quote:Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
IK BEN GEEN RACIST
Nee inderdaad, je bent gewoon een vuile kutchinees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik had toch gezegd dat als je nog 1 reactie in dit topic zou zetten ik alles van je zou griefen?!!Haha meinf sneeuw kasteel verslaat jou ridder pakje hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.黑人
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
IK BEN GEEN RACIST
Inderdaad, Je bent wel een kut griefer. Ik hoop dat je op MCbans komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
黑人
Lol jij bent bas toch :"D Elohir van MC hier.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef TheMightyRecom het volgende:
yo nieuw hier, zag dit topic en ik dacht, accountje aanmaken
nah verder nog niet op andere servers ingelogd (zal wss niet lukken ook)... ben meer bezig met Singleplayer nu. (zie foto)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
Lol jij bent bas toch :"D Elohir van MC hier.
Oh en trouwens. Ik had online mode op false staan in mijn server, daarom kon je connecten. Werkt je mc al is een beetje?
Jammer man, had wel tof geweest als je weer op de server kwam ): Wel episch wat je bouwt op sp :3quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:22 schreef TheMightyRecom het volgende:
[..]
nah verder nog niet op andere servers ingelogd (zal wss niet lukken ook)... ben meer bezig met Singleplayer nu. (zie foto)
wel toevallig dat we elkaar hier weer treffen =D gezellig
ja, dit is nog maar van 1 dag, k had een error en moest mc opnieuw installeren. Blijkt dat ik geen backup van mn saves had gemaakt xDquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:24 schreef Honingbijtje het volgende:
[..]
Jammer man, had wel tof geweest als je weer op de server kwam ): Wel episch wat je bouwt op sp :3
Ah, minecraft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:45 schreef Sitethief het volgende:
Weet je, ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om op welke server uit dit topic dan ook te spelen. Wat een gezeik de hele tijd......
Ik wil gewoon Minecraft spelen, meer niet..........
En ik dus niet Drumpie, dus ga voortaan niet alles zitten verspreiden als je het niet weet.quote:
Zo, wat een wijze worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:25 schreef TheMightyRecom het volgende:
laten we het gezellig houden, met ruzie schieten we niks op
de muren zo te zien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:04 schreef maurisioo het volgende:
Ik ben al heel ver met mijn winkelcentrum op de server van Toothless.
[ link | afbeelding ]
Ook leuk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:22 schreef TheMightyRecom het volgende:
Ik ben net klaar met mijn monorail/spoorbaan
Je kan het volgende station (2, Gras Island) al zien, en verderop de baan die naar station 3 (Desert Country) gaat.
Verder is er nog station 4 (The Cave).
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |