Die zijn toch downquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beter "volle bak" i.p.v. vol, niets ten nadele van het andere forum
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef DINGSKE het volgende:
Weet er iemand waar PHIL lig? , bij JO in bed ?
Echt wat sneuquote:Op maandag 2 mei 2011 00:00 schreef Urb het volgende:
Kom weer ff meelezen en ze liggen alweer op bed dus?![]()
Merk wel net het gouden kruisje door Gerard heen in de OP op, whoever did that.![]()
![]()
jaquote:Op maandag 2 mei 2011 00:01 schreef DINGSKE het volgende:
Weet er iemand waar PHIL lig? , bij JO in bed ?
En een verplicht half uur over z'n gevoelens praten.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:02 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ja
moet ik morgen wel 25 kusjes geven en 30 kroeltjes ( krijg de kriebels van dat woord )
Toen de stem Laura die missie gaf om Karim te "verleiden" gebruikte hij nog niet niet kroelen maar wel het woord kriebelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:02 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ja
moet ik morgen wel 25 kusjes geven en 30 kroeltjes ( krijg de kriebels van dat woord )
quote:Op maandag 2 mei 2011 00:04 schreef AYLI het volgende:
[..]
En een verplicht half uur over z'n gevoelens praten.
was ik zo mee klaar :quote:Op maandag 2 mei 2011 00:04 schreef AYLI het volgende:
[..]
En een verplicht half uur over z'n gevoelens praten.
Hoe dan ?is dit het Gerard sub forum geworden, niet iedereen heeft de zelfde mening. Ik zie dan ook graag een goud kruisje door Aafkequote:Op maandag 2 mei 2011 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heel subjectief hè, maar daarom sta ik daar wel achter
Ja mijn kat is doodquote:Op maandag 2 mei 2011 00:06 schreef danilel het volgende:
[..]
heb je ook nog eens iets vrolijks te melden in de COS?
Vraag t me gewoon af.......
Je zult het misschien niet geloven, maar dat heeft Soury echt gedaanquote:Op maandag 2 mei 2011 00:06 schreef danilel het volgende:
[..]
heb je ook nog eens iets vrolijks te melden in de COS?
Vraag t me gewoon af.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |