Sta je dan met je 61 betaalde smsjes...quote:Op zondag 1 mei 2011 17:18 schreef MargrietV het volgende:
[..]
regelrechte omkoperij dus!.... kan iemand dat bij Alfons pleuren!
We zijn er niet van gediend en Bommie is ziek.
Dat lijkt me een heel goed idee, dan staat Mo tegenover Karim of Sharon.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoop ik dat een van de twee vrijstelling krijgt via het rad , moeten ze toch een tweede kiezen!!
Ik niet, Mo is nog nooit genomineerd geweest, die mag er ook wel een keertje staan.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ligt eraan wie de vrijstelling krijgt
hoop vanwege alle comotie dat Mo die wint
Wil je uitscheiden, je begint niet weer.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sta je dan met je 61 betaalde smsjes...![]()
![]()
Volgende keer gewoon fakking 200 miljoen procent meer stemmen...
Sint Oedenrode? Das hier om de hoek.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef MargrietV het volgende:
laat Karim gister nu vertellen over zijn grootvader die klompenmakerij had in St. Oederode en ik als kind daar geweest zijn! Vond dat heel leuk!.
Als ik dit al niet meer mag zeggen...quote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Wil je uitscheiden, je begint niet weer.
Wat leuk!quote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef MargrietV het volgende:
laat Karim gister nu vertellen over zijn grootvader die klompenmakerij had in St. Oederode en ik als kind daar geweest zijn! Vond dat heel leuk!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:40 schreef Wijnneus het volgende:
lekker genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |