wel hoor joh, maar we moest toch je slofjes pakken en het sapje persenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
dacht laat ik jullie voor zijn, was een edit. maar jullie zijn niet zo snel vandaag
Jij bent gek op openen toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
is te zien aan sc, nog niet vol in 23 uur
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
zitten ons in te houden zodat jij dadelijk een nieuwe kunt openenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik denk aan de zuip met zijn vriendenquote:
hij heeft gelijkquote:Op maandag 2 mei 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik denk aan de zuip met zijn vrienden
valt wel mee hoor.... DAASO is ontdektquote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh is dat het,moeten wij de kar trekken
![]()
geen probleem
nog een 45 posts dus we moeten wel heel snel zijn willen we die vol krijgen voordat Kahaarin der lensen uit der ogen heeft gepeuterdquote:Op maandag 2 mei 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
zijn zeker bijna op het einde van de sc
quote:
goed planquote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
we moeten zijn vrienden gewoon ook uitnodigen hier
met een lens uit zie je niet meer zo goed hequote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog een 45 posts dus we moeten wel heel snel zijn willen we die vol krijgen voordat Kahaarin der lensen uit der ogen heeft gepeuterd
quote:
dan rook je wel verrekte veul, gister nog 6 pakjesquote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
één-na-laatste
(en een bewaard voor morgenochtend bij de koffie)
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan rook je wel verrekte veul, gister nog 6 pakjes
das bijna hetzelfde als in een emmer water droppenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
6 pakjes vanmorgen gedonateerd aan mijn collega
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
das bijna hetzelfde als in een emmer water droppen![]()
quote:
en njij moet meegenieten van je eigen centenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu heeft een ander er nog 'plezier' van
ik heb mijn pootje in je FoBo achtergelatenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
en njij moet meegenieten van je eigen centen
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb mijn pootje in je FoBo achtergelaten![]()
![]()
Bovendien heb ik al genoeg topics geopend.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog een 45 posts dus we moeten wel heel snel zijn willen we die vol krijgen voordat Kahaarin der lensen uit der ogen heeft gepeuterd
alleen maar geur opsnuivenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
en njij moet meegenieten van je eigen centen
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bovendien heb ik al genoeg topics geopend.
we kunnen weer rustig aandoen Kahaarin is weer terugquote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
en dat vond je zo vervelendquote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |