quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef Sitethief het volgende:
Toothless, wie heeft die website gebouwd? Ik snap dat ie niet heel veel doet verder. Maar 3 tables nesten? En dan ieder apart elementje zijn eigen table geven?Spans met breaks ertussen?? Het is dat de website een simpel doel dient, ander had ik hem keihard afgebrand......
Ik heb het uit mijn PHP file geknipt om het snel op te zetten.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef Sitethief het volgende:
Toothless, wie heeft die website gebouwd? Ik snap dat ie niet heel veel doet verder. Maar 3 tables nesten? En dan ieder apart elementje zijn eigen table geven?Spans met breaks ertussen?? Het is dat de website een simpel doel dient, ander had ik hem keihard afgebrand......
Wat een nerd reactie ook weerquote:Op maandag 2 mei 2011 16:48 schreef Sitethief het volgende:
opvullen met modderquote:Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
ik heb een grote ondergrondse hal, wat zou ik erin doen?
Je piemel?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je piemel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1x1
waterstroom erin laten lopen en daar je rotzooi in dumpen...quote:Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
Die maps zijn nicee..quote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef maurisioo het volgende:
Eindelijk!
Fixing bugs, enabling nether.
1.6 officially has a release date of “not soon”. The main features will be the maps, bug fixes, and now a functioning Nether in multiplayer.
Nether. In smp. Fun!
posted 11 minutes ago
Tristaann, kom op zeg. Dit slaat echt nergens op!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even melding aan Toothless en DNB.
Als je een user op je server krijgt die Tristaann heet in-game geef hem geen rechten, hij heeft zojuist over heel New York lava gelegd. Maar het is alweer weg.
Jawel, er is niks aan de hand. Het was gewoon Berend die het niet mee eens is dat ik geen anti-grief systeem op mijn server heb.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef Verbodsbord het volgende:
Altijd jammer dat er dat soort figuren rondlopen. Geen backups?
Was het serieus berend?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel, er is niks aan de hand. Het was gewoon Berend die het niet mee eens is dat ik geen anti-grief systeem op mijn server heb.
Jammer dat kinderen zich op zo'n manier moeten gedragen om hun tegendeel te bewijzen.
Als die 1 gebouw met lava overgooit oke weetje, maar heel de fucking stad? Beetje jammer zulke dingen.
Ofniet..quote:Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als je denkt dat je alles hebt gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |