Je weet dat er geen vastgestelde eisen zijn om het verschil tussen aangeschoten en dronken aan te geven? Het zijn maar woorden.quote:
en nu ben je jaloers omdat zij wel met twee gasten gezoend heeft en jij niet?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef Spongebob10 het volgende:
Geen van beiden, haar beste vriendin. Maar ze belde me in paniek op.
Dat ze een slet is staat in ieder geval vast, dronken of niet.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef Spongebob10 het volgende:
@FredvZ
Geen van beiden, haar beste vriendin. Maar ze belde me in paniek op.
Ze heeft met een goede vriend gezoend (en meer?) terwijl ze een vriendje heeft en dit zonder overmatig alcoholgebruik. Slet.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef Spongebob10 het volgende:
@FredvZ Nee ik ben niet jaloers, ze wist het zelf niet. En zoals ik al 10 keer heb gezegd (voor het geval dat je half blind bent) Ik vraag het me gewoon af.
& @9611Niels Ze is geen slet.
Want er zijn inderdaad vastgestelde hoeveelheden om dronken van te raken, die gelden voor iedereen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:22 schreef bokkepoot het volgende:
Drinkt ze vaker? Hoe is ze gebouwd? Hoe snel dronk ze?
Als ze stukken mist is ze waarschijnlijk wel dronken geweest.
Al kun je van die hoeveelheid nog geen eens een beetje aangeschoten raken..
Nee maar als je rustig drinkt en een normale bouw hebt moet je toch wel tegen 5/6 biertjes kunnen?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Want er zijn inderdaad vastgestelde hoeveelheden om dronken van te raken, die gelden voor iedereen.
Als alle omstandigheden goed zijn zal de gemiddelde persoon dat wel kunnen hebben, maar er zijn zoveel dingen meer die daar invloed op kunnen hebben.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee maar als je rustig drinkt en een normale bouw hebt moet je toch wel tegen 5/6 biertjes.kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Maar dat overkomt elke Fokker toch wel eens in de maand dacht ik?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef the85mc het volgende:
Kan best hoor dat je niet alles meer weet. Ben wel eens bij een meisje wakker geworden en ik had geen flauw idee hoe ik daar gekomen was. Ben toen maar weggegaan met mn brakke hoofd, toen zij nog sliepMaar dan heb ik het wel over 20 bier ofzo.
Nou mij overkomt dat bijna nooit, 1 keer dus. Was ook niet echt een aanrader. Heb me ook behoorlijk klote daarover gevoeld. Heb ook daarna maar eens een SOA test laten doen, je weet maar nooit. Niks aan het handje. Nou ja, niks aan mn.... Als ik dan toch met een meisje mee mag zorg ik nu dat ik niet helemaal van de wereld ben, dan heb je er tenminste ook nog wat aan..quote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef WLproxy het volgende:
[..]
Maar dat overkomt elke Fokker toch wel eens in de maand dacht ik?
Inderdaad, wil je dingen vergeten dan zit je echt dicht bij een blackout. En als je daar dichtbij zit dan gaat het echt ver met het drinken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:33 schreef Kreator het volgende:
Ook als je dronken bent weet je precies wat er is gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |