Hij plast weer zelfstandigquote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
gelukkig weer veilig thuis![]()
Mina doet dat ook...ongeacht of zij of snoes naar de dierenarts is geweest....komt door het enge geurtje van de dierenarts...komt uiteraard weer goed....Fox weer wat opgeknapt nu?
Eens!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Coos het volgende:
Wie er een echt leuke film wil zien moet vanavond 21.30 naar Tapas kijken op belgië 2.![]()
http://www.film1.nl/films/19883-Tapas.html
zomer jonguhhhhquote:
kattenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij plast weer zelfstandigdus dat is een goed teken.
Er zit natuurlijk een vreemd geurtje aan hem, maar ik durf te weddend at ze vanavond weer bij elkaar liggen
Deze opmerking kan natuurlijk van alles betekenenquote:
haha fuckquote:Op zondag 1 mei 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe de fuck gaat dit meteen over neuken, ik begon er niet eens over...
Jij begint over kutDelft, dus ik dacht dat je had gescoordquote:Op zondag 1 mei 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Je zei: "KUTstad", dan kom je er al snel op. Nou ja, er snel opkomen was dan in dit geval niet zo.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooi dat hij weer thuis is, en ik hoop dat het nu een tijdje goed mag gaanquote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een vreemd geurtje aan hem, maar ik durf te weddend at ze vanavond weer bij elkaar liggen
Fox is dus weer thuis toppie, en hoe is het met je oog???quote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
baby`squote:Op zondag 1 mei 2011 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je moet niet op een kut maar in een kut komen! Daar krijg je baby's van!
Ohja...je oog Deisquote:Op zondag 1 mei 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Fox is dus weer thuis toppie, en hoe is het met je oog???
quote:
Dat zijn hangertjes, geen baby's in die kleertjes!quote:
ff uit de losse pols he vanmiddag de eerste rokjes gekocht hoop dat ze het leuk vind zo niet doet het maar een rokje aan als het hier heen komt op de bus met abbonement om het nekje en rugzak met luiersquote:Op zondag 1 mei 2011 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ohja...je oog Deis![]()
[..]
Nooooooooooooooooooooh lieffffffffffffffffff
Leuk gedaan. Ik heb me destijds ook wat afgehaakt toen mijn schoonzus zwanger was. Heb zelfs gebreidquote:
ja dacht een paar stelletjes bij elkaar ze heeft al een Ajaxtruiquote:Op zondag 1 mei 2011 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk gedaan. Ik heb me destijds ook wat afgehaakt toen mijn schoonzus zwanger was. Heb zelfs gebreid
Van die trui heb je wel eens verteld. Ik hoop dat ze hem leuk vindt.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dacht een paar stelletjes bij elkaar ze heeft al een Ajaxtrui
ik wil Brit adopterenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:43 schreef Coos het volgende:
Zit naar Dozen in de Jungle te kijken.![]()
Veel ergere dingen kunnen er niet op tv komen.
ach het prinsesje haar vader vond de AJAXtrui helemaal top, maar ja toen dachten we ( hij en ik) dat we een voetballertje kregen maar deze schoppen we gewoon het dameselftal inquote:Op zondag 1 mei 2011 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die trui heb je wel eens verteld. Ik hoop dat ze hem leuk vindt.
Welja joh, of ze moeten de volgende keer gewoon een jongetje makenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach het prinsesje haar vader vond de AJAXtrui helemaal top, maar ja toen dachten we ( hij en ik) dat we een voetballertje kregen maar deze schoppen we gewoon het dameselftal inof haar moeder het er nou mee eens is of niet
![]()
ja hoor vind het ook nu makelijk nu ik weet dat het een meisje wordt, kocht steeds beige dingen enzo nu kan ik gericht kopen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Welja joh, of ze moeten de volgende keer gewoon een jongetje maken
Ik wist destijds dat het een neefje zou worden, dat vond ik toch best makkelijk.
nou vlak de 2e niet uit alleen niet meegemaakt alleen weet er wel best veel van..quote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
DE oorlog? De eerste wereld oorlog was toch DE oorlog?
Ik vind dat geweldig !!!! Ik ben Ymke fan !!!quote:Op zondag 1 mei 2011 19:43 schreef Coos het volgende:
Zit naar Dozen in de Jungle te kijken.![]()
Veel ergere dingen kunnen er niet op tv komen.
oh die vind ik ook wel leuk met haar tekenspullen en haar insektenverzamiling in haar boek....quote:Op zondag 1 mei 2011 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat geweldig !!!! Ik ben Ymke fan !!!![]()
Kolere wat had ik een kater (of mag ik dat niet zeggen)![]()
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
schoorl en st maartensnogwat de duinen staan in de fik
ze hebben 2 personen aangehouden eentje had iets brandbaars bij zichquote:
Zou wel mooi zijn als ze daarmee de figuren te pakken hadden die ook elk jaar bij Bergen voor brand zorgen.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebben 2 personen aangehouden eentje had iets brandbaars bij zich
Ik mis het iedere keer, heb het nu twee keer gezien en ik vind het ook wel grappigquote:Op zondag 1 mei 2011 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat geweldig !!!! Ik ben Ymke fan !!!![]()
Kolere wat had ik een kater (of mag ik dat niet zeggen)![]()
Jep, wordt, zo lijkt het, ieder jaar meer uitgemolken.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
zag dat ze alweer oorlogs winter uitzenden van de week, we krijgen weer een week allemaal over de oorlog
wilde het nu niet hardop zeggen maar dacht het ookquote:Op zondag 1 mei 2011 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, wordt, zo lijkt het, ieder jaar meer uitgemolken.
Jij had het over een kutstad....quote:Op zondag 1 mei 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |