Mixende Match thanks! Ziet er goed uit jullie keuzes!
De muren ga ik nog maar even goed over nadenken.
Ik ben net gewoon maar naar de woningbouw gelopen om de vragen te stellen. Ze hadden ook een hoek met keuzes, die vond ik erg tegenvallen! Idd van Mosa en Bribus.
Heb meteen een keuzeformulier gekregen maar ik kwam er niet uit, wat zijn die vloertegels lelijk zeg!
De muurtegels maak ik maar gewoon effen wit, er was ook een keuze voor wit met een grijs ruitje erin, maar die vond ik vrij oubollig. Verder alleen marmereffect-tegels.
De keuken was makkelijk, witte kastjes gekozen met vierkanten aluminium grepen. Aanrecht wilde ik graag hout maar de 2 houtkeuzes waren zo armoedig dat ik voor een zwarte granietlook heb gekozen. Die voelde heel stevig aan en zwart is ook wel vrij tijdloos en strak.
Dus morgen even terug met mijn moeder om de tegels definitief te kiezen, zal dan ook fotootjes maken! Ben ik net vergeten..
Er zit geen vaatwas-aansluiting in de woning, dat mag ik zelf regelen. Fijn

Ik zit nu te twijfelen om zelf vloertegels te gaan kopen, morgen even vragen of dat mogelijk is. Zou wel van die antraciete grote tegels willen..
Ik had wat plattegrondjes gemaakt maar een geheel lukte me niet zo goed, pc werkte niet mee.
![1295440054_5_Gghq.jpeg]()
Woonkamer/keuken met hal en toilet. De lege ruimte staat een CV aansluiting en de voordeur is in het langwerpige halletje ervoor.
Linksonder bij de deur komt het balkon.
![1295440126_5_P3FB.jpeg]()
Mijn slaapkamer. Wil een lange kastenwand maken voor opbergruimte. TV komt aan de muur (flatscreen)
![1295440127_5_XCoo.jpeg]()
Kamer van mijn dochtertje, klein maar fijn.
![1297574430_5_DBGf.jpeg]()
Badkamer. Links bovenaan is een babybadje

Dan heb ik aan de slaapkamers en badkamer nog een halletje, en boven de keuken een berging voor wasmachine droger en opbergruimte.
Balkon is maar klein helaas.
![1295440344_5_9azD.jpeg]()
Appartementencomplex. Ik zit op de bovenste verdieping op de hoek, rechtsachter.
![1295440649_5_nlcE.jpeg]()
En de eerste bouwfoto's van vorige maand!
Ik zal morgen de foto's van mijn tegelkeuzes plaatsen!