quote:Op maandag 2 mei 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
dan had ik dus wel een echte foto van bollo laatst hier gepost
Lol, daar had ik alweer gepost, hij doet dat heus niet hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihih Kahaarin, effe in DASOO kijken. Frutsel heeft mijn conspiracy modus meteen omgezet in een nieuw topic![]()
, leuk, maarnieheus
geintjuh, ik denk, die maakt daar een soort van SC van, hahahaha, zou wel lachen zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 22:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, daar had ik alweer gepost, hij doet dat heus niet hoor.![]()
Lol, ah gossie... Tja, is niet anders natuurlijk...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb hier twee katers rondlopen, die halen hun neus er voor op. Nee, kwats, maar dat vinden de kids dan weer zielig. Je wilt niet weten wat voor drama het was toen ze de hamster opgevreten hadden
DASOO is echt wel een SC hoor, de MOD-jes gaan ook gewoon gezellig mee off-topic.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geintjuh, ik denk, die maakt daar een soort van SC van, hahahaha, zou wel lachen zijn
Moest hem weghalen van Bollo, anders zou ie foto's van mij gaan postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
net weekend geweest en eerste werkdag zit er weer op, dan wil het niet altijdquote:
ik ben ook net thuis maar heb er wel zin in hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
net weekend geweest en eerste werkdag zit er weer op, dan wil het niet altijd
ik doe nog een keer meequote:Op maandag 2 mei 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
3-1 = 2 en nog 1 uur en 49 minuten te gaan
beetje moe, druk weekend gehad, zware werkdag, dus effe rust......quote:Op maandag 2 mei 2011 22:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ben ook net thuis maar heb er wel zin in hoor
enjoy girlquote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse geniet van 2 na laatste [ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse geniet van 2 na laatste [ afbeelding ]
Lol, sssst! Iets met slapende honden.....quote:Op maandag 2 mei 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
druktemakers Superkokje en Bollokus zijn er niet hè
zie ze hier eens liev liggenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, sssst! Iets met slapende honden.....
Da's niet lief....
Oh die zijn leuk...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zie ze hier eens liev liggen![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |