Sja Microsoft hequote:Op zondag 1 mei 2011 22:32 schreef wild-r0se het volgende:
Maar waarom staat er, als je met je rechtermuisknop op de C: schijf klikt, dan een heel leuk knopje "formatteren"?
quote:Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het tijd is voor een nieuwe PC.
quote:(ik weet dat mijn comp aan 't einde van z'n latijn is,,)
als je het over een hond had,zou ik het verschil niet merken,lolquote:Op zondag 1 mei 2011 22:49 schreef wild-r0se het volgende:
hehe, microsoft ,,![]()
maar heeft iemand een idee hoe 't komt dat mijn comp niet start vanaf de CD-rom met alle BIOS instellingen zoals 't moet? Bij het scherm waar je naar je BIOS instellingen kan gaan door op del of F1 ofzo te drukken blijft ie ontzettend lang hangen,, en als ik je tijdens dat hangen op F1/del drukt dan reageert hij niet. Je moet echt wachten totdat er nog iets meer op het scherm komt te staan en dan doet hij het. Vroeger, toen hij nog jong was, was dat niet zo, ik moet nu soms wel 3 min wachten bij dat scherm ofzo...
(ik weet dat mijn comp aan 't einde van z'n latijn is,,)
en als ik niet zou denken dat je al van de basisschool af was dan zou ik zeggen: 'beter opletten bij begrijpend lezen'quote:Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je het over een hond had,zou ik het verschil niet merken,lol
1
Insert the boot disk or CD into the computer.
2
Restart the PC.
3
Press any key to boot from disk or CD.
4
Type in "format c:" and press "Enter."
5
Press "Y" to confirm that you wish to format the drive.
Dat geldt ook voor originelenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef FredvZ het volgende:
Is het een originele of een kopie?
Kopiën willen nog wel eens onleesbaar worden na verloop van tijd.
dat je maar in de fik vliegt tegelijk met je pc, stuk ongeluk!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
en als ik niet zou denken dat je al van de basisschool af was dan zou ik zeggen: 'beter opletten bij begrijpend lezen'
jep, origineel,, en mn CD-speler ziet hem wel als ik hem gewoon dr in stop en dan gaat het opzich wel goed,, maar ik moet perse windows helemaal overnieuw installeren wil ik bij het scherm met formatteren komen. Maar toen ik de vorige keer bij dat scherm kwam kon ik maar 1 schijf formatteren.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef FredvZ het volgende:
Is het een originele of een kopie?
Kopiën willen nog wel eens onleesbaar worden na verloop van tijd.
En het kan ook nog zijn dat je CD-speler niet helemaal meer lekker is en de CD niet goed kan lezen.
ik ook van jouquote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat je maar in de fik vliegt tegelijk met je pc, stuk ongeluk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |