quote:Op maandag 2 mei 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb jij het capje van de 2e kiss van Bollokus gezien
ja, je bent toch ook niet goed wijs als je buiten in een open veld gaat staanquote:
Normaal niet maar bij onweer ben je dan echt te dom om te poepen idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, je bent toch ook niet goed wijs als je buiten in een open veld gaat staan
nee zeker niet, dan moet je mooi in de auto blijven! maar toch wel flippen om dat zo te zienquote:Op maandag 2 mei 2011 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, je bent toch ook niet goed wijs als je buiten in een open veld gaat staan
geen idee?quote:Op maandag 2 mei 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb jij het capje van de 2e kiss van Bollokus gezien
Bollo gooi je capje er nog ff voor Ceetje inquote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo gooi je capje er nog ff voor Ceetje in
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:31 schreef Ceetje.. het volgende:
hey bol, op twattert heb je al welterusten gezegd![]()
quote:
ik moest er wel bij lachen, vooral als je dan eerst dat filmpje met die bliksem gezien hebtquote:Op maandag 2 mei 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
beetje flauw, mag wel wat zout en peper bij
geweldig!!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
vooral dat bruidsmeisje hè die doet 't em
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol, heb je 'm al gemailed naar Buckingham Palace?
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol, heb je 'm al gemailed naar Buckingham Palace?
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als het goed is heeft Buckingham Palace een twitter chanel.
Lol, was weer eens twee dingen aan het doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ninja-edits hoeven niet in dit gezelschap hoor.... we lezen inmiddels wel door ontbrekende en foute letters heen
Trusten!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga mijnheer de Uil achterna, tandjes poetsen, oogjes dicht, snorhaartjes toe en slaap lekker
truste Mary, slaap lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga mijnheer de Uil achterna, tandjes poetsen, oogjes dicht, snorhaartjes toe en slaap lekker
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
mijn draadloos toetsenbord vergeet nog wel eens een letter als ik te snel tik, ik verbeter het niet meer zet gewoon een waarschuwing onder mijn berichtenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, was weer eens twee dingen aan het doen.Als ik het op tijd zie dan verbeter ik mezelf, macht der gewoonte.
Haha, ik vind het ook helemaal niet erg, als ik het bij mezelf zie dan verbeter ik het, het stoort me helemaal niet om tikfouten bij een ander te zien, weet niet waar het aan ligt.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
mijn draadloos toetsenbord vergeet nog wel eens een letter als ik te snel tik, ik verbeter het niet meer zet gewoon een waarschuwing onder mijn berichten
Slaap lekker!quote:Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
zo nu ga ik ook mijn luiken sluiten ... ciao!!
truste bol, slaap lekker en morgen een leuke dag toegewenst met je visitequote:Op maandag 2 mei 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
zo nu ga ik ook mijn luiken sluiten ... ciao!!
van het zelfde!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Ziet er stralend uit hier buiten, fijne dag allemaal
[ afbeelding ]
Ik zou ook wel willen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef mazaru het volgende:
Succes voor de stoppers!!![]()
Op 4 augustus van dit jaar ben ik drie jaar gestopt met roken!
Als ik het kan, dan kan iedereen het, want ik heb totaal geen ruggengraat
Als je het echt wilt, dan lukt het.quote:
Idem hier. Op de zevende is het een jaar geleden dat ik stopte. Heb bijna 1900 euro bespaard ook nog.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het echt wilt, dan lukt het.
Er is ook een nieuw middel op de markt die het een stuk makkelijker maakt.
Champix: http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=2090
Ik heb 35 jaar gerookt, en flink ook.
Tig keer geprobeerd te stoppen, maar nooit gelukt.
Met dit middel is het me wel gelukt.
Of het nou door dit middel komt, of omdat ik het dit keer heel erg graag wou, geen idee. Maar ik ben nog steeds iedere dag dankbaar dat ik niet meer rook.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Idem hier. Op de zevende is het een jaar geleden dat ik stopte. Heb bijna 1900 euro bespaard ook nog.
Dan heb je de 7e een mooi cadeautje verdiend!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Idem hier. Op de zevende is het een jaar geleden dat ik stopte. Heb bijna 1900 euro bespaard ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |