Kijk naar het vorige deel en het word in één keer duidelijk.quote:
ja, vind ik ookquote:Op zondag 1 mei 2011 18:38 schreef Gemaskerde het volgende:
Kan die TT niet veranderd worden naar iets van Waar FOK!kers samen COD gaan spelen o.i.d.?
Deze TT is niet eens echt van toepassing.
Inderdaad, netjesquote:Op zondag 1 mei 2011 18:39 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ja, vind ik ook![]()
bijvoorbeeld: waar fokkers samen cod gaan spelen als psn weer online is![]()
beetje te lang maar da maakt nie uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:43 schreef Roces18 het volgende:
PLAYSTATION NOT WORK HAHAHA NOT WORK HET WERKT NIE THHAHAHGelukkig is het je snel opgevallen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n drie topics later
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:43 schreef Roces18 het volgende:
PLAYSTATION NOT WORK HAHAHA NOT WORK HET WERKT NIE THHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?
hahah ja gelukkig maarquote:Op zondag 1 mei 2011 18:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gelukkig is het je snel opgevallen!
Zo'n drie topics later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
hij komt toch pas dinsdag binnen, en ja dat klopt ik had hem besteld om te tijd een beetje te doden tijdens de vakantie krijg je hem net binnen als psn het weer doetquote:Op zondag 1 mei 2011 18:54 schreef rickyszz het volgende:
Jeuj, morgen komt dan eindelijk LBP2 binnen![]()
en dan zul je net zien dat het PSN het net weer doet
Nee, want, als je iets vrijdag verstuurd hebt dan komt het op maandag aanquote:Op zondag 1 mei 2011 18:58 schreef kaching02 het volgende:
[..]
hij komt toch pas dinsdag binnen, en ja dat klopt ik had hem besteld om te tijd een beetje te doden tijdens de vakantie krijg je hem net binnen als psn het weer doet
jeej dan komt ie morgenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:18 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Nee, want, als je iets vrijdag verstuurd hebt dan komt het op maandag aan
en op zaterdag komt het op dinsdag aan etc.Alles wordt dus een 1 dag opgeschoven
![]()
Zie ook het bezorgschema
quote:Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hahah ja gelukkig maar
psHet spijt me schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je nog wel van me?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Het was nog interessanter geweest als ze de persconferentie van vanochtend hadden gekeken voordat ze dit stukje "journalistiek" op het web hadden gegooid. Die kale met z'n bronnen en theorieënquote:Op zondag 1 mei 2011 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)ion-network-offline/
Pleur nog even een keer de link er neer omdat het wel interessant is om even te bekijken!
Ze verwoorden alleen maar alles wat wij ook weten/denken maar dan wat interessanter uitgelegd.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:24 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Het was nog interessanter geweest als ze de persconferentie van vanochtend hadden gekeken voordat ze dit stukje "journalistiek" op het web hadden gegooid. Die kale met z'n bronnen en theorieën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |