Nee, als ze weggaat kan ze het niet laten het alvast te plannen. Als ze dan vraagt wanneer ze elkaar zien met opties wanneer ze kan, dan reageert hij met 'ja kan wel' of 'we moeten even kijken'. Hij reageert niet echt enthousiast vind ik. Laat staan dat hij er zelf mee komt.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:20 schreef juxtaposition het volgende:
als zei dat al doet, wat boeit het dan?
Moet hij dan helemaal 3 weken vantevoren afspreken zodat HIJ eens heeft afgesproken?
Klinkt als moeilijk doen om het moeilijk doen.
Samenvatting: hij kan haar niet eens voor zijn omdat ze al gelijk een nieuwe afspraak maakt.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:27 schreef Herushingu het volgende:
Nee, als ze weggaat kan ze het niet laten het alvast te plannen. Als ze dan vraagt wanneer ze elkaar zien met opties wanneer ze kan, dan reageert hij met 'ja kan wel' of 'we moeten even kijken'. Hij reageert niet echt enthousiast vind ik. Laat staan dat hij er zelf mee komt.
Zoals in OP genoemd, zou ik 't anders doen en wilde ik van anderen horen hoe zij het doen?quote:Op zondag 1 mei 2011 16:32 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Samenvatting: hij kan haar niet eens voor zijn omdat ze al gelijk een nieuwe afspraak maakt.
Hij heeft verder nog een leven en wil ook nog even kunnen kijken of er niet al iets anders in zijn planning zit en reageert een beetje koeltjes.
Ok, en in welk opzicht is dit jouw zaak?
Dat sowiesoquote:Op zondag 1 mei 2011 16:39 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
TS is gewoon jaloers en hoopte dat wij allemaal zouden zeggen dat de relatie op instorten staat zodat hij haar kan hosselen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 16:53 schreef spoor4 het volgende:
Jij zou wél als een hondje achter haar aanlopen, zeg je.
Heb je wel eens bedacht dat dat misschien precies de reden is dat ze niet geïnteresseerd is in jou?
Heb dit principe nooit begrepen. In mijn wereld zijn initiatief en interesse geen vrouwelijke eigenschappen, dus ik begrijp de verbazing van TS wel.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:53 schreef spoor4 het volgende:
Heb je wel eens bedacht dat dat misschien precies de reden is dat ze niet geïnteresseerd is in jou?
Het klopt wel wat hij zegt.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb dit principe nooit begrepen. In mijn wereld zijn initiatief en interesse geen vrouwelijke eigenschappen, dus ik begrijp de verbazing van TS wel.
Geen idee... stel ik vind iemand leuk... ik zie ergens een leuke meid.. bedenkt maar een situatie. Als ik een afwachtende houding aanneem, dan gebeurt er helemaal niets.quote:
Wat TS te horen krijgt is de slechte dingen. Wie weet is hij verder juist onwijs tof.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb dit principe nooit begrepen. In mijn wereld zijn initiatief en interesse geen vrouwelijke eigenschappen, dus ik begrijp de verbazing van TS wel.
Misschien ben je niet de moeite waard om op af te stappen.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geen idee... stel ik vind iemand leuk... ik zie ergens een leuke meid.. bedenkt maar een situatie. Als ik een afwachtende houding aanneem, dan gebeurt er helemaal niets.
Lijkt me ook zwaar irritant; iemand met zo'n nauwe, ver vooruit geplande agenda.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:11 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Wat TS te horen krijgt is de slechte dingen. Wie weet is hij verder juist onwijs tof.
Als je gelijk al een afspraak voor over 2 weken wilt maken zeg ik ook: we kijken wat later wel even..
Dat is wat anders dan wat hij bedoelt.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geen idee... stel ik vind iemand leuk... ik zie ergens een leuke meid.. bedenkt maar een situatie. Als ik een afwachtende houding aanneem, dan gebeurt er helemaal niets.
Dit.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:53 schreef spoor4 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |