Hij plast weer zelfstandigquote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
gelukkig weer veilig thuis![]()
Mina doet dat ook...ongeacht of zij of snoes naar de dierenarts is geweest....komt door het enge geurtje van de dierenarts...komt uiteraard weer goed....Fox weer wat opgeknapt nu?
Eens!quote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Coos het volgende:
Wie er een echt leuke film wil zien moet vanavond 21.30 naar Tapas kijken op belgië 2.![]()
http://www.film1.nl/films/19883-Tapas.html
zomer jonguhhhhquote:
kattenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij plast weer zelfstandigdus dat is een goed teken.
Er zit natuurlijk een vreemd geurtje aan hem, maar ik durf te weddend at ze vanavond weer bij elkaar liggen
Deze opmerking kan natuurlijk van alles betekenenquote:
haha fuckquote:Op zondag 1 mei 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe de fuck gaat dit meteen over neuken, ik begon er niet eens over...
Jij begint over kutDelft, dus ik dacht dat je had gescoordquote:Op zondag 1 mei 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Je zei: "KUTstad", dan kom je er al snel op. Nou ja, er snel opkomen was dan in dit geval niet zo.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooi dat hij weer thuis is, en ik hoop dat het nu een tijdje goed mag gaanquote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een vreemd geurtje aan hem, maar ik durf te weddend at ze vanavond weer bij elkaar liggen
Fox is dus weer thuis toppie, en hoe is het met je oog???quote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
baby`squote:Op zondag 1 mei 2011 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je moet niet op een kut maar in een kut komen! Daar krijg je baby's van!
Ohja...je oog Deisquote:Op zondag 1 mei 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Fox is dus weer thuis toppie, en hoe is het met je oog???
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |