Hij plast weer zelfstandigquote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
gelukkig weer veilig thuis![]()
Mina doet dat ook...ongeacht of zij of snoes naar de dierenarts is geweest....komt door het enge geurtje van de dierenarts...komt uiteraard weer goed....Fox weer wat opgeknapt nu?
Eens!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Coos het volgende:
Wie er een echt leuke film wil zien moet vanavond 21.30 naar Tapas kijken op belgië 2.![]()
http://www.film1.nl/films/19883-Tapas.html
zomer jonguhhhhquote:
kattenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij plast weer zelfstandigdus dat is een goed teken.
Er zit natuurlijk een vreemd geurtje aan hem, maar ik durf te weddend at ze vanavond weer bij elkaar liggen
Deze opmerking kan natuurlijk van alles betekenenquote:
haha fuckquote:Op zondag 1 mei 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe de fuck gaat dit meteen over neuken, ik begon er niet eens over...
Jij begint over kutDelft, dus ik dacht dat je had gescoordquote:Op zondag 1 mei 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Je zei: "KUTstad", dan kom je er al snel op. Nou ja, er snel opkomen was dan in dit geval niet zo.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooi dat hij weer thuis is, en ik hoop dat het nu een tijdje goed mag gaanquote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een vreemd geurtje aan hem, maar ik durf te weddend at ze vanavond weer bij elkaar liggen
Fox is dus weer thuis toppie, en hoe is het met je oog???quote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
baby`squote:Op zondag 1 mei 2011 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je moet niet op een kut maar in een kut komen! Daar krijg je baby's van!
Ohja...je oog Deisquote:Op zondag 1 mei 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Fox is dus weer thuis toppie, en hoe is het met je oog???
quote:
Dat zijn hangertjes, geen baby's in die kleertjes!quote:
ff uit de losse pols he vanmiddag de eerste rokjes gekocht hoop dat ze het leuk vind zo niet doet het maar een rokje aan als het hier heen komt op de bus met abbonement om het nekje en rugzak met luiersquote:Op zondag 1 mei 2011 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ohja...je oog Deis![]()
[..]
Nooooooooooooooooooooh lieffffffffffffffffff
Leuk gedaan. Ik heb me destijds ook wat afgehaakt toen mijn schoonzus zwanger was. Heb zelfs gebreidquote:
ja dacht een paar stelletjes bij elkaar ze heeft al een Ajaxtruiquote:Op zondag 1 mei 2011 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk gedaan. Ik heb me destijds ook wat afgehaakt toen mijn schoonzus zwanger was. Heb zelfs gebreid
Van die trui heb je wel eens verteld. Ik hoop dat ze hem leuk vindt.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dacht een paar stelletjes bij elkaar ze heeft al een Ajaxtrui
ik wil Brit adopterenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:43 schreef Coos het volgende:
Zit naar Dozen in de Jungle te kijken.![]()
Veel ergere dingen kunnen er niet op tv komen.
ach het prinsesje haar vader vond de AJAXtrui helemaal top, maar ja toen dachten we ( hij en ik) dat we een voetballertje kregen maar deze schoppen we gewoon het dameselftal inquote:Op zondag 1 mei 2011 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die trui heb je wel eens verteld. Ik hoop dat ze hem leuk vindt.
Welja joh, of ze moeten de volgende keer gewoon een jongetje makenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach het prinsesje haar vader vond de AJAXtrui helemaal top, maar ja toen dachten we ( hij en ik) dat we een voetballertje kregen maar deze schoppen we gewoon het dameselftal inof haar moeder het er nou mee eens is of niet
![]()
ja hoor vind het ook nu makelijk nu ik weet dat het een meisje wordt, kocht steeds beige dingen enzo nu kan ik gericht kopen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Welja joh, of ze moeten de volgende keer gewoon een jongetje maken
Ik wist destijds dat het een neefje zou worden, dat vond ik toch best makkelijk.
nou vlak de 2e niet uit alleen niet meegemaakt alleen weet er wel best veel van..quote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
DE oorlog? De eerste wereld oorlog was toch DE oorlog?
Ik vind dat geweldig !!!! Ik ben Ymke fan !!!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:43 schreef Coos het volgende:
Zit naar Dozen in de Jungle te kijken.![]()
Veel ergere dingen kunnen er niet op tv komen.
oh die vind ik ook wel leuk met haar tekenspullen en haar insektenverzamiling in haar boek....quote:Op zondag 1 mei 2011 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat geweldig !!!! Ik ben Ymke fan !!!![]()
Kolere wat had ik een kater (of mag ik dat niet zeggen)![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
schoorl en st maartensnogwat de duinen staan in de fik
ze hebben 2 personen aangehouden eentje had iets brandbaars bij zichquote:
Zou wel mooi zijn als ze daarmee de figuren te pakken hadden die ook elk jaar bij Bergen voor brand zorgen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben 2 personen aangehouden eentje had iets brandbaars bij zich
Ik mis het iedere keer, heb het nu twee keer gezien en ik vind het ook wel grappigquote:Op zondag 1 mei 2011 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat geweldig !!!! Ik ben Ymke fan !!!![]()
Kolere wat had ik een kater (of mag ik dat niet zeggen)![]()
Jep, wordt, zo lijkt het, ieder jaar meer uitgemolken.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
zag dat ze alweer oorlogs winter uitzenden van de week, we krijgen weer een week allemaal over de oorlog
wilde het nu niet hardop zeggen maar dacht het ookquote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, wordt, zo lijkt het, ieder jaar meer uitgemolken.
Jij had het over een kutstad....quote:Op zondag 1 mei 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
ja erg toch zal je kind wezen die de duinen in de hens zet, handjes afhakken kan het nooit meer wat aanstekenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ze daarmee de figuren te pakken hadden die ook elk jaar bij Bergen voor brand zorgen.
Als het kinderen zijn. Ik dacht dat de meeste pyromanen volwassen mannen waren.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja erg toch zal je kind wezen die de duinen in de hens zet, handjes afhakken kan het nooit meer wat aansteken
Voor de rest van Europa wel, voor NL was de tweede wereldoorlog de oorlog.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
DE oorlog? De eerste wereld oorlog was toch DE oorlog?
Ook dan is het naar als het jouw kind is....quote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het kinderen zijn. Ik dacht dat de meeste pyromanen volwassen mannen waren.
Ja oké, je kunt het heel ruim nemenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dan is het naar als het jouw kind is....
Of als je kind Tristan of Karst is/was.
Oh Delfts blauwtje dusquote:
Ik denk dat Heks en ik onze volwassen knullen ook nog wel even de oren zouden wassenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja oké, je kunt het heel ruim nemenMaar over het algemeen denk ik bij brand niet aan knulletjes die door papa gestraft gaan worden, maar aan grote lummels die trots zijn op hun brandje.
Ik moet er echt niet aan denken dat je een misdadiger als kind hebt. Wat een zorgen moet dat geven, en je gaat volgens mij toch automatisch piekeren over wat je verkeerd hebt gedaan.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Heks en ik onze volwassen knullen ook nog wel even de oren zouden wassen
dacht het wel, echt dan heb je het flink bij me gedaan, zal niet zijn handjes afhakken anders is hij werkloos ( hij is sous chef ) maar een flinke straf mag wel, breng hem hoogst persoonlijk naar de politie en dat meen ikquote:Op zondag 1 mei 2011 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Heks en ik onze volwassen knullen ook nog wel even de oren zouden wassen
Nee, dat was niet zo relevant als men denkt. De oorzaak kan eerder verklaard worden door het voor de Duitsers vernederende verdrag van Versailles dat hen door de Geallieerden werd opgelegd terwijl Duitsland daar relatief ongeschonden uit de strijd was gekomen. De Duitse industrie blies de concurrentie van de kaart en dan krijg je de crisis van de jaren dertig en dan krabbel je nog wel eens een keer achter de oren of je wel iemand gaat betalen als die armer en minder machtiger is dan jij.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:22 schreef Toverheks het volgende:
er is bewezen dat de jongens in de meerderheid zijn tussen 11 en 15 jaar die het in de fik steken.
@D-K in het begin in Duitsland was het gewoon de joden hadden alles de handel de winkels etc.etc. wat klein begon groeide uit tot de 2e wereldoorlog
ja zo ver ga ik niet terug ergens in 1936/38 begon het daar ja zoals jij weet ik er dan weer weinig van afquote:Op zondag 1 mei 2011 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat was niet zo relevant als men denkt. De oorzaak kan eerder verklaard worden door het voor de Duitsers vernederende verdrag van Versailles dat hen door de Geallieerden werd opgelegd terwijl Duitsland daar relatief ongeschonden uit de strijd was gekomen. De Duitse industrie blies de concurrentie van de kaart en dan krijg je de crisis van de jaren dertig en dan krabbel je nog wel eens een keer achter de oren of je wel iemand gaat betalen als die armer en minder machtiger is dan jij.
steek je toch je heg in de fikquote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch jammer dat vuurtje stoken niet mag, ik hou ook van vlammen, hoe groter hoe mooier
Ik heb een paar oliefakkels op m'n balkonquote:Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch jammer dat vuurtje stoken niet mag, ik hou ook van vlammen, hoe groter hoe mooier
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef khadaffi het volgende:
[..]
Ik heb een paar oliefakkels op m'n gazon.
hahahaquote:Op zondag 1 mei 2011 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag nu ook niet, code rood ofzo op de Veluwe door de droogte.
zou ik niet durven hoor fakkels op mijn balkon, staat het echt zo hier in de fikquote:Op zondag 1 mei 2011 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is in ieder geval CO2 neutraal
En dat zijn die fakkels van Pietje dan weer niet
Doe eens pics, straks als het donker is. Zijn dat die dingen van twee euro waarvan die klote dop bijna niet los kunt krijgen, in zo'n bamboe stengel?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb een paar oliefakkels op m'n balkon.
Pietje is gewoon een olie-baron! Die stookt ruwe olie op het terras!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
voor wie doe jij de boel zo romantisch in lichterlaaie zetten?
Heb ze 1,5 jaar geleden gekregen, dus maar eens uitgepaktquote:Op zondag 1 mei 2011 21:04 schreef Laysa het volgende:
voor wie doe jij de boel zo romantisch in lichterlaaie zetten?
Ik heb toch geen auto, laat die prijs maar stijgenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje is gewoon een olie-baron! Die stookt ruwe olie op het terras!
Heb jij geen auto? Ik denk die rijdt gewoon zo'n dikke bak zoals Mikkie! Midden in de zomer 1 op 6 met airco op max!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb ze 1,5 jaar geleden gekregen, dus maar eens uitgepakt.
[..]
Ik heb toch geen auto, laat die prijs maar stijgen.
Ik neem aan dat je weet dat de gas- en electriciteitsprijs gekoppeld zijn?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb toch geen auto, laat die prijs maar stijgen.
http://www.imdb.com/title/tt1120985/quote:Op zondag 1 mei 2011 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie films staan er te wachten om bekeken te worden:
1. Blue Valentine
2. Brohterhood of the Wolf
3. The Touris
Welke is de mooiste?
Ik denk zelf dat Brotherhood of the Wolf de leukste is. Daar ga ik nu aan beginnen, maar die andere twee komen gelijk daarna. En dan morgen weer heerlijk uitslapen, wat een weeldequote:Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1120985/
http://www.imdb.com/title/tt0237534/
http://www.imdb.com/title/tt1243957/
IK HEB GEVOCHTEN ZODAT JIJ MAG WERKEN IN VRIJHEID!quote:
Dat doe ik met ingang van juli aanstaande al 33 jaar in vast dienstverband (met uitzondering van één jaar school en 16 maanden dienst)quote:
zal vannacht wel gebeuren dat ze elkaar weer opzoeken, wat betreft je oog als het opgezwolle blijft morgen nog even toch naar de HA lijkt me en dank voor je complimentquote:Op zondag 1 mei 2011 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Mijn oog zit er nogAl schrok ik een beetje toen de pleister eraf ging, het was helemaal opgezwollen, maar dat is inmiddels ook al wat minder en de irritatie ook.
Tom vindt zijn broer nog steeds stinken denk ik, want hij loopt nog steeds te grommen, Fox snapt er niets van, maar hij is wel alweer op de bak geweest![]()
Wat een leuke kleertjes heb je gekocht en gemaakt Heks, toch wel leuk he dat je weet dat het een meisje wordt
jij bent niet goed bij je hoofd, werken is voor rare mensenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent niet goed bij je hoofd, werken is voor rare mensen
ja Pietje poste ga eens werken weet alleen niet tegen wiequote:
Wees blij dat er tenminste iemand luistert en belasting betaaltquote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Pietje poste ga eens werken weet alleen niet tegen wie
ja en hoop dat ze deze maand een tandje bijwerken want het vakantiegeld moet toch weer uitgekeerd worden aan mijquote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wees blij dat er tenminste iemand luistert en belasting betaalt
Neuh, das al gewoon gereserveerd, iedere maand 8%quote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en hoop dat ze deze maand een tandje bijwerken want het vakantiegeld moet toch weer uitgekeerd worden aan mij
geintje hoor heb respekt voor mijn werkende medemens![]()
weet ik leandra hahaha maar ik bedank altijd netjes en zwaai even een keertje extra naar het UWV als ik langs ze rij.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, das al gewoon gereserveerd, iedere maand 8%
Als ze dat niet zouden doen dan zou je maandelijkse uitkering hoger zijn.
Ik heb geen hekel aan werken (wel aan files en vroeg opstaan), werken maakt vrije tijd ook extra fijn, ik denk ook dat je het vast niet zo bedoelt maar ik constateer bij mijzelf steeds vaker dat dit soort teksten wat beginnen te haken bij mij. Vooral als ik lees over langer doorwerken tot 67, etc.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja en hoop dat ze deze maand een tandje bijwerken want het vakantiegeld moet toch weer uitgekeerd worden aan mij
geintje hoor heb respekt voor mijn werkende medemens![]()
nee hoor je bent niet gek, als alles gewoon was gelopen in mijn leven werkte ik ook nog hoor, maar snap je ook wel dus sorry was gewoon een geintje op de post van pietje, al ben ik nu ook heel tevreden hoor als huisvrouw want ik kom nog tijd tekortquote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan werken (wel aan files en vroeg opstaan), werken maakt vrije tijd ook extra fijn, ik denk ook dat je het vast niet zo bedoelt maar ik constateer bij mijzelf steeds vaker dat dit soort teksten wat beginnen te haken bij mij. Vooral als ik lees over langer doorwerken tot 67, etc.
Ik vraag mij af, wordt ik minder solidair of ben ik al jaren gek dat ik wel werk of wat is het?
Ik schreef al dat je het vast niet zo meende, maar het effect op mij is er wel. Misschien komt het wel doordat ik toch regelmatig loop te sleuren, dagenlang, en het verschil tussen niet en wel werken te klein is. En daarmee zeg ik niet dat de uitkeringen naar beneden moeten, maar een werkende zou misschien wel wat meer rendement kunnen hebben.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor je bent niet gek, als alles gewoon was gelopen in mijn leven werkte ik ook nog hoor, maar snap je ook wel dus sorry was gewoon een geintje op de post van pietje, al ben ik nu ook heel tevreden hoor als huisvrouw want ik kom nog tijd tekort
AOW die voor de werkenden ook twee jaar later ingaat. Alles op basis van prognoses, mensen worden in de toekomst ouder, althans, dat zeggen ze. Volgens mij is dat in 20 jaar nauwelijks meetbaar, dat ouder worden.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat ik nu kost bespaar ik later op de AOW.
niet om het een of ander maar ik ben het helemaal met je eens, vind wat je verdient en een uitkering vlak bij elkaar liggen, stel een werkloze van 20 ga dan verplicht vrijwilligerswerk of weet ik veel doen, teun er is werk zat als ik wil heb ik morgen een baan, nooit werkloos ook geweest ook niet toen de kinderen klein waren maakte overal schoon ( al was het niet altijd wit) maar heb altijd bijgewerkt.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik schreef al dat je het vast niet zo meende, maar het effect op mij is er wel. Misschien komt het wel doordat ik toch regelmatig loop te sleuren, dagenlang, en het verschil tussen niet en wel werken te klein is. En daarmee zeg ik niet dat de uitkeringen naar beneden moeten, maar een werkende zou misschien wel wat meer rendement kunnen hebben.
Dat zei Cohen ook! Ben je stiemen REMLOF! AHHH DE MI!quote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef Laysa het volgende:
je moet ook niet alle uitkeringen op 1 hoop gooien![]()
Gelukkig pakken ze nu de zwakkeren, de chronisch gehandicapten aan![]()
ipv mensen die wel echt gewoon kunnen werken...goed man die regering
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zei Cohen ook! Ben je stiemen REMLOF! AHHH DE MI!
Niet iedere chronische zieke is gelijk. Ik ken ze ook die met een taxievergoeding heel Nederland kunnen doorcrossen, terwijl mijn vader dat dan weer niet kan op zijn 81ste omdat hij een schamel pensioen heeft. Dat wil zeggen, hij heeft op zich een goed pensioen, maar hij houdt er geen moer van over, want ze korten de AOW erop.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:34 schreef Laysa het volgende:
je moet ook niet alle uitkeringen op 1 hoop gooien![]()
Gelukkig pakken ze nu de zwakkeren, de chronisch gehandicapten aan![]()
ipv mensen die wel echt gewoon kunnen werken...goed man die regering
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zei Cohen ook! Ben je stiemen REMLOF! AHHH DE MI!
Laat maar. Teun heeft weer eens geen kaas gegeten, maar wil toch laten zien dat ie weet hoe ene tosti smaakt. AOW is afhankelijk van het aantal jaren dat iemand in Nederland gewoond heeft en de samenstelling van het huishouden. Pensioen krijg je bovenop je AOW of dat nu 10 euro per maand is of 10.000 per maand.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet iedere chronische zieke is gelijk. Ik ken ze ook die met een taxievergoeding heel Nederland kunnen doorcrossen, terwijl mijn vader dat dan weer niet kan op zijn 81ste omdat hij een schamel pensioen heeft. Dat wil zeggen, hij heeft op zich een goed pensioen, maar hij houdt er geen moer van over, want ze korten de AOW erop.
denk omdat het 10 jaar terug nog niet zo breed werd uitgemeten en er zijn nu veel meer werkloze dan 10 jaar terug de tijdgeest, en jongere zeggen nu ook openlijk hahahaha dikke vinger kom me bed niet uit voor 50 euro meer per maandquote:Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
De hamvraag blijft, waarom had ik er tien jaar geleden geen last van en begint het nu bij mij te haken. Zo'n regelmatig vervelend stemmetje op de achtergrond. Laat ik mij ook leiden door de tijdgeest?
Ja, en die is ook veranderd.... 30 jaar geleden hoefde je je nog helemaal niet te schamen als je een uitkering kreeg, 20 jaar geleden kreeg je als alleenstaande moeder bij de sociale dienst te horen dat je niet hoefde te gaan werken tot je kind 12 was, en dat ze zeker niet gingen helpen met het krijgen en bekostigen van kinderopvang (die toen nog niet door de belastingdienst gesponsord werd en tergend duur was).quote:Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
De hamvraag blijft, waarom had ik er tien jaar geleden geen last van en begint het nu bij mij te haken. Zo'n regelmatig vervelend stemmetje op de achtergrond. Laat ik mij ook leiden door de tijdgeest?
Niet als je ambtenaar bent geweest, althans niet in alle gevallen. Mijn vader houdt nog niet de helft van zijn salaris aan pensioen over, die wordt simpelweg gekort met een deel van zijn AOW. Maar goed, jij gelooft dat weer eens niet. En omdat ie toch pensioen heeft, daar weliswaar weinig van overhoudt, krijgt hij bijvoorbeeld toch geen taxievergoeding.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat maar. Teun heeft weer eens geen kaas gegeten, maar wil toch laten zien dat ie weet hoe ene tosti smaakt. AOW is afhankelijk van het aantal jaren dat iemand in Nederland gewoond heeft en de samenstelling van het huishouden. Pensioen krijg je bovenop je AOW of dat nu 10 euro per maand is of 10.000 per maand.
Misschien ook de verdeel en heers politiek door de politieke partijen, gericht op bepaalde doelgroepen?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:47 schreef Leandra het volgende:
Dus ja, het is voornamelijk de tijdsgeest, hoewel het natuurlijk moest gebeuren, want zo "sociaal" als het land in de jaren 70 was, is simpelweg niet vol te houden, zelfs in communistische landen zijn ze er al achter dat het niet werkt.
Je vergeet daarbij dat Teun zijn ouders van een generatie zijn die hoogstwaarschijnlijk amper een apart pensioen opgebouwd hebben.... dat was in de tijd dat zijn vader nog werkte immers eigenlijk niet nodig, de AOW was er toch, daar betaalde je al premie voor.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat maar. Teun heeft weer eens geen kaas gegeten, maar wil toch laten zien dat ie weet hoe ene tosti smaakt. AOW is afhankelijk van het aantal jaren dat iemand in Nederland gewoond heeft en de samenstelling van het huishouden. Pensioen krijg je bovenop je AOW of dat nu 10 euro per maand is of 10.000 per maand.
Mijn oude heer heeft altijd pensioen opgebouwd, vanaf zijn 25ste. Bij mij begon dat ook ook pas op m'n 25ste.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet daarbij dat Teun zijn ouders van een generatie zijn die hoogstwaarschijnlijk amper een apart pensioen opgebouwd hebben.... dat was in de tijd dat zijn vader nog werkte immers eigenlijk niet nodig, de AOW was er toch, daar betaalde je al premie voor.
Dat was je reservering voor je oude dag, dat dat achterhaald bleek tegen de tijd dat de man aan z'n pensioen toe was, was dus niet meer te corrigeren.
Dan moet je vader maar de SVB even contacteren. En ouderdom is geen chronische ziekte lijkt mij. Indien hij wel fysieke beperkingen heeft dan kan hij aan de hand van die beperkingen ook terecht bij diverse potjes. Die gaan niet zomaar open omdat iemand 323 is en de 100m sprint in 9.12 seconden doet. Slotjequote:Op zondag 1 mei 2011 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet als je ambtenaar bent geweest, althans niet in alle gevallen. Mijn vader houdt nog niet de helft van zijn salaris aan pensioen over, die wordt simpelweg gekort met een deel van zijn AOW. Maar goed, jij gelooft dat weer eens niet. En omdat ie toch pensioen heeft, daar weliswaar weinig van overhoudt, krijgt hij bijvoorbeeld toch geen taxievergoeding.
Dat, en ook de stem van de media, en iedereen die een computer heeft, die heeft een stem, en de een schreeuwt nog harder dan de ander.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien ook de verdeel en heers politiek door de politieke partijen, gericht op bepaalde doelgroepen?
Dat is vrij uitzonderlijk voor iemand van zijn leeftijd, maar ik las het al; ambtenaar... dat verklaartquote:Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn oude heer heeft altijd pensioen opgebouwd, vanaf zijn 25ste. Bij mij begon dat ook ook pas op m'n 25ste.
Edit: en nog van de generatie van eindloonpensioen
Dat zijn dus de veertigers en vijftigers.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, en ook de stem van de media, en iedereen die een computer heeft, die heeft een stem, en de een schreeuwt nog harder dan de ander.
De postpubertjes die op kosten van de samenleving een loeidure opleiding gevolgd hebben, vervolgens direct in een te dure leasebak stappen, horend bij hun overgewaardeerde functie, schreeuwen het hardst....
Het zijn net voormalige rokers, ze kunnen niet laten te vertellen hoe smerig dat roken is.
Mijn moeder is chronisch ziek, kan nauwelijks meer vier meter lopen. En nee, alle potjes blijven dicht omdat pa pensioen heeft. Je denkt alles te weten, maar dat valt soms goed tegenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je vader maar de SVB even contacteren. En ouderdom is geen chronische ziekte lijkt mij. Indien hij wel fysieke beperkingen heeft dan kan hij aan de hand van die beperkingen ook terecht bij diverse potjes. Die gaan niet zomaar open omdat iemand 323 is en de 100m sprint in 9.12 seconden doet. Slotje
Dat noemen ze gewoon dat degene in kwestie zelf de weg naar de instanties moet weten te vinden want het betuttelen door de overheid is achterhaald. Als je moeder niets vergoed krijgt zo ik mij als zoon daar dan toch wat meer in verdiepen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn moeder is chronisch ziek, kan nauwelijks meer vier meter lopen. En nee, alle potjes blijven dicht omdat pa pensioen heeft. Je denkt alles te weten, maar dat valt soms goed tegen
Ja, ze heeft vijf kinderen en die zijn allemaal dom of staan er met de rug naar toequote:Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat noemen ze gewoon dat degene in kwestie zelf de weg naar de instanties moet weten te vinden want het betuttelen door de overheid is achterhaald. Als je moeder niets vergoed krijgt zo ik mij als zoon daar dan toch wat meer in verdiepen.
Vermoedelijk heeft ze hele slimme kleinkinderenquote:Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn oma heeft nooit gewerkt. Krijgt AOW en het pensioen van mijn opa en moest 65 euro eigen bijdrage betalen en wordt nu dagelijks opgehaald met de taxi, naar het ziekenhuis gebracht en weer thuis afgezet.
Of gewoon hele luie kinderenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vermoedelijk heeft ze hele slimme kleinkinderen
Nee, grapjas, de studiefinanciering bestaat pas sinds oktober 1986.... ik heb er dus al geen gebruik van gemaakt.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zijn dus de veertigers en vijftigers.
En als die Kardinaal dan zo goochem is als hij beweert te zijn kopieërt ie toch even betreffende pasasages uit wetten en of regelingen voor jou Teun. Zou een kleine moeite zijn na drie maanden zeuren en roepen van wanneer komt Teun weer terug.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ze heeft vijf kinderen en die zijn allemaal dom of staan er met de rug naar toe
Het werd pas in 1993 gekoppeld aan de studievoortgang. Men kon dus van 86 tot 93 gratis studeren zonder iets te halen. Toen kon je nog eens op kwart kracht door tuffen tot 96 en toen op halve kracht tot 1996.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, grapjas, de studiefinanciering bestaat pas sinds oktober 1986.... ik heb er dus al geen gebruik van gemaakt.
Ik werkte bij de Raad van Arbeid (huidige SVB) op de telefonische informatielijn over de studiefinanciering.
Het is de groep van 20 tot 40.
Daar heb ik precies van geprofiteerdquote:Op zondag 1 mei 2011 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het werd pas in 1993 gekoppeld aan de studievoortgang. Men kon dus van 86 tot 93 gratis studeren zonder iets te halen. Toen kon je nog eens op kwart kracht door tuffen tot 96 en toen op halve kracht tot 1996.
86-96. De gratis studiejaren.
Ik vraag me af wat er met de Halbe studenten gaat gebeuren.quote:
Mark Rutte ook!quote:
Zou het niet te maken kunnen hebben dat je destijds misschien als ambtenaar geen premie betaalde voor je AOW? Zoiets dergelijks staat mij heel vaag bij toen hij met pensioen ging.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet daarbij dat Teun zijn ouders van een generatie zijn die hoogstwaarschijnlijk amper een apart pensioen opgebouwd hebben.... dat was in de tijd dat zijn vader nog werkte immers eigenlijk niet nodig, de AOW was er toch, daar betaalde je al premie voor..
quote:Sinds 1985 betalen ook ambtenaren premies AOW/AWW (nu: ANW); ter compensatie werd het loon verhoogd. Sinds 1990 betalen werknemers ook andere premies dan AOW/AWW. Van 1990 tot en met 2000 kregen ze ter compensatie overhevelingstoeslag. Bij de invoering van de Wet inkomstenbelasting 2001 is deze toeslag in de lonen verwerkt.
Bedankt voor de filmtip ik vond het een leuke, lieve film.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:16 schreef Coos het volgende:
http://shanghaiist.com/20(...)chine_chinese_in.php
Lekker ding welquote:Op maandag 2 mei 2011 00:16 schreef Coos het volgende:
En ik ga niet voor je zoekenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het een uitkomst, vraag mij af waar ik ze kan kopen. Een stuk of vier graag
Je wilt gaan groepsmasturberen?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind het een uitkomst, vraag mij af waar ik ze kan kopen. Een stuk of vier graag
Slet!quote:Op maandag 2 mei 2011 01:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neehee, altijd dezelfde vind ik gewoon saai
Je kan dat ding toch voor elke beurt afstellen, van superstrak tot totaal uitgelubberdquote:Op maandag 2 mei 2011 01:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neehee, altijd dezelfde vind ik gewoon saai
En die details weer jij dan weer.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan dat ding toch voor elke beurt afstellen, van superstrak tot totaal uitgelubberd
Je kunt ze ook vooraf allemaal anders instellen, dat scheelt een voorspel of watquote:Op maandag 2 mei 2011 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan dat ding toch voor elke beurt afstellen, van superstrak tot totaal uitgelubberd
Nee, zit ondertussen te masturberen, met het filmpje van Coos in de replayquote:
Nu vraag ik me toch af of ik dat wilde weten.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, zit ondertussen te masturberen, met het filmpje van Coos in de replay
Denk het wel, vrouwen zijn nieuwsgierigquote:Op maandag 2 mei 2011 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu vraag ik me toch af of ik dat wilde weten.
Dat dan weer wel, het liefst weet ik alles! En als iemand me morgen vraagt wat je rond 1 uur deed, heb ik in elk geval een antwoord.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk het wel, vrouwen zijn nieuwsgierig
Toch?
Je doet met mij mee?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, het liefst weet ik alles! En als iemand me morgen vraagt wat je rond 1 uur deed, heb ik in elk geval een antwoord.
Ik zat de COS te lezenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn zat ik ondertussen film te kijken. Ben ik nu af?
Hij wint altijd, want FAquote:Op maandag 2 mei 2011 01:32 schreef mootie het volgende:
En Rem zit gewoon in z'n uppie te groepsmasturberen, hij wint.
Zeker PeterRdeVries gekekenquote:Op maandag 2 mei 2011 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En als iemand me morgen vraagt wat je rond 1 uur deed, heb ik in elk geval een antwoord.
wel gewassen door moslimmannen.quote:
Dat ze hem in zee gegooid zouden hebben? Nee, dat geloof ik dus ook niet en al helemaal niet dat hij gewassen is door moslimmannen!quote:Op maandag 2 mei 2011 10:17 schreef hondjes het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van...wat een lulverhaal.
En nu nog meer big brother, want er kunnen .zg aanslagen komen pffffffffffffffffft
ja ik las het, heb een vriendin die er nu 2 tegelijk krijgt augustus/december en ze had er al 4 en is 44quote:Op maandag 2 mei 2011 10:24 schreef Copycat het volgende:
Mijn bek valt open van verbazing. In de COS zit een aantal dames dat gewoon voor hun veertigste oma werd.
In this day and age.
Mijn oma was op haar 39ste voor het eerst oma. Maar dan hebben we het over 1964.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:27 schreef Toverheks het volgende:
ja ik las het, heb een vriendin die er nu 2 tegelijk krijgt augustus/december en ze had er al 4 en is 44
ja vroeger was het heel normaal, ben blij dat mijn oudste ook eerst genoten heeft van der verkering haar opleiding en wat van de wereld te hebben gezienquote:Op maandag 2 mei 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn oma was op haar 39ste voor het eerst oma. Maar dan hebben we het over 1964.
Zes kleinkinderen voor je 45ste, ik vind het bizar.
Maar bizar is vandaag mijn stopwoord.
'Dus dit is het ontwerp voor die nieuwe wijk? Bizar!'
Mijn moeder is al een paar jaar oma en dat is alleen, omdat mijn zus wat vertraging had gezien het familie gemiddelde. Mijn oma leeft nog steeds dus dat is wel vier generatiesquote:Op maandag 2 mei 2011 10:24 schreef Copycat het volgende:
Mijn bek valt open van verbazing. In de COS zit een aantal dames dat gewoon voor hun veertigste oma werd.
In this day and age.
En hoe oud is je moeder?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn moeder is al een paar jaar oma en dat is alleen, omdat mijn zus wat vertraging had gezien het familie gemiddelde. Mijn oma leeft nog steeds dus dat is wel vier generaties
Geen idee? Duizend?quote:
LOLquote:Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef Leandra het volgende:
OMG, ik zou er echt niet aan moeten denken al oma te zijn
Ter compensatie: m'n schoonmoeder werd op d'r 81ste pas oma
Jajaquote:Op maandag 2 mei 2011 11:26 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, in mijn geval zou het wel kunnen natuurlijk, zeker in S'veen.
De echtgenote van m'n buurjongetje is ook zwanger, en zij is net zo oud als de vriendin van B.
Maar B en M hebben voorlopig gelukkig nog heel andere plannen.
Ik had porno verwacht i.p.v. een geslacht rund.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:27 schreef hondjes het volgende:
filmpje ..op eigen risico
Is dit OBL,, en is dit een filmpje van vannacht of al ouder...
Goeie shop is dat!quote:
Nee, dat is fotoshop.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:40 schreef hondjes het volgende:
was dat niet een rolletje van Obama in een film....
leuk fimpje
Ja, dat is echt pas iets wat over 10 jaar in de planning zit, maar mocht t morgen zo blijken te zijn dan redden we ons er wel mee lijkt me.quote:
Ik denk niet dat Obama dit ooit gespeeld heeftquote:Op maandag 2 mei 2011 11:40 schreef hondjes het volgende:
was dat niet een rolletje van Obama in een film....
leuk fimpje
Die zit ook in het complot.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:44 schreef remlof het volgende:
11:04 uur
Een lid van de Jemenitische tak van al-Qaeda heeft de dood van Osama bin Laden, de leider van de organisatie, bevestigd. In een telefoongesprek met het Franse persagentschap AFP benadrukt hij dat Bin Ladens dood een "catastrofe" is voor het netwerk.
bron
Nee, ze veren op bij de executie van een massa-moordenaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
De hele christelijk wereld veer op bij de moord op een man. En dan zeggen dat de Islam onmenselijk is.
O ja, altijd het flauwekul argument dat de een zijn leven minder waard is om zijn daden dat die van een ander. Het doden van een moordenaar maakt een andere man ook een moordenaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze veren op bij de executie van een massa-moordenaar.
Niet minder waard, maar niets goeds waard.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, altijd het flauwekul argument dat de een zijn leven minder waard is om zijn daden dat die van een ander. Het doden van een moordenaar maakt een andere man ook een moordenaar.
Nou, dat lijkt me simpel, die moet dus ook dood.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, altijd het flauwekul argument dat de een zijn leven minder waard is om zijn daden dat die van een ander. Het doden van een moordenaar maakt een andere man ook een moordenaar.
Een executie zonder proces. Heel modern.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze veren op bij de executie van een massa-moordenaar.
En God heeft jou als vervanger van de Dood aangesteld om te bepalen wie leeft en wie niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet minder waard, maar niets goeds waard.
Dat kan een tijdje duren, maar als een moordenaar zelfmoord pleegt dan stopt het ergensquote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me simpel, die moet dus ook dood.
Wie?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
En God heeft jou als vervanger van de Dood aangesteld om te bepalen wie leeft en wie niet?
Oh ja, het flauwekul argument dat we allemaal gelijk zijn, daarmee stel je moeder Theresa gelijk aan een Marc Dutroux...quote:Op maandag 2 mei 2011 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Keer die vent godverdomme eens heel rap je andere wang toe!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Hm, die meneer staat op het punt een bom op te blazen en daarmee een heel weeshuis en een kleuterschool en 5 kleine konijntjes te doden... En ik heb hier wel een AK in mijn handjes maar als ik 'm doodschiet ben ik net zo erg! Nee hoor, doet u maar, meneer!
En dat maakt ons anders dan diegene die wij veroordelen? Niet rechtvaardigheid, maar barmhartigheid is een belangrijke christelijke deugd.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, het flauwekul argument dat we allemaal gelijk zijn, daarmee stel je moeder Theresa gelijk aan een Marc Dutroux...
We zijn niet allemaal gelijk en sommigen zijn zeker wel minderwaardig aan anderen.
Ik vergeef! Ik vergééf!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Keer die vent godverdomme eens heel rap je andere wang toe!
Ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat maakt ons anders dan diegene die wij veroordelen?
Tuurlijk ik sta elke maandag-ochtend op de markt!quote:
Bijbelteksten parafraseren doet het niet zo goed bij ongelovige honden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tuurlijk ik sta elke maandag-ochtend op de markt!
Zij die zonder zonde is schiet de eerste kogel!
Het is niet zoals het op katholieke wijze zou moeten.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijbelteksten parafraseren doet het niet zo goed bij ongelovige honden.
Dat is OT. Dat is een Joodse tekst.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef Copycat het volgende:
Dat is dan jammer voor de katholieken. Ik zal er geen traan om laten.
Oog om oog, tand om tand ... is dat ook geen wraakzuchtige bijbeltekst trouwens?
Zie ik er soms uit als een protestantse dominee?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:12 schreef Copycat het volgende:
Dus alles wat in het OT staat, geldt niet voor Christenen? Of is het op basis van pick and choose naar gelang het je uitkomt?
Ach ze hadden er ook een mooi toneelstukje van kunnen maken met een dramatisch einde zoals bij Hoessein.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:12 schreef Laysa het volgende:
prima dat ie dood is...Hij heeft het verdient
Ik weet niet hoe je eruitziet, maar je oreert wel zo. Of als een katholiek priester, mij om het even.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zie ik er soms uit als een protestantse dominee?
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruitziet, maar je oreert wel zo. Of als een katholiek priester, mij om het even.
quote:Onder voorwaarde dat de identiteit en de verantwoordelijkheid van de schuldige met absolute zekerheid vaststaan, sluit de overgeleverde leer van de Kerk niet uit dat men zijn toevlucht neemt tot de doodstraf, wanneer dit de enig mogelijke manier is om mensenlevens effectief tegen een onrechtvaardige aanvaller te verdedigen.
Wanneer echter onbloedige middelen volstaan om de veiligheid van personen tegen de aanvaller te verdedigen en te beschermen, moeten de gezagsdragers deze middelen toepassen, omdat deze beter aangepast zijn aan de concrete voorwaarden van het algemeen welzijn en ook meer in overeenstemming zijn met de waardigheid van de menselijke persoon.
Vanwege de mogelijkheden die de staat tegenwoordig ter beschikking staan om misdaden effectief te beteugelen door degene die een misdaad begaat onschadelijk te maken, zonder hem definitief de mogelijkheid te ontnemen zijn leven te beteren, komen gevallen waarin het noodzakelijk is de schuldige te executeren 'maar zelden' voor of bestaan ze 'zelfs praktisch niet meer'.
CKK, 2267.
Dat weet ik, it's all frontin'. Maar wel met stokpaardjes.quote:
En vorige week zouden ze een nieuw contract sturen maar dat lukte wegens een storing in hun systeem ook al niet.quote:Storing internet- en mobielbankieren
Op dit moment ondervinden veel van onze klanten hinder bij het gebruiken van internetbankieren en mobiel bankieren. De oorzaak wordt momenteel gezocht in een zeer groot aanbod van netwerkverkeer wat mogelijk te maken heeft met een aanval in de vorm van een DDOS. Verdere analyse van het probleem vindt plaats en diverse maatregelen worden getroffen teneinde de dienstverlening zo spoedig te herstellen. Er is op geen enkele wijze sprake van inbreuk op de bancaire systemen en klantgegevens.
Utrecht, 2-5-2011
Of jullie moeten niet happen, maar daar het zo is dat jullie het net zo leuk vinden laat ik jullie maarquote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik, it's all frontin'. Maar wel met stokpaardjes.
Het is een wisselwerking, dat snap jij toch ook wel. Of denk je dat D_K het prikken heeft uitgevonden?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef Laysa het volgende:
Of jullie moeten niet happen, maar daar het zo is dat jullie het net zo leuk vinden laat ik jullie maar
Heb je een bepaald onderdeel nodig?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Laysa het volgende:
Zo dadelijk maar eens naar het sloopautobedrijf fietsen
Ik ben echt niet zo naief als jullie schijnen te denkenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een wisselwerking, dat snap jij toch ook wel. Of denk je dat D_K het prikken heeft uitgevonden?
Jullie? Ik vind jou helemaal niet naïef en heb ook niet het idee dat iemand anders hier dat wel vindt.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:21 schreef Laysa het volgende:
Ik ben echt niet zo naief als jullie schijnen te denken
nee Dk zn auto moet weg....ff vragen wat we dr eventueel nog voor krijgen...maar die straat is afgesloten dus eerst op de fiets checken voordat we ons onnodig vastrijdenquote:
Soms krijg ik die indruk gewoonquote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie? Ik vind jou helemaal niet naïef en heb ook niet het idee dat iemand anders hier dat wel vindt.
Is me eerlijk gezegd nooit iets van opgevallen.quote:
germ jungskequote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kijk steeds hoopvol richting telefoon, zo van; kijk mij populairst zijn... niets! NIETS!
Oquote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is me eerlijk gezegd nooit iets van opgevallen.
I'm not the calling kind.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kijk steeds hoopvol richting telefoon, zo van; kijk mij populairst zijn... niets! NIETS!
Ik ook niet, hekel aan. Bob was leuk met de afgelopen NietMeet, ik stuur hem een pm: "Dit is mijn nummer, doe maar niet bellen want dat vind Ianneman niet puickjes. Doe maar smsjes sturen"quote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'm not the calling kind.
Kut. Ik moet Bart ook nog bellen.
Waarom komt je moeder op t.v.?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef Laysa het volgende:
nah mn moeder komt pas vanmiddag op tv...daar ga ik niet op zitten wachten....douchen
Ja, heb het gelezen. Maar was de hele morgen al het proberen, kon niet op de site komen en dus die mededeling ook niet lezen, lekker handig. Dat ze het maar snel oplossen, moet de rijlessen van jongste betalen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef Toverheks het volgende:
Spuitje
Cyberaanval treft Rabobank internetbankieren
Rijlesneger opbellen, zeggen: "leest u wel 's een krant ofzo? Er is storing dus het geld komt wat later, niet mijn schuld, Ajuin!", ophangen, chillen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, heb het gelezen. Maar was de hele morgen al het proberen, kon niet op de site komen en dus die mededeling ook niet lezen, lekker handig. Dat ze het maar snel oplossen, moet de rijlessen van jongste betalen.
http://www.omroepgelderla(...)evrijdingsmuseum.htmquote:
72 haaien ipv maagdenquote:
Laten we nou niet overdrijven, het waren er maar 2998.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Leandra het volgende:
Die 3000 mensen in het WTC zijn door hem ook zonder enige vorm van proces door hem aan hun einde gebracht.
Okay, maar er zijn vast wel 1 of 2 bejaarde (groot)ouders van slachtoffers van schrik doodgegaan aan een hartinfarct.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laten we nou niet overdrijven, het waren er maar 2998.
Tis allemaal al geregeld, geen probleem. Nu moet die rabobank haar zaakjes nog even op orde maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rijlesneger opbellen, zeggen: "leest u wel 's een krant ofzo? Er is storing dus het geld komt wat later, niet mijn schuld, Ajuin!", ophangen, chillen.
Het ding is kennelijk al zo populair dat het filmpje niet in één ruk te bekijken isquote:Op maandag 2 mei 2011 00:16 schreef Coos het volgende:
Jep, en honderdduizenden onschuldige burgers door de VS in het Midden Oosten, Afrika, Azië. Vandaag is die Bin Laden nog een terrorist, over 200 jaar blijkt hij een vrijheidsstrijder te zijn geweest.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Leandra het volgende:
Die 3000 mensen in het WTC zijn door hem ook zonder enige vorm van proces door hem aan hun einde gebracht.
Definitieve identificatie van het dna is dan niet meer nodig.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef Toverheks het volgende:
Daar zal je het hebben. ik denk dat er rare dingen gaan gebeuren de volgende dagen/weken
Taliban zint op wraak na dood Bin Laden
PESHAWAR - De radicaalislamitische Talibanbeweging heeft gezworen wraak te nemen voor de dood van Osama bin Laden, de leider van het terreurnetwerk al-Qaeda. Tehrik-e-Taliban Pakistan (TTP) dreigde maandag aanslagen te plegen op Pakistaanse regeringsleiders, onder wie president Asif Ali Zardari, op het leger van Pakistan en op de Verenigde Staten.
De eerste actie van Bin Laden's volgelingen, de Rabobank in Nederlandquote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef Toverheks het volgende:
Spuitje
Cyberaanval treft Rabobank internetbankieren
Dat zal er vooral aan liggen wat dan de "grootste" godsdienst is onder mensen die de mogelijkheid hebben te lezen, schrijven, reizen en beschikking hebben over de dan gebruikte media.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, en honderdduizenden onschuldige burgers door de VS in het Midden Oosten, Afrika, Azië. Vandaag is die Bin Laden nog een terrorist, over 200 jaar blijkt hij een vrijheidsstrijder te zijn geweest.
En zo hebben wij onze Piet Hein, de ordinaire zeeroverskapiteinquote:Op maandag 2 mei 2011 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal er vooral aan liggen wat dan de "grootste" godsdienst is onder mensen die de mogelijkheid hebben te lezen, schrijven, reizen en beschikking hebben over de dan gebruikte media.
Voor sommigen zal hij het nu al zijn, en het kan ook best zijn dat men het er nooit over eens wordt; in Frankrijk wordt Napoleon nog als held gezien, voor de rest van de wereld is hij gewoon een misdadiger, net als Hitler en Hoessein, hij was alleen een veel betere strateeg dan die laatste twee.
En vergeet de grote Abel Tasman niet! Tot op de dag van vandaag vereerd in het dorpje waar hij geboren werd, maar het was gewoon een grote boef!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En zo hebben wij onze Piet Hein, de ordinaire zeeroverskapitein
Die heeft hij zelf de nek omgedraaid? Of hebben anderen dat gedaan in naam van?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:37 schreef Leandra het volgende:
Luitenant-admiraal dat is sowieso al hoger dan kapitein!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En zo hebben wij onze Piet Hein, de ordinaire zeeroverskapitein
Als opdrachtgever ben je ook schuldig.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heeft hij zelf de nek omgedraaid? Of hebben anderen dat gedaan in naam van?
Als de secretaresse van de vice-directeur een pen steelt bij een concurrerend bedrijf dan is daar de directeur ook voor schuldig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |