Niet erg netjes taalgebruik.quote:
hmm, dan is kut-Frans nog beter, want een hoofdletter midden in een woord kan niet volgens mijquote:
Holland=Nederland?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef chroestjov het volgende:
"Ik hou van Holland" lijkt mij wel een mooie om het Nederlandse volk samen te vatten.
"Wij komen uit Tokkieland" zou beter passenquote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef chroestjov het volgende:
"Ik hou van Holland" lijkt mij wel een mooie om het Nederlandse volk samen te vatten.
Of doe dan tenminste:quote:Op zondag 1 mei 2011 15:54 schreef Spritzr het volgende:
Je maintiendrai (Nederlands: Ik zal handhaven) is de wapenspreuk van Nederland sinds 1815 en staat op de voorkant van het Nederlands paspoort.
Waarom moet dat kut Frans ons wapenspreuk zijn ? Tijd voor een Nederlandse wapenspreuk !
ftg fdpquote:Op zondag 1 mei 2011 17:23 schreef Spritzr het volgende:
[..]
hmm, dan is kut-Frans nog beter, want een hoofdletter midden in een woord kan niet volgens mij
quote:Op zondag 1 mei 2011 17:39 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Of doe dan tenminste:
Ik zal tolereren.
land van lange fransie, waar ik terug kom van vakansie..quote:
Dat kwam vanwege het feit dat Frans in die tijd het deftige taal van Europa was. Inderdaad waarom niet Latijns of gewoon Nederlands.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:52 schreef Spritzr het volgende:
[..]
Ja OK, maar we kunnen dat Frans toch omzetten in Nederlands ? WTF spreekt Frans in Nederland, behalve Francofielen en bepaalde studenten
Is niet echt chauvinistisch ( oh nee, ik begin ook Frans te praten)
Maar dan zonder Walloniëquote:Op zondag 1 mei 2011 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze kunnen die kleine prinses van Nederland laten trouwen met die kleine prins van België en beide rijken verenigen.
En "onze wapenspreuk". Als je TS dan toch op zijn/haar spelfouten wijst, verbeter dan gelijk de gehele zin. Sowieso klopt die zin eigenlijk niet, maar goed.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is kutFrans kut-Frans, niet kut Frans.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |