quote:Op zondag 1 mei 2011 21:53 schreef Fredo55 het volgende:
Dit las ik zojuist op het hulpverleningsforum, geen idee of het waar is natuurlijk:
''Net iemand van de brandweer hoorn gebeld en die heeft gezegt dat ze het vuur bijna niet meer kunnen houden en dat het per uur 50000m3 uitbreid.''
Dat is wel heftig jaquote:Op zondag 1 mei 2011 21:54 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zie nu duidelijk vlammen op deze webcam:
http://bergenaanzee.com/nl-nl/webcam/villagecam-bergen-aan-zee/
Dit klopt wel hoor.... dit is een maat om aan te geven hoe snel het vuur om zich heen grijpt.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
50.000M3 ?? lol dan is half nederland plat
Dat kan nooit kloppen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Update 21.31 uur: de brand in Petten is meester, de brand in Schoorl onder controle.
????
Nah, een half uur geleden is er nog grootwatertransport vertrokken vanuit Haarlem..quote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Update 21.31 uur: de brand in Petten is meester, de brand in Schoorl onder controle.
????
nu.nlquote:ME
In het gebied is sinds zondagavond uit voorzorg ME aanwezig. Volgens Bruinooge is dit aan de ene kant om eventueel ramptoerisme te voorkomen. Aan de andere kant zou de ME nodig zijn om eventuele evacuaties orderlijk te laten verlopen.
Van de twee grote duinbranden die sinds zondagmiddag in Noord-Holland woeden, heeft de brandweer voor de brand bij Sint Maartenszee tegen de klok van half tien zondagavond het sein brand meester gegeven.
Die gast op 0:45 grijze auto.quote:
Die zal wel de afslag Heemskerk niet willen missen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die gast op 0:45 grijze auto.
Wat gaat die mongol doen, weer terug naar rechts ipv hij duidelijk ziet dat de brandweer gaat invoegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |