgende:
Als je ziet hoeveel een kringloop winkel omzet merk je pas hoeveel troep mensen wel niet hebben en hoe snel men uitgekeken raakt op zijn spullen.
Idd en ook gewoon niet normaal hoeveel goede spullen ik er heb kunnen mee nemen!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:23 schreef mr-green het volgende:
Bij mij zijn het ook perioden, soms kom ik een half jaar niet op fok, en dan weer een periode elke dag.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:25 schreef mr-green het volgende:
Ik heb nog steeds maar gemiddeld 4 post per dag terwijl ik er tegenwoordig soms wel 20 per dag heb
Maar dat komt volgens mij meer omdat ik pas sinds een paar maanden actief ben
Volgens mij gaat de winst van een kringloop naar de gemeente. Toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt zonde eigenlijk.
Al zijn het vaak oplichters want de meeste spullen halen ze zelf gratis op bij bejaardenhuizen etc en huren dan vervolgens wat vrijwilligers in om die zooi met 100% winst door te verkopen
Zo jammer dit.... Wij werken met 100% vrijwilligers en verkopen all1 spullen die mensen ons geven. Alle winst gaat naar goeie doelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt zonde eigenlijk.
Al zijn het vaak oplichters want de meeste spullen halen ze zelf gratis op bij bejaardenhuizen etc en huren dan vervolgens wat vrijwilligers in om die zooi met 100% winst door te verkopen
Waarom werk je ergens vrijwillig?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer dit.... Wij werken met 100% vrijwilligers en verkopen all1 spullen die mensen ons geven. Alle winst gaat naar goeie doelen.
Goeie doelen moeten ze ook afschaffen stelletje laaienlichtersquote:Op maandag 2 mei 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer dit.... Wij werken met 100% vrijwilligers en verkopen all1 spullen die mensen ons geven. Alle winst gaat naar goeie doelen.
Omdat ik koos ben.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom werk je ergens verplicht vrijwillig?
Waarom? Wij selecteren heel noukeurig all1 die goeden doelen met 0.5 % of minder qua strijkstok...quote:Op maandag 2 mei 2011 00:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goeie doelen moeten ze ook afschaffen stelletje laaienlichters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |