Die heb ik ook nog ergens liggenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Salatrel het volgende:
ik zit al bij postbank/ing sinds de penny rekening... daar kreeg je zon hendig sjieke spaarpot bij
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pret zit bij de ING, maar ik weet niet of ik daar nou zo enthousiast van wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, ik heb serieus niet zo'n last van de ING. Alleen jammer dat je nu overal voor moet dokken bij ze. Vroeger waren de passen en rekening gratisz. Plus die tan-codes op je mobiel blijf ik superhandig vinden. Ik zie me echt niet constant zo'n apparaatje meenemen. Denk dat ik die ook constant kwijt ben
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]Nooit last hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, ik heb serieus niet zo'n last van de ING.. En moeten dokken is tegenwoordig overal v
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]Tancodes.. dan moet ik denken aan tante sjaan die haar tancodes weggeeft, omdat een "ING-medewerker" haar zomaar heeft opgebeld en daarna huilie gaat doen in programma's zoals 'Opgelicht?!' of 'Radar.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah, ik heb serieus niet zo'n last van de ING. Alleen jammer dat je nu overal voor moet dokken bij ze. Vroeger waren de passen en rekening gratisz. Plus die tan-codes op je mobiel blijf ik superhandig vinden. Ik zie me echt niet constant zo'n apparaatje meenemen. Denk dat ik die ook constant kwijt benBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
dat soort mensen moeten ze sowieso weren van het internet. die gebruiken maar cheques en acceptgiro's ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tancodes.. dan moet ik denken aan tante sjaan die haar tancodes weggeeft, omdat een "ING-medewerker" haar zomaar heeft opgebeld en daarna huilie gaat doen in programma's zoals 'Opgelicht?!' of 'Radar.'
ik zocht er excuus om een andere te kopen maar die krijg ik vandaag niet want er was niet zoveel mis meequote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat soort mensen moeten ze sowieso weren van het internet. die gebruiken maar cheques en acceptgiro's ofzo
inderdaad. zulke mensen moet je sowieso geen computer geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat soort mensen moeten ze sowieso weren van het internet. die gebruiken maar cheques en acceptgiro's ofzo
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dezelfde types die op hyves glitterplaatjes met "Prettig Weekend" krabbelen.
Alsjeblieeeeftquote:Op maandag 2 mei 2011 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dezelfde types die op hyves glitterplaatjes met "Prettig Weekend" krabbelen.
quote:
quote:
ooit eens een keer geweest. Leuke dierentuinquote:
4x maarquote:Op maandag 2 mei 2011 13:52 schreef moomoo het volgende:
volgens mij ben ik in mn hele leven maar 4x in een dierentuin geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |