Hij ziet er op de onderste foto inderdaad blauw uit ipv zwartquote:
Maar de omtrek van het wiel is wel gelijk? Een 17" die een minder hoge 'bandhoogte' heeft vs een normale 16" komt dan toch qua omtrek gelijk uit?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:06 schreef lezzer het volgende:
Ik heb achter een anderen bandenmaat dan voor![]()
Shit ja je hebt helemaal gelijk. Ik zat duidelijk even niet op te letten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:05 schreef daNpy het volgende:
Juist wel, achter slijten ze het hardst, dus leg je elk jaar de beste banden (komend van voor) naar achteren
Vaak gaat het niet om de inchmaten qua doorsnee, maar gaat het om de breedte van de band. Veel mensen hebben 225 breedte voor en 255 breedte achter. Dat wordt lastig wisselenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar de omtrek van het wiel is wel gelijk? Een 17" die een minder hoge 'bandhoogte' heeft vs een normale 16" komt dan toch qua omtrek gelijk uit?
[..]
Shit ja je hebt helemaal gelijk. Ik zat duidelijk even niet op te letten.
Dat was ff een vlugge fotoquote:
De auto is ook blauw. Komt denk ik door de belichting dat de eerste foto zo donker lijkt, best apart eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij ziet er op de onderste foto inderdaad blauw uit ipv zwart
Maar verder poets ik ook niet vaak hoor. In de winter wel regelmatig bijspuiten ivm pekel, vogelpoep haal ik er meteen af met wasbenzine ivm lakverzuring, maar verder poets ik weinig. Paar keer per jaar door de wasbox, that's it.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat was ff een vlugge fotohij staat nu voor de deur te glimmen. Alhoewel, de hele auto polijsten zou geen kwaad doen. Alleen zie je dan alle krassen, steenslag etc. nog erger.
[..]
De auto is ook blauw. Komt denk ik door de belichting dat de eerste foto zo donker lijkt, best apart eigenlijk.
nee. want als je die voorbanden dan achter legt.. stop je dus nieuwe banden voorop. en is voor beter. en dat wil je niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Juist wel, achter slijten ze het hardst, dus leg je elk jaar de beste banden (komend van voor) naar achteren
ze maken je gek, niet luisterenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Shit ja je hebt helemaal gelijk. Ik zat duidelijk even niet op te letten.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]Hendige foto dan
. Maar je zou 'm dan eigenlijk een keer moeten laten detailen om alles krassen e.d. weg te halen.
Titan ja, wel erg gevoelig voor vingervlekken en zo hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
TiAg lijsten had je nu toch? Wel gaaf ja, staat wel sportief. Ik heb er nu (selfmade) hoogglans zwart in zitten sinds een tijdje, ook wel mooi!
[..]
Jup normaal wisselen, dus niet compleet versleten vs minder versletenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:39 schreef rival het volgende:
oh wacht.... dit gaat alleen over wisselen? geen nieuwe banden?
dan neem ik mijn 2 posts terug....
Ik dacht daarnet - zo op een afstandje - dat iemand een kras in mn deur had gemaakt. Ik stond ook even " ONEEHE GVDquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef Mikkie het volgende:
Is ook, ik denk er ook echt niet over na hoor. Ben je een paar honderd euro kwijt en de volgende keer dat op een parkeerplaats iemand z'n deur tegen je auto aan smijt krijg je moordneigingen.
Ja ik hoopte ook om een grassprietje maar helaas:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht daarnet - zo op een afstandje - dat iemand een kras in mn deur had gemaakt. Ik stond ook even " ONEEHE GVD![]()
"
totdat het een langenatte grasspriet bleek te zijn dat horizontaal tegen de deur geplakt zat. Oef.
Als ik met mijn hand er hard overheen wrijf dan gaat het witte gedeelte een beetje eraf. Het is dus toch de verf van een ander auto wat er op zit lijkt mij.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoe zou iemand daar nou een kras kunnen maken? Lijkt me eerder dat je zelf iets geschampt hebt, want moet wel een hele lage auto geweest zijn dan. Ik heb daar ook een schampplek, toen zag ik een klein paaltje over het hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |